Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Volgens mij zit die beter nu dan

Wouz-LwB
      Donateur

Nice 😉

Staat alleen nog een beetje naar buiten… Maar dit zal wel zo horen bij die uitlaat 😉

Zeker een verbetering met eerst :thumb

ga zo door 🙂

.-{2F4OV}-.

Nice bartje:thumb

Kwil m als ie af is n keer komen bekijke he=)

Roger102
          Bijdrager

Ziet er zo echt super uit !
            Ga je nog iets aan die uitlaat doen of laat je die zo kaal ijzer??
            Zeker jammer van je lak, maar achja ff zo goed mogelijk proberen te oplossen en dan zal het wel niet meer zo opvallen.
            BTW heb jij geen voetsteuntjes ?? of heb je je voeten gewoon op het veoetplankje ??

Zer0r0nin
            Bijdrager

@Bartjee: als je het cool vindt kan je natuurlijk ook iets van zwart schuim-rubber over je stang heen doen. Beetje dat ouwerwetse BMX gevoel. Vastzetten met klitteband dan. Dan kun je dat er tijdens rijden/sleutelen op doen . En als je keertje wilt showen haal je het er gewoon af.
              En het is natuurlijk ook ff een extra bescherming voor je kloten;)

Check je PM trouwens ff

Bartjee
              Topic starter

@ Wouz, yep volgens mij hoort het zo, want bij de uitlaat poort zit hij nou ook gewoon goed:)

@ Sil, We zulle binnekort es ff wat afspreken!:)

@ Roger, De uitlaat ga ik denk ik niks mee doen. Alleen ff opknappen:) En ik heb wel voetensteuntjes;) Alleen de trapas past niet met de uitlaat dus die moeti k nog ff verzagen dus heb em er nou ff niet op.

@ Tom, ja zat mn pa ook al aan te denken. Misschien dat het idd een idee is.. maja we zien wel:)

Bartjee
                Topic starter

Morgen breng ik mijn nieuwste blokje even naar Eddi toe, deze geeft het zaterdag aan Barry en die gaat mijn carter kotteren zodat de 46 athena erop gaat passen:) Ook ben ik nog hard op zoek naar een simo zij inlaat, vindt hem nieuw een beetje prijzig dus heb ik hem natuurlijk liever 2ehands:) Als iemand er eentje heeft liggen stuur maar een pm;)

reiniero
                  Bijdrager

check marktplaats daaar staat er nog een te koop.. en wel mooi van dat kotteren;)

Bartjee
                    Topic starter

Weer wat nieuws:P Heb het kotteren afgezegd, aangezien ik een simonini carterset heb gevonden:D Met zij inlaat voor 19-21mm carbs, afgedraaid vliegwiel, brom krukas en cp ontsteking. Dus dat is mooi:D Denk ook dat er een 21mm carb erop ga zetten:) Aangezien ik op het moment een beetje weinig geld heb reken ik het cartersetje pas volgende maand (ofwel volgens jaar:P) af dus voorlopig heb ik t nog niet.

Rebel

Maar waar zet je carterhelft dan op?

of heb je gewoon simo blok :O?

reiniero
                        Bijdrager

zeker bart jonge doe maar ruig met je zij inlaat:P hehe nee maar vette shit man:D hoop dat je um kunt fixen word vette shit hoor :thumb

Rebel

Is dat die uit landgraaf?

Want dan heb je speed engine groot carter helft he naisz.

Tim
                            Bijdrager

nee dat zijn mijn simo carters.

Rebel

àh relax maar bart ga je dan simo rijden?
                                want is een stuk beter als alleen de zei inlaat pakken 😛

Moet je alleen nog uitlaat he

diac
                                Bijdrager

wooow, das een grote overstap:P
                                  alsof je van een normale auto in een Formule 1 stapt:P
                                  zeker wel nice kerel, maar ik denk dat als je alleen de zij-inlaat neemt je hard zat gaat, en dan is het ook iets uniekers, vind ik dan;)
                                  jij maakt de keuze natuurlijk eh:P

suc6 :thumb

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.