Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

dat is dus vet kut bartje! maar dan is hij wel slecht gelast, want dat zou niet zomaar moeten kunnen!

En jij kan dat wel????

Bartjee
      Topic starter

Hier dan de foto’s

Mijn nieuwe blokje

De std cilinder die erop zat

De beschadiging:(

En de citta die weer in elkaar zit:)

andyman
        Bijdrager

echt zonde man van die beschadeging maar voor de rest ziet je CIAOTJE er uber uit (en wat voor BMW staat daar)

Andy

Bartjee
          Topic starter

Dankje;) En t is een R1100 GS;)

andyman
            Bijdrager

Bartjee :
              Dankje;) En t is een R1100 GS;)

die heeft me pa ook zijn echt uber om mee te crosse

Andy

reiniero
              Bijdrager

das kut man.. eerst die plamuur en nu dit weer.. zit niet mee iddxd maar ja succes ermee:thumb

FonS
                Bijdrager

enne wat heb je erop laten vallen..?

is mij pas ook gebeurd, dop van de dopsleutel op de buis gevallen (gelukkig maar een klein puntje uit de lak, werk ik wel bij)

Bartjee
                  Topic starter

hij viel tegen de beschermbeugel van mn pa zijn motor:( Echt kut want het is ook helemaal tot op het metaal eraf:S Dus ik als ik t wil bijwerken moet zeker weer eerst die effect primer erop?

FonS
                    Bijdrager

ja dat sowieso , maar je blijft het natuurlijk altijd wel zien (het is een vrij groot stuk he)

zonde man…

ArvidW
                      Donateur

Ik zou er nu ff scheit aan hebben, eerst ciao goed laten rijden en daarna pas om uiterlijk druk gaan maken 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Bartjee
                        Topic starter

Ja klopt is ook wel, maar als ik dat echt ga doen dan ziet mn ciao er dalijk net zo uit als jou citta hahahaha:P:P:P

Edit: en nouja das natuurlijk wel makkelijk gezegd, nou ff schijt aan hebben, maar er zit zo veel werk in dat iedereen daar dan wel van zou balen..:(

barry
                          Donateur

Jammer van de schade aan je brommer,bijwerken blijf je altijd zien namelijk,of de lak is pas gedaan.Maar moest je mijn zoon zijn , en je liet je brommer op mijn moto vallen,ging je kop eraf hoor.

Jelle
                            Moderator

ja is zeker kut, want probeer het maar eens netjes weg te werken… kun jeje hele stang opnieuw gaan doen…

Bartjee
                              Topic starter

@ Barry, Hij viel op de beschermstang van de motor;) Zo’n stang die om de cilinders heen loopt (is te zien op de vorige pagina en dan het tweede plaatje waar de beschadiging te zien is). En hij gaat ook altijd met dat ding off-road en we zijn ook al paar keer geflikkerd dus dat maakt allemaal niet zo veel uit hoor;) Hij geeft opt moment meer om zijn gerestaureerde motor duss:)

@ Jelle, ja klopt.. is dus ook best wel genaaid. Maja t zit gelukkig een beetje aan de zijkant, en aan de kant van het zijstandaard. Dus als hij gewoon staat is het bijna niet te zien. Denk dus dat ik het gewoon ff overspuit ofzo en dan over een tijdje als ik echt weer genoeg tijd heb of als mijn cilinder bij Arvid ligt ofzo gaat de stang er helemaal tussen uit en ga ik mijn frame (dus nieuwe stang/opnieuw spuiten) opnieuw doen

Bartjee
                                Topic starter

Net even bezig geweest met het ontwerpen van een nieuwe beugel. Heb de beugel al helemaal klaar, moet alleen nog morgen ofzo even aan elkaar gelast worden. Ik weet niet precies of hij nou goed zit, nouja wat is goed.. Of hij zit zoals gewoonlijk. Maar ik vin hem nou wel vet en goed staan:D

Zoals je misschien ook al ziet op de foto’s zit er nou een achterlicht op. Dit is gewoon zo’n clip-on fietsverlichtingkje en die blijft voorlopig ook ff zitten:) Nou rond deze tijd van het jaar wordt het echt TE vroeg donker en das echt klote met testen en alles. Ook ga ik morgen beginnen met de voorlamp. Deze ga ik dus zelf maken. Het wordt gewoon een klein aluminium behuizinkje en daar komen dan een stuk of 4/8 ledjes in. Gewoon een compact voorlampje dus:D Vindt van die grote lompe dingen namelijk niet zo mooi.. liever heb ik er helemaal geen verlichting op maarja is natuurlijk toch altijd wel handig, dus dan maar zo’n klein ding. Deze ga ik ook gewoon net zoals bij mijn citta laten werken op een batterijhouder met 2x AA batterijen. Ledjes frete toch niks dus da houdt t lekker lang vol:D

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.