- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 december 2007 om 21:32 #262661
1 woord wouw
15 december 2007 om 21:48 #262662Dat ding staat er uber geil onder!
15 december 2007 om 21:51 #262663Hij zit er niet onder zoals het hoort 😉
Snel ff nieuwe beugels aan lassen
Verder een nette uitlaat !Ga zo door 😉
15 december 2007 om 21:59 #262664lijkt me vet als je deze uitlaat een beetje polijst:D lekker bling bling. of de lasnaden branden met olie 😀 ziet ook leuk uit 🙂
15 december 2007 om 22:07 #262665bohja die’s mooi man
sowieso, heel mooi ciao’tje (bijna identiek aan de mijne he :p)@ sombrero : is een geperste uitlaat, heeft dus geen lasnaden… (ja boven- en onderlangs)
nep-lasnaden branden ziet er ook niet uit…15 december 2007 om 22:12 #262666ben ik de enige die die uitlaat niet op die brommer vind staan? 😛
heb er niks tegen want het is een superbrute uitlaat wat dat natuurlijk wel weer compenseerd:P, maar ik vind hem niet mooi staan op jouw brommer.
daar leek mij een Ninja wel super geil op staan.
FonS: dan is het écht net mijn ciao he :lol
ik geef ook alleen maar mijn mening eh 😛voor de verder rest echt een super ciaotje! echt iets om mee naar van die meetings te gaan om de Bling bling uit te hangen:lol
edit: hoort die deuk in die uitlaat:?
15 december 2007 om 22:13 #262667Dankjewel:) Moet alleen nog ff de bevestigingsbeugel achter even opnieuw erop zetten want die er nu op zit is ook zelf eropgemaakt en eigenlijk bedoeld voor een bravo.. Beetje klote dus want hij past niet zo goed op een ciao. Maarja hij zit dus dat komt later wel. En hij is idd bijna identiek aan die van jou Fons:P
Ik kan trouwens een wit zadel van iemand overkopen, zou dit vetter staan denk je dan dit zwarte zadel?:)
EDIT: @ Diac, nee Mike vond em ook lelijk eronder:P Maarja ik vin em vet, daar gaat t om:D En die deuk hoort ja;)
15 december 2007 om 22:20 #262668ow ik wist niet dat het een geperste uitlaat was:). maar ziet er tof uit en polijste kan altijd eah. is ook nog eens mooi.
15 december 2007 om 22:27 #262669Leuk man, uitlaat zit er idd wel een beetje vreemd onder.
Ik zou geen wit zadel nemen, al het witte zit nu een beetje onder (velgen en kappen)
als je dan dingen van wit boven gaat brengen springt het teveel uit.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel15 december 2007 om 22:37 #262670Herr Flick heeft gesproken! en hij heeft ook nog gelijk.
hou dat zwarte zadel maar, anders overheerst dat wit teveel;)16 december 2007 om 13:02 #262673Mooie cannon
16 december 2007 om 18:45 #262674Al terug van Vehicle beurs of krijg je die kratten vol met vespa spul niet meegeshouwt?:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno16 december 2007 om 21:33 #262675Jaa ben inmiddels al weer terug:P Heb goed nieuws en slecht nieuws:(
Goede nieuws is, vandaag was een top dag:D was leuk op de beurs, maar wel vermoeiend! Was niet veel bijzonder vespa spul.. alleen een nieuwe speedengine met nieuwe krukas en cilinder ofzo, een paar nieuwe gianelli uitlate en een aantal vespa blokjes. Ik heb eigenlijk bijna niks gekocht, alleen een helemaal standaard vespa blokje. Toen ik thuis was gelijk uit elkaar gehaald. Cilinder ziet er nog super uit. Dus die kan ik mooi als reserve gebruiken voor mijn cittatje.
De reden dat ik dit blok heb gekocht is vanwege mijn volgende projectje, wat dus vanaf vandaag officieel begonne is:P Ik ga namelijk een lekker snel blokje maken. Het grote carterdeel wordt helemaal gekotterd en poorten uitgeveild en er komt een simonini zij inlaat op met 19mm (of misschien nog groter) carburateur en ik denk een 46mm athena. Ben niet van plan dit snel snel te gaan doen omdat ik wel een beetje op mijn geld wil letten.. dus denk dat dit blokje de komende maanden nog niet rijdend is.
Ook is het goede nieuws dat mijn citta na 3 weken weer rijdt:) had namelijk de achterkoppeling van mijn citta gebruikt met het afstellen van mn ciao. Heeeerlijk zeg:P Zo’n citta die totaal geen power heeft:P In het begin dacht ik dat ie gewoon niet vooruit kwam maar het was dus het gebrek aan power als je t vergelijkt met mn ciao haha:PEN DAN NU HET SLECHTE NIEUWS:( Ik wilde de cannon vandaag even testen. Dus brommer gestart blabla, ik rijd naar t einde van de straat, draai me om en trek het gas vol open. Trok echt super! trekt ook echt hardddd door! Maar nou komt het, ik was net 50 meter verder en opeens knalde de uitlaat eronder uit. De ophanging achter moet er dus gewoon van af en er wordt een wel goed passende beugel gemaakt.. Met deze beugel zit hij namelijk bij de uitlaatpoort niet goed erop en daarom was ie dus erafgeknald.
Maja nou het nog slechtere nieuws.. Ik kwam dus chagrijnig terug gelopen met de brommer aan de hand. En ik zet de brommer met het stuur (aangezien hij geen standaard meer had omdat de trapas nog niet pastte met de cannon) tegen de motor van mijn vader. En ik begin die moer van de uitlaatbevestiging achter los te draaien. Opeens schiet mijn ciao vooruit en valt tegen de motor aan. Met als gevolg; de lak van mijn stang op een plek helemaal eraf:(:( t zit me ook niet mee zeg met die kut stang:?
Maja da was t weer.. heb nog wa foto’s van de stang en van het blokje, zal ze zo wel ff posten
16 december 2007 om 21:48 #262676Oei dat is kloten… En nu dan ? ga je de brommer weer helemaal opnieuw spuiten ofzo ?
16 december 2007 om 21:50 #262677Voorlopig niet.. Misschien over een tijdje dat alles weer uit elkaar gaat en dat de stang ertussen uit gaat. Dan zit ik te denken om 2 stangen onder elkaar te gaan lassen ofzo.. Majaa da is echt alleen als ik tijd teveel heb of als het er over een tijdje allemaal echt niet meer uit ziet;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.