- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 december 2007 om 00:28 #262638
ken ik je zo wel vertelle
een cannon gaat harder maar een Gun zit wat meer power onderin in,
tis dus maar net wat je wilt
maar over het algemeen gaan ze allebei goed lang door ja
Mike14 december 2007 om 01:01 #262639Mike :
ken ik je zo wel vertelleeen cannon gaat harder maar een Gun zit wat meer power onderin in,
tis dus maar net wat je wilt
maar over het algemeen gaan ze allebei goed lang door ja
NIEMAND OF NIEMAND WEET OF EEN proma cannon meer pk’s levert dan een proma cannon. ALs je dit wel weet ben je een helderziende….
Niemand weet hoe een vespa uitlaat reageert dit moet je echt testen wil je het goed doen op de testbank.
Je hebt ook nog nooit op een ciao met proma gun gereden zelfs mike dus..
Conclusie gebaseerd op niks dus mikie
14 december 2007 om 08:09 #262640Ehhh hans, thomasc heeft een gun en mike een cannon dus ik denk dat hij wel degelijk weet waar hij over praat. Kijk eens naar zn sig.
14 december 2007 om 20:50 #262643Goed nieuws!:D
Net mijn Proma Cannon binnen gekregen!:D Ziet er zeker niet verkeerd uit! Paar vieze vlekken etc maar voor 50 euro is het ZEKER niet verkeerd voor zo’n uitlaat:D Vanavond ofzo gaat ie eronder denk ik, en int weekend heb ik overdag (heb namelijk geen verlichting op mn ciao..) geen tijd meer denk ik dus top testen wordt waarschijnlijk maandag ofzo pas..:( Hopelijk ga ik dan wel de 70 halen!
Arvid was hier trouwens nog vandaag:) beetje lopen kloten met de drukveren, rolletjes en de 90/100mm schijven, maar jammer genoeg kwam ie met geen mogelijkheid boven de 60km/u uit:S:( Echt vaag.. Maja t was een leuke middag en das in ieder geval 1 pluspunt:P Was ook nog bijna aangehoude door politie:S Scheelde niet veel:P Ik was namelijk op mijn brommer met Arvid op mijn fiets aan de ene kant van een fietspad, en wij wilde net naar mijn huis terug gaan. En toen kwam er opeens aan de andere kant van het fietspad (ong 50 meter verder) politie aan. Dus ik snel omgedraaid en hun bleve even stil staan bij dat fietspad. En toen zei Arvid van ik fiets wel ff naar jou huis, dan bel ik jou zo wel ff. Dus ik daar gewacht, belde die 2 minute later van dat ze daar om het hoekje stonde te wachten:P Stelletje naaierds. Maarja paar minuutjes daarna belde die weer dat ze gelukkig weer weg waren:D Dus ik snel naar huis gereden en brommer binnen gezet:P
Ook nog ff op het einde op zijn NSR gereden. Pfff das toch weer een ander verhaal zeg haha:P Had nog nooit op een schakelbrommer gereden dus t wilde in het begin weinig lukken! Na een paar keer op en neer gaan wilde t al aardig lukken:)Hier foto’s van mn Cannon! Als ie eronder zit zal ik nog es wat foto’s maken en als ie eindelijk goed is afgesteld komt er een filmpje!

14 december 2007 om 20:53 #262644ziet er mooi uit bartjeeh;) mooi werk:D
edit : eigenlijk moet je dat ding polijsten=) das pas NAAICE:d
14 december 2007 om 20:56 #262645Nice deronder maar en knalle!
14 december 2007 om 21:07 #262646What a fucking beautiful CANNON!!
14 december 2007 om 21:26 #262647Inderdaad, vette Cannon…. Had ik die nu maar eens :'(
14 december 2007 om 22:00 #262648Netjes, maar ik vind dat er toch lasnaden op horen :D!
14 december 2007 om 22:03 #262649Dankje allemaal:)
Heb net geprobeerd hem eronder te zetten.. met helaas weinig succes:( Het eerste probleem was dat er een cilinderbevestiging op was gelast, maarja omdat ik waterkoeling heb wilde dat niet echt passen. Dus ik dat ding eraf gezaagd en maar vervolgens pastte die nog niet omdat het onderste tuutje van mijn LC kop naar onder uitsteekt.. En niet naar boven zoals normaal. Nou kan je dat ding wel draaien neem ik aan? Maar hij zit teringgg vast:S Als ik gewoon met al mijn kracht dat ding probeer te draaien of er met een hamertje rustig op sla, kan er dan iets kapot gaan? Of kan hij gaan lekken ofzo?
14 december 2007 om 22:07 #262650LeMoN :
Netjes, maar ik vind dat er toch lasnaden op horen :D!Ja, die zitten er standaard niet op(behalve boven en onder), en om dan van die nep naden er in te branden……
Het is een leuk stukje plaatstaal techniek, naadvrij dus gladder binnenin dus beter voor de gasstroming. Ik hou zelf ook van lasnaden maar ja als ze er niet op zitten moet je niet zeuren vind ik:)
14 december 2007 om 22:49 #262651Vette uitlaat Zal wel mooi staan onder je ciao
En nu nog de prestaties bekijken he 8)14 december 2007 om 23:32 #262652Dankje;) Maar heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag?:)
Bartjee :
Heb net geprobeerd hem eronder te zetten.. met helaas weinig succes:( Het eerste probleem was dat er een cilinderbevestiging op was gelast, maarja omdat ik waterkoeling heb wilde dat niet echt passen. Dus ik dat ding eraf gezaagd en maar vervolgens pastte die nog niet omdat het onderste tuutje van mijn LC kop naar onder uitsteekt.. En niet naar boven zoals normaal. Nou kan je dat ding wel draaien neem ik aan? Maar hij zit teringgg vast:S Als ik gewoon met al mijn kracht dat ding probeer te draaien of er met een hamertje rustig op sla, kan er dan iets kapot gaan? Of kan hij gaan lekken ofzo?14 december 2007 om 23:34 #262653misschien ook effe in “kleine vragen topic” neerpleuren?:@
15 december 2007 om 21:24 #262660Hij zit er eindelijk onder!:D Net even een (heel) klein stukje getest, echt maar klein stukje door de straat want had geen helm op, geen papieren bij en ik heb geen verlichting op mn ciao:P Had er ff 7 grams rollen ingedaan met gele drukveer en 90mm schijven. Hij trok ongeveer net zo hard op als mijn leo hm, en 3 meter daarna begint ie echt als een gek door te trekken:P Echt veel power:D Mooi uitlaatje! Heb net de rolletjes even vervangen door 6.6 ofzo, denk namelijk dat ie wel wat meer toeren aankan, dus zal als ik terug ben van vehikel beurs eens even de top testen:D
Hier ff wat mooie fototjes:)

IS HET NIET PRACHTIG!:D:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.