- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 december 2007 om 14:08 #262563
supermooi ding! alleen jammer van die lak inderdaad:(
maar die handmade staat ook een beetje ver naar buiten, daardoor ziet het er zo uberlomp uit..7 december 2007 om 14:56 #262564Wooow, vernaaid 😮
Als je lak zo scheurt zit je stang gewoon los 😐 echt klote, Plamuren heeft denk ik geen zin want dat scheurt gewoon weer 🙁 Ofwel, kaalschuren, geheel rondom lassen, plamuren en tank / balhoofd opnieuw spuiten …..
Mijn toets eindigt officiel om 17:50, maar ben eerder klaar. Dus om 17:55 de trein, 18:35 thuis, eten, dus pas laat bij jou, zeg 19:30 op zijn vroegst 🙁
Als het regent kom ik zaterdag aaf wel langs, maar dat sms ik dan nog wel ff 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 december 2007 om 15:27 #262565Check maar ff waarom die zo langzaam gaat hij zou de 70 – 75 wel motte hale!
Btw die gele drukveer moet er echt in ! std drukveer en 42 alu is niks
7 december 2007 om 17:24 #262566@ Bob, Dankjewel
@ Herr, Snaar staat goed in de poelies hoor, lijkt misschien op de foto;) Opzich staat de snaar al best wel strak als je t vergelijkt met mn citta.
@ Diac, Dankje
@ Arvid, Yeh denk dat dat idd maar moet.. maar ik laat t nou nog fftjes zo. De lak is trouwens ook een beetje aant bobbelen daar:S Tering wat is dit kut zeg.. Maarja als het echt weer helemaal opnieuw gelast moet worden etc haal ik denk ik heel de stang er tussen uit en stop er een dikkere tussen! is het moeilijk om zo’n gelaste stang er tussen uit te halen en lukt dit uberhaupt wel?
Zoals t er nou naar uit ziet gaat het niet regenen vanavond dus kijk maar of je nou of morgen wilt komen;)
@ Hans, We zullen eens even kijken:) Hoop er idd toch echt de 70 mee te gaan halen.. Maarja misschien dat het ook een beetje aan de uitlaat ligt ofzo..?
Heb vandaag ook gelijk even mijn kenteken ontschorst en net even alle kappen en t kenteken erop gezet:) Heb even een stukje gereden (heeeel klein stukje want mn benzine was op:P) en hij ging full speed (NIET plat op de brommer) 57.4 op mijn teller. Dus dat zal in het echt wel ongeveer 60 zijn. Hieronder nog wa foto’s van de brommer met kappen:)

7 december 2007 om 17:33 #262567
sjaak trekhaakziet er echt mooi uit man ;),jammer van de stang .
7 december 2007 om 17:41 #262568Ziet er vet uit man
7 december 2007 om 17:58 #262569mooie ciao

alleen ik denk niet dat de snelheid aan de uitlaat ligt. Ciaoracer (iemand hier op het forum) heeft dezelfde uitlaat en dezelfde setup, alleen dan een DR70 evo (toendertijd, nu een Simonini). ik had erop gereden en ik denk dat hij toch wel 70/75 zou moeten zijn gegaan. aan je rolletjes ligt het ook niet? en ik denk dat de Polini alu minstens even snel zou moeten gaan, misschien nog sneller.
komt helemaal goed hoor 😉 op het begin had ik ook wat gekloot met de Evo.
7 december 2007 om 18:10 #262570
Super foto! leuke ciao hoor, vindt hij persoonlijk zonder kappen mooier dan met kappen!
verder ga zo door
7 december 2007 om 18:34 #262571Ik vindt het project zeer goed geslaagd!
ook een hele mooie kleuren combinatie.:)En hij blijft mooi met of zonder kappen;)
7 december 2007 om 19:46 #262572Thnx voor de reacties:D
En @ Timo, denk idd dat het aan de rolletjes ligt ofzo;) Zal wel een kwestie van goed afstellen zijn.. dat hoop ik tenminste. Maarja over een maandje ofzo ga ik de cilinder laten tunen en er komt binnenkort een simonini racing onder, dus dan hoop ik met goed afstelwerk toch wel de 75-80 te gaan halen!
Heb trouwens eens nagedacht he. Als het nou echt tering lelijk gaat worden bij die stang dan gaat over een tijdje gewoon weer alles uit elkaar en ga ik er denk ik 2 stangen onder elkaar tussen laten lassen. Dat lijkt me ook echt een vet idee! Maar eerst maar eens wachten wat er gaat gebeuren met de lak..
7 december 2007 om 21:00 #2625732 dikke stangen is ook wel vet, die oude kun je er met gemak afslijpen/snijden alleen kut dat je dan weer overnieuw moet spuiten.
8 december 2007 om 01:15 #262576Vet ciaotje jonge!!! 😉
Ziet er echt zeer geslaagd uit. VInd alleen dat je uitlaat vrij ver naar buiten uitsteekt. Ik heb dezelfde, maar bij mij steekt die toch niet zo ver uit naar buiten.:|
Ik vind het echt zeer jammer voor je lak!! is echt zo een schitterende lak en dan gebeurt idd iets zeer kut dat je niet zou verwachten.
Ben zelf persoonlijk ook van plan om een simonini racing te gaan kopen, want vind persoonlijk dat je emt deze leo handmade echt helemaal niet hard gaat. Hij trekt lekker maar van top wilt die niks weten. Jammer eigenlijk. Denk dus inderdaad dat die lage snelheid ook voor een groot deel aan je uitlaat ligt.
Veel succes nog.
We zulln elkaar misschien ooit wel eens zien op een meeting in Limburg;) Kunnen we gaan showen met de racers:D8 december 2007 om 11:35 #262582Dankjewel
Toch zijn onze handmades niet helemaal hetzelfde;) Volgens mij heb ik nog net een ouder type dan jij, of jij een ouder type ofzo. Die van jou lijkt al meer op het nieuwer type. Die van mij loopt namelijk bijna niet omhoog en heeft zo’n knik erin waardoor ie naar buiten uitsteekt. En optrekken doet ie idd super maar in de hogere toeren doet ie vrij weinig. Vraag me af wat het verschil dan zou zijn met een racing:)
Misschien dat we elkaar idd nog een keertje zien op een meeting:) Zou wel leuk zijn in ieder geval
11 december 2007 om 17:42 #262620Zat ik net thuis hoor ik iets flink opgefokts aankomen, ff goed luisteren en het moest echt wel een vespa zijn. Stond Bart aan de deur met zijn Ciao 🙂
Ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de foto’s, kleur is veel sprankelender en veel goudachtiger.:D
Rondje erop gereden, ding trekt echt goed:| Vanaf stilstand beter dan Thomas en Hans Ciao met malo vertanding. Helaas houdt dat optrekken bij 50 toch echt op en stukkelt hij naar de 60+. FF met NSR ernaast gereden en hij reed precies 65 op mijn teller, het zal dus wel tussen de 60 en 65liggen:(
Vario varieert prima, snaar komt tot op 0.5mm vanaf het randje van malo halfpully, hij maakt alleen amper toeren. Dus lichtere rollen er vrijdag inzetten en testen. Ik vrees dat we het toerental niet zo kunnen opkrikken als bij mijn DR626 @ thomas ciao maar meer dan nu moet mogenlijk zijn 😀
iig erg vet ding
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 december 2007 om 17:55 #262621Bedankt Arvid!:) Hoop idd alleen wel dat we hem na vrijdag nog iets beter hebben rijden:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.