Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

Top ding ! ziet er zeer netjes uit 😉

Ga zo door !

(Kheb btw nogwel een ninja te koop)

Juul
      Bijdrager

Zeker netjes jonge:)
        Bevalt me koppeling nog op de citta:P
        Suc6 ermee

Bartjee
        Topic starter

haha hij bevalt zeker ja:D Nog geen problemen mee gehad:thumb dus das mooi:)

N!CKs

ziet er zeer vet uit:thumb
            bobine zit gewoon goed dus ik weet niet wat er dan mis kan zijn.

PoliniCiao
            Bijdrager

Ik vindt de Leo juistnet erg vet. Al helemaal omdat het het oude model is in nieuwstaat! Die kom je echt niet meer zo tegen. Als ik jou was zou ik hem maar fijn houden ;). Als hij zo loopt als de ‘normale’ leo HM dan rijd hij zeker goed! Ninja ben ik niet echt zo kapot van ik vindt de boost van de HM stukken beter!
              Zeker omdat jij een 42mm cilinder hebt fijn die HM houden.
              En als je dan al zou kiezen tussen de Simo racing en de ninja dan zeker de racing, dit is een van de beste pijpjes waarmee ik heb gereden! Ik weet alleen niet of een 42mm hem aankan. Maar zoals ik al zei ik zou fijn de Leo houden. Mooi zeldzaam uitlaatje en hij staat niet slecht!
              Ga zo door, vette brommer!

LeMoN
              Bijdrager

Leo zou vetter staan als hij iets hoger kwam te hangen 🙂 Dus de ophanging iets inkorten 😛

Bartjee
                Topic starter

Bedankt voor de reacties;) Over de hm ben ik nog niet helemaal uit.. voorlopig blijft hij in ieder geval in mijn bezit en onder mijn ciao, de rest zien we wel weer:) Als ik over een maandje weer genoeg geld heb voor een racing dan koop ik hem er gewoon bij. Ophanging inkorten heeft geen nut;) Want bij de uitlaatpoort kan ie niet verder gebogen worden he;)

.-{2F4OV}-.

Kvind die leo hm best bruut op je ciao staan:)

Ook vind ik t m-stuur steeds minder lelijk;) Kweet nie precies wat ik ervan moet denken;)

Ga zo door bart! Kom m cker n keer sjekke als ie af is:thumb

Bartjee
                    Topic starter

M-stuur ownt gewoon de boel:P Dus niet zo gek eh da je hem steeds minder lelijk begint te vinden:lol Vette aan een M-stuur is gewoon dat ie ook zo schuin naar beneden gezet kan worden (zoals bij mij) waardoor je nog lager zit en da ziet er ook meer racer style uit. Maar wacht maar af, als je hier een keer bent en je ziet hem in het echt ben je gelijk overtuigd:P

Edit: heb vandaag trouwens koelvloeistof gehaald. En het is ………. RODE geworden:D Schijnt dat die beter is en ook beter voor aluminium cilinder?:S Nouja en hij staat vetter bij mun frame dan blauw ofzo dus deze maar genomen:)

PiNeAppLePro
                      Bijdrager

wattee … hoe kunnen jullie die leo lelijk vinden staan. Net als een hoofd zonder nek 😛
                        Maar ik moet toegeven denk dat een ninja nog vetter staat !!! Zelf vind ik hem al te vet !! :thumb

KEEP GOING !

reiniero
                        Bijdrager

eey sjonson maak eens een paar foto’s met die rooie shizzle derin das brute shit man:D:D vind um ewel nice hoor!=)

Bartjee
                          Topic starter

haha die rode shizzle zit er nog niet in:P Wacht ik nog ff mee totdat ie beneden staat.. as vrijdag ofzo denk ik zit t er dus wel in:)

diac
                            Bijdrager

M-stuur ziet er mooi uit hoor, alleen heb je zo een bescheten houding, en kan je nauwelijks bochten maken..

sombrero
                              Bijdrager

ziet er inderdaad mooi uit . mmaar eah volgens mij zit je voorband verkeerd om :)of niet ?

.-{2F4OV}-.

Khou t nog ff bij mn gwone race stuurtje;)

En je voorband zit er idd verkeerd om op:! Kzou owk gelijk ff je achterband sjekke;) Cker in de winter kun je je banden er beter goed om op hebben zitten:thumb

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.