- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 november 2007 om 22:32 #262390
ziet er zeer netjes uit bart. Keep on going!
19 november 2007 om 23:25 #262391
.-{2F4OV}-.Nice bartje!
En miss tot donderdag:lol
19 november 2007 om 23:36 #262392Dankjewel eh:)
En idd maybe tot donderdag 🙂 Zal leuk zijn als we elkaar nog ff tegenkomen:)
20 november 2007 om 15:53 #262394Bart: Jij wilde toch graag een Cannon?
Als mijn citta weer goed loopt kom ik wel ff langs, maar moet dus eerst ff condenstator ofzo vervangen 🙁
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno20 november 2007 om 17:27 #262395oke isgoed;) We spreken wel een keertje wa af:) Ben net trouwens weer paar keer langs je huis gereden:P En die cannon kan ik opt moment toch niet betalen:P Eerst mn ciao maar es afmaken:)
23 november 2007 om 18:20 #262411Okee, heb mun nieuwe voorrem binnen en hij zit erop! Hij remt nu gelukkig wel dus das mooi:P Alleen is er wel iets vaags aan.. Hij zit er gewoon helemaal goed in etc maar het wiel zit een heel stuk naar links toe:S Hij loopt dus gewoon recht naar voor, maar zit helemaal scheef in de voorvork. Ook heb ik 3 nieuwe pakkingssetten van jmpb binnen gekregen voor mn 42 alu, dus van t weekend gaat mn blokkie weer in elkaar en misschien zelfs al eronder:)
23 november 2007 om 19:25 #262412Kijk eens of de as die door het wiel gaat wel goed is gemonteerd enzo en spelingsvrij is.
24 november 2007 om 21:15 #262423Vandaag na mn werk weer een beetje bezig gweest. Heb nog ff zitte klote met die voorrem en as, maar t heeft niks opgeleverd:S Heb nog wat aan die moer zitte draaie die in je lager valt en heb de as ook nog eens omgedraaid maar werkte allemaal niet:S Ook is deze rempot veel breder dan mijn eigen rempot en raar genoeg past de rem ook al gewoon op mijn ebr voorvork, zonder aanpassingen.. Das dus opzich wel relax:) Voorlopig laat ik em dus maar zo.. Het wiel loopt gewoon recht in de voorvork dus ik kan er wel mee rijden. Zoek dus over een tijdje wel een klok die WEL recht is.
Ook heb ik hem gelijk weer in elkaar gezet. Morgen ga ik de nieuwe pakkingen op mn blokje zetten en dan denk ik dat ik gelijk het blokje eronder ga gooien! Misschien aan het einde van de week dus al rijden:D26 november 2007 om 22:00 #262429Updateee
Van het weekend weer een beetje verder gegaan. Heb gister mijn blokje weer in elkaar gezet en gelijk onder mn ciao gegooit. Ook gelijk de waterkoelingsslangen aangesloten, mijn voorwiel zo recht mogelijk in de voorvork gezet, de kilometerteller aangesloten (moet hem alleen nog instellen) en even wat getest met de kappen en de uitlaat:) Ook heb ik een laatste bestelling op jmpb gedaan, heb net een email gehad dat ie zsm op de post gaat, dus dat gaat goed komen:)
Hier de foto’s!
Jaja, ik sleutel aan deze ciao op mn kamer:P Lekker warm, tv’tje aan:) Alleen maak ik er wel een beetje een rotzooi van haha:P

Hier de rotzooi dus:P

Hier met de rechterkap en het kanon eronder

En hier ben ik dan. Beetje een kut foto, maja kunne jullie mij ook eens zien:P

Reacties zijn welkom:) Jammer genoeg hebben jullie nog steeds niet foto’s kunnen zien van het frame in daglicht dus op de foto’s ziet het frame er nog niet zo mooi uit als het in het echt is. Maja deze week gaat ie de 2 trappen naar beneden om daar de laatste dingen eraan te kunnen doen en dan hoop ik dat ie volgende week maandag ofzo gaat rijden!
26 november 2007 om 22:02 #262430Hij is wel echt super nice geworden man !
Alleen mag er wel een ander uitlaatje op ik vind die leo niet echt passen bij het geheel
En nog ff witte vespa-ciao.nl stickers :D! En schiet ook nog wat detail fotos dan ik zie ook al wat doorzichte slangen enzo.
26 november 2007 om 22:05 #262431Ziet er schitterend uit.Alleen denk ik,dat die slangen het niet lang zullen houden.Boeltje kan boven de 100°/C worden,vergeet dat niet.Zeker geen water,maar koelvloeistof gebruiken,dit heeft een hoger kookpunt.
Ben ook benieuwd naar de kleuren in het zonnetje.26 november 2007 om 22:06 #262432mooi man 🙂 stik jaloers op je sleutel ruim ook 😛
26 november 2007 om 22:14 #262433Mooi Bart
Maandag gassen? Kom ik die week nog langs ! 😉Uitlaat ben ik het met HansieB eens, staat onder je citta Super maar onder de ciao past wel iets mooiers 😛 (deze verkopen, andere kopen?)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno26 november 2007 om 22:15 #262434nee idd.. op je citta staat hij vetter.. hierbij vind ik een ninja passen… die zijn egt tering tyfus vet!!
26 november 2007 om 22:15 #262435Dankje allemaal;)
Voor hansje hier nog wat foto’s van mun slangen. Had ze er net niet opgezet omdat ik t nogal lelijke foto’s vind, de radiateur lijkt door de flits namelijk superrr vies hoewel dat in het echt bijna niet te zien valt (Zit namelijk allemaal lijm ofzo op..?)

En nog ff een vraag: Zit mijn bobine zo goed? Want ik krijg de kap er nou namelijk niet helemaal meer op:S Ff niet op de bougiekabel lette btw

EDIT:
@ Barry: Ik gebruik idd ook koelvloeistof. Mooie blauwe! Ziet er vet uit met die slangen. Als het goed is moeten ze het houden, maar neem aan dat het niet zo erg zou zijn als ze het niet houden ofwel? Tenminste, ik kom er snel genoeg achter
@ Arvid: Kom maar lekker langs hoor:) moet alleen wel even kijken want die donderdag begint mn proefwerkweek;)
en @ de rest: Die uitlaat vind ik zelf idd ook niet mooi staan.. Maja voorlopig blijft ie fftjes. Even kijken hoe dat ie rijdt etc en weer wat geld sparen. Dan komt er waarschijnlijk een ninja of een simonini racing onder:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.