Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Tof man je hebt echt een lekker vers ciaotje 🙂 ziet er ook goed uit nu nog ff in het daglicht.

.-{2F4OV}-.

Ziet er mooi uit hoor:thumb

Maar khou zelf niet van M-stuur en van 4 spakers;)

barry
        Donateur

Je maakt dus dit:

En dat komt dan zo gemonteerd.Aan de fender ben ik nog bezig:

Bartjee
          Topic starter

Merci pour les reactions:P En helpt zo’n versteviging veel dan Barry? En waar helpt het precies voor dan? Want vind dat er namelijk niet zo super mooi uitzien.. Vooral ook omdat ik er geen voorspatbord erop zet.

reiniero
            Bijdrager

ja dat helpt zeker.. anders gaan die poten scheef als je aan het rijden bent of ja als je een bocht maakt en dan heb je veel kans dat je op je bek gaat:P dus

MAAR!! : kijk op jmpb… bij puch maxi voor een stabilisator voor ebr.. miss dat die ook erop past.. en ben je zo klaar en het ziet er ook nog wel redelijk uit.

TimoO_
              Donateur

moet je weten hoeveel de puch EBR in de breedte is en de ciao EBR.

maar Bart, bij barry ziet die stabilisator niet echt mooi uit nee, maar als het afgewerkt is, gespoten of nog vetter verchroomt is dan ziet het er echtwel vet uit. ik ga zelf ook zo’n dinkie maken denk ik (voor m’n tomos voorvork), volgens mij geeft dat echt een veel steviger gevoel, en het is steviger.

Bartjee
                Topic starter

Jaa dat wel.. En idd als het verchroomt is lijkt me ook wel vet.. Of misschien dat ik er eentje maak en dan dezelfde kleur als mijn frame spuit, mirage dus.. Nouja komende maand ga ik toch nog niet met dit ding rijden, nou dus ff alle andere dingen afmaken en dan over een maandje kijken hoe het rijdt in deze staat, en anders maak ik alsnog zo’n versteviging:)

EDIT: Mag er geen [nieuwe foto’s!] in mijn naam staan, omdat dit eruit is gehaald? Maakt me verder niks uit hoor, maar als dat niet mag weet ik het iig voor de volgende keer;)

Edit by Hansieb: Dit mag iedereen klooit altijd met zijn topic titels , heeft iemand dit weggehaald 😕

Edit by Bart: Hmm vaag.. Maja maakt niet uit.

Bartjee
                  Topic starter

Voor de liefhebber, nog een foto’tje:) Nu met de kappen erop.

Hermaniak
                    Bijdrager

Super, ziet er heel mooi uit! Die gaten in je zijkap vind ik ook heel mooi gelukt, alsof het zo hoort 😀

LeMoN
                      Bijdrager

damn ziet er fockign geil uit bartje, @ hansieb, ik mocht het niet van herr flick, dus denk dat het daarom deruit is 😉

Bartjee
                        Topic starter

Dankje;) En achter die 2 strepen op de kappen komt nog racegaas, hermaniak:)

hansieb
                          Moderator

LeMoN :
                            damn ziet er fockign geil uit bartje, @ hansieb, ik mocht het niet van herr flick, dus denk dat het daarom deruit is 😉

Ow haha nouja ik wist het niet ik zie het altijd mensen doen dus daarom.

@bartje vet man ziet er echt tof uit, wat voor uitlaatje kwam er ook alweero nder?

Bartjee
                            Topic starter

Mn leovinci handmade;) Op de eerste pagina zie je m staan onder mijn citta:)

Bartjee
                              Topic starter

Wat is vandaag toch een prachtige dag! Alweer goed nieuws dus:P Net mijn pakketje binnen gekregen, mijn EUROCILINDRO LIQUID COOLED SET:D Ik ga volgende week ofzo nog even mooie doorzichtige slangen halen, zodat je mooi die koelvloeistof erdoorheen ziet stromen:D (Tenminste, er moet toch gewoon koelvloeistof in he?) De radiateur viel me alleen wel een beetje tegen, nooit geweten dat dat ding zo klein was:P Maaaarja maakt niet uit! Weer iets erbij voor mn verzameling!

N!CKs

setje ziet er goed uit. zal vet staan op je brommertje.
                                  zkr doen zon doorzichtige slang, zkr vet als je da zie strome.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.