Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Mooi mooi mooi bartje.

Er hoeft geen vering in die handles, die zit al erin als het goed is.

Over die benzine slang. ik heb nu al zo’n benzine slang 3 maanden ofzo gemonteerd en is nog zo soepel als wat. Heb 2 stukjes, 1 stukje, dan benzine filter, weer een stukje en zijn totaal niet hard geworden.

En die remhandles vind ik trouwens SUPER vet, volgens mijn staat het ook erg mooi!

Bartjee
      Topic starter

LeMoN :
        En die remhandles vind ik trouwens SUPER vet, volgens mijn staat het ook erg mooi!

Haha dat heb je goed geraden ja:P Net het stuurtje een beetje in elkaar gezet, en echt gewoon SUPERR VET ziet het eruit! Echt mooi:D Ben zeker tevreden over dit stuurtje, en ook over de remhandles. Houd toch maar deze, je denkt misschien wel van tering wa zijn ze lang, maar op het stuur zijn ze super mooi! Zal zo es even wat foto’s maken.

reiniero
        Bijdrager

hahaha nice man zeer nice.. toch maar voor een M-stuur gegaan XD maar ja ik vind het egt een vet ding;)

Bartjee
          Topic starter

Heb net het achterspatbord gespoten. Tering wat is dat toch ook een mooi kleurtje he:D Heb geprobeerd er wat mooie foto’s van te maken, maar dat is niet gelukt:( Probeer het morgen dus nog even in het daglicht:thumb Eigenlijk moet je dit ook gewoon in het echt zien, nooit gedacht dat het er zo vet uit zou zien:D
            Maarja hier dan even de foto’s van het stuurtje:)

Die snelgas handle is nog niet af, die moet namelijk nog in elkaar gezet worden:) Daar komt nog zo’n doorzichtig glaasje op en nog wa dingen..

hansieb
            Moderator

Geil man!!!! grrrrrr :bier

Ik ben nu wel erg benieuwd hoe de vork + stuur staat bij je ciaotje

LeMoN
              Bijdrager

Ziet er echt mooi uit! Man man man

barry
                Donateur

Hard aan het werk zo te lezen.Ikzelf heb ook zo’n stuur met die handvaten & zo’n snelgas,maar weet nog niet wat ik ermee zal doen.Vind zelf die handles wat groot.

crossfreak
                  Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                    En in de decompresseurhendel hoeven geen veertjes. Komt gwoon decompressiekabel op met een veer bij je cilinderkop. Dan gaat de hendel ook vanzelf trug;)

Leuke bestelling! Kben zelf niet zo’n fan van m-stuur mja;)

ik heb die decompresseurhendel ook..is van een puch.

ik moest toen dat gat groter boren voor de kabel.
                    goed afgesteld maar hendel kwam niet lekker terug..dus zou wel een veertje erin doen.

tip, zet hem niet te vast..breekt makkelijk.

pier
                    Bijdrager

hansieb :
                      Ik word steeds benieuwder naar het eindresultaat ! i like M STUUR! :thumb

Die benzineslang zou ik niet monteren van jmpb. Heb samen met stfu allebei de helft van zon benzineslang erop na 1 maand is dat ding al KEIHARD. Beter gewoon een autobenzineslang kost volgens mij ook geen anjer en blijft goed flexibel.

No No hansje, mijne is nog net kauwgum:D snap niet dat jullie slangetjes zo hard worden:?

En bartje Leuke bestelling ben benieuwd als het er onder licht!

Bartjee
                      Topic starter

Thnx voor de reacties! :thumb

@ Crossfreak, ik kijk wel gewoon fftjes of het allemaal gaat lukken:) Hoezo bedoel je trouwens het gat groter boren? Past dat kabeltje anders echt niet?:s

Grappig dat de meningen over die benzineslang zo verschillend zijn:P Maarja kom er vanzelf wel achter wat mijn mening is:P

Bartjee
                        Topic starter

UPDATE!:D

Vandaag mijn frame gespoten! Ziet er echt superrr uit! Tenminste dat hoop ik, ik heb het namelijk nog niet in het daglicht gezien:P Vandaar dat ik nog eventjes wacht met de blanke lak erop te spuiten, dat doe ik dus pas morgen en dan zal ik gelijk even wat foto’s maken:thumb

N!CKs

okej, k wacht ff op de foto’s zal er zkr vetjes uitzien.

kapot
                            Bijdrager

Mooi stuurtje geak 😀
                              Lekker die snelgas, dat rijd een stuk comfortabeler (draai me de pleuris met 19mm)

Bartjee
                              Topic starter

Dankje:P Nouja snelgas zal voor mij niet zo super veel uitmaken, heb toch maar een 13/13 carb:P Maarja vond t er vet uitzien en heeft ook vette handvaten:)

Net even geprobeerd er foto’s van te maken.. Jammergenoeg heb ik het onder het garagelicht niet echt mooi erop kunnen krijgen. Maar hier dan toch de foto’s. Zal nog wel een keertje goede maken:)

reiniero
                                Bijdrager

nice nice:) alleen lijkt het alsof het allemaal onder het stof zit??:S maar ja zal wel door mij komen XD

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.