- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 februari 2010 om 19:38 #276485
Heb mezelf maar weer eens aan het werk gezet vandaag:P Blokje zit er weer bijna helemaal onder, dinsdag ga ik weer verder. Ben benieuwd of ie weer wil starten..

7 februari 2010 om 19:41 #276486Hey bartje
Hoe heb jij je as vastgezet aan je steps/standaard aan zit?7 februari 2010 om 20:17 #276488Waar heb jij je benzinetank hangen? 😛
7 februari 2010 om 21:53 #276489@ Sjoerd, Deze as zit niet vast:P Is gewoon een pijpje die erdoor heen loopt, en daar heb ik dan mijn stepjes en zijstandaard aan vast gemaakt..
@ Ripe, ja heb even een grote 20 liter tank achterop laten lassen, dan hoef ik niet steeds jerrycans te halen:lol
9 februari 2010 om 18:25 #276498Even snel een kleine update. De brommer zit weer in elkaar, krijg hem alleen niet gestart..
Hij vonkt wel, weet niet of het een goede vonk is maar ik zie iig een vonk.Nou heeft mijn ciao nooit echt lekker gestart, dus misschien dat ik gewoon eens een goed stuk moet rennen. Ik ga alleen liever niet meer van mn oprit af en in de achtertuin wil het ook niet echt lukken dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen..
9 februari 2010 om 18:43 #276499Met boormachine starten?
9 februari 2010 om 18:57 #276497Even wat remmenreiniger in de carb spuiten en hij moet zo aanvliegen!
9 februari 2010 om 19:32 #276500Ik heb geen opzetje om hem met de boormachine te starten volgens mij, en doe dat sowieso liever niet eigenlijk..
Remmenreiniger is idd wel een goede optie, gewoon zo de inlaat inspuiten?En nog een vraagje. ik heb laatst bij het tankstation nieuwe olie gekocht, de castrol ‘scooter’. Ik vroeg om de volsyntetische 2takt olie en kreeg die, aangezien de fles goud was dacht ik dacht ie wel goed was. Maar nou las ik hier laatst dat dat dus niet de volsyntetische versie is. Kan ik hier gewoon mee rijden of is dit niet slim??
9 februari 2010 om 19:38 #276501Ja gewoon in de inlaat van de carb spuiten;) werk zeer goed altijd:D
Het zelfde als start piloot:PPs. alleen niet blijven spuiten als hij loopt want het lost olie op dus smeren is niet meer optimaal dan:P
9 februari 2010 om 20:45 #276502Castrol RS bedoel je ?
9 februari 2010 om 21:52 #276503ah joh je kan je brommer toch wel gewoon op straat starten ? 😛
gewoon aan loop drukken die handel !
suc6;)
10 februari 2010 om 06:21 #267182Bartjee :
Ik ga alleen liever niet meer van mn oprit afMietje:pest Start hem dan gewoon niet:con Dat ding van jouw staat zelfs nog op Bromkenteken met verzekering en al…
Ik denk dat er al maanden een politieagent bij jou voor de deur in de bosjes ligt te wachten totdat jij met je ciao naar buiten komt om hem gelijk in te nemen en in de schreader te gooien.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno10 februari 2010 om 11:29 #276504Snap niet echt waarom je dit zegt, het is wel mijn geld en werk waar je het over hebt.
Als ik liever dat ding in de garage heb staan om er naar te kijken dan doe ik dat. Liever dat ie gewoon in de garage staat dan dat ik er weer eens op rij, wordt gepakt en dat ie afgenomen wordt. De enige keren dat ik aangehouden ben was elke keer voor mijn deur, en aangezien ik met dat ding (ondanks het kenteken en verzekering) toch geen poot heb om op te staan en ik al een keer een waarschuwing gekregen heb blijft ie mooi op mijn eigen grondgebied.
De kans is misschien niet groot, maar voor mij te groot om nóg een keer dat risico te lopen. Dus van mij mogen die leuke opmerkingen achterwege blijven..
10 februari 2010 om 11:47 #276505Ik geef je groot gelijk Bart, je bent een tijd geleden al eens aangehouden voor je voordeur, denk als dat nog eens gebeurt dat je inderdaad zwaar de Sjaak bent!
Als jij het beter vindt zo zou ik mooi wachten met starten tot je op het meetingterein in Thorn bent
En Arvid, dat jij met een Simo 07 op je snor wilt rond blazen en naar de winkel gaat enzo moet je zelf weten, niet iedereen neemt dat risico:pest
10 februari 2010 om 11:50 #276506Daarom.. maar ik start m ook nog wel voor de meeting, wil niet weer met een slecht lopende brommer komen.
En die Simo 07 had trouwens helemaal geen persoonlijke waarde, dat kan je niet vergelijken met zoiets waar ik een jaar aan heb gewerkt..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.