Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 1,486 tot 1,500 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

hansieb :
      Proma cc en kit racing op pully is niet grandioos.
      De proma gun gaat gewoon een stuk langer door, je voelt dat de circuit gewoon wat inhoudt.

Ervaring van stfu en moi.

Leuk spul btw zijn er nog echte plannen met de nieuwe ciao ? 😉

Mijn ervaring is noujuist precies omgedraait. Ik heb de gun nog niet op vario getest (moet ik misschien eens even doen), maar op poelie gaf de gun géén teken van power. Onder in de toeren niet, midden een beetje misschien (maar circuit 2x meer), en bovenin ook niets (en de circuit alles). Ik weet niet waar het aan ligt, de gun deed het op mn Athena niet zo slecht. Misschien nog een keer eronder gooien en nog een keer testen 😕

@ Bart, ik denk dat de cannon het misschien net ietsje leuker zal doen op vario. Tenminste, dat kan ik van de cannon wel verwachte…

Bartjee
      Topic starter

Zoo weer even een stukje gereden, ter ontspanning tijdens t leren. Citta rijdt nog steeds erg goed, heb nu ergens tussen de 200-250km ingereden denk ik. Van de week even zijkappen bestellen en dan volgende week na mn examens de citta maar eens klaar gaan maken voor de VCT

niceVespa
        Bijdrager

mooie citta maar als je hem zo “naakt” houdt zou ik het voor spatbord ook beetje sportiever maken vindt hem nu persoonlijk beetje lomp;)

GTZ NV

TimoO_
          Donateur

Ziet er mooi uit daar waar jij rijdt. Je citta is natuurlijk ook mooi 😛

Om te beginnen over het spatbord (a) nicevespa heeft misschien wel gelijk. Als je hem een beeetje inkort, vooral achter, en wat smaller maakt voor zodat het een beetje in een punt loopt, zal het er al een stuk mooier uit zien volgens mij.

hansieb
            Moderator

Ik mis de koplamp, dat maakt het geheel toch meer een citta.

Ziet er zo vreemd uit zonder lampie! 😕

Bartjee
              Topic starter

Ja citta is eigenlijk nog steeds niet af, maar heb er zo weinig tijd voor opt moment..

Er komen nog zijkappen op, spatbord ga ik misschien aanpassen (of een ander soort spatbord), koplamp, achterlamp en ik denk toch een maatje lagere achtervering

Edjuh
                Bijdrager

De cannon maakt er een musclebike van:rules

Super bart!

mxmonster
                  Bijdrager

de citta is echt super geworden bart:thumb

Bartjee
                    Topic starter

Wilde mn citta even VCT klaar maken, dus hoppa 60mm poelie eronder gegooid. Helaas reed ie daar super kut mee, echt geen power te bekennen en op top ong 70..

Dus toen kwamen arvid en ik op het idee de malossi vertanding te monteren, had ik al in september gekocht maar nog nooit ergens in gemonteerd. Naja je raad het al, die liep hartstikke stroef. Dus net gelijk even JMPB gemailt en hoop dat ik nog nieuwe vertanding kan krijgen..

Maaaarja nu moet ik dus de toer rijden met mn 1:11.5 vario vertanding.. Deed ik eigenlijk liever niet maarja zal nu wel moeten want met poelie is het 10x niks.
                      Heb trouwens ook mn kickstart eindelijk werkend gemaakt en de citta heeft een top van rond de 73-75. Niet super hard dus maarja dat zal wel door de lichte vertanding komen.

hansieb
                      Moderator

Dude als die maar betrouwbaar is ! het is geen race het is een tour van 400km :!

Bartjee
                        Topic starter

Ja betrouwbaar issie wel, rijdt echt heeeeerlijk. Maarja wilde eigenlijk iets zuiniger gaan rijden en hij maakt nu best wel veel toeren.

Mike
                          Bijdrager

dan doe je tch gewoon poulie..? met een poulie 70 of 80 zal die toch nog wel redelijk wat power hebben of wa?

Mike

Bartjee
                            Topic starter

Neee met poelie reed ie zo schijt he. En hij maakte wel gewoon heel veel toeren op top, dus als hij met poelie 60 maar 70 gaat zal ie met 70 of 80 nog langzamer gaan..

1-feb
                              Bijdrager

Hoeft niet altijd. Mijn pinasco 42 alu met simo racing ging met poelie 70 maar 66 ofzo en met poelie 80 heb ik de 82 gehaald puur omdat hij het niet trekt. Kan het altijd proberen;)

TimoO_
                                Donateur

Mike :
                                  dan doe je tch gewoon poulie..? met een poulie 70 of 80 zal die toch nog wel redelijk wat power hebben of wa?

Met poelie 70 reed ik de limbotoer met de kit racing. Toen hield ik jou mooi bij (toch wel 80km/h) en je had een lekker laag toerental rond de 40km/h. Reed echt heerlijk voor een toer! Maarja omdat ik in de stad woon is vario net wat lekkerder, anders had ik het er onder gelaten.

15 berichten aan het bekijken - 1,486 tot 1,500 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.