Vespa-Ciao.NL
:: Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Goed nieuws:D De 2 remsetten zijn omgewisseld tegen de Greepset alu en een decompressiehendel. Echt een top service bij JMPB!:D Ook een email binnen gekregen van jmpb dat ze mijn geld binnen hebben dus ik denk het pakket zo rond dinsdag binnen te hebben.

Hoi Bart,

Prima, deze zal ik omwisselen voor de remgreepset ALU Lang, & de dec.set.
      Wat je dan nog overhebt € 8.50 kan je bij een eerstvolgende bestelling er dan vanaf halen.

groet, Martijn
      JMPB.nl

LeMoN
      Bijdrager

Ik wist wel dat ze dat zouden doen hoor :D! Maar het is idd top service van JMPB!

barry
        Donateur

Is dat nu moeilijk te spuiten , die 2 kleuren onder elkaar??

FonS
          Bijdrager

2 kleuren onder elkaar?

die verkleurende lak is gewoon 1 lak,
            je gebruikt een speciale (zwarte) primer, en daar overheen de ‘kleurlak’.
            als je deze op bijvoorbeeld een stuk papier spuit, zie je dat het eigenlijk een kleurloze lak is, met… ja, glitters zeg maar, erin.

de kleur komt dus pas tot zijn recht op de speciale primer, de kleurlak zelf heeft geen kleur, als je begrijpt wat ik bedoel

barry
            Donateur

Heb zo’n kleuren al gezien op tuningshows vroeger,maar vroeg me altijd af hoe ze dat deden.
              Dus eigenlijk is de werkwijze hetzelfde als gewoon spuiten.
              Bedankt voor de professionele verklaring Fons.

FonS: ik heb het wel alleen over de lak die Bart gaat gebruiken (Motip spuitbussen dus)
              hoe het precies met autolak gedaan wordt, weet ik ook niet, maar dat kan ik wel eens vragen aan mijn oom, die in een autogarage werkt waar ook zulke kleuren gespoten kunnen worden 😉

hansieb
              Moderator

Die hele lange remsets zou ik niet doen eerder die KORTERE van 14cm

Bartjee
                Topic starter

hansieb :
                  Die hele lange remsets zou ik niet doen eerder die KORTERE van 14cm

Daar was ik dus ook al achter gekome vanmorgen haha:P wist niet dat 17cm zo lang was.. maarja maakt niet uit. Kijk wel hoe het staat en anders bestel ik alsnog die van 14cm:)

Bartjee
                  Topic starter

Update,

Heb gister en vandaag mijn frame in de effect primer gezet. Was alleen wel superrr klote want ik had t frame bijna klaar, dus ik helemaal blij, kwam ik net een klein beetje tekort!:o Dus moest ik verdomme een nieuwe set halen voor 35 euro:P Maarja vandaag dus nog ff lekkere dikke laag eroverheen gespoten aangezien ik nou toch genoeg heb dus das dan wel weer mooi:) Morgen komt waarschijnlijk de kleurlak erop en dan komen de nieuwe foto’s!:D

Het frame in de effect primer

Het achterspatbordje in de gewone primer. Vanavond nog even de effect primer erop spuiten.

N!CKs

ziet er goed uit bartjee:thumb
                      jammer dat je nieuwe set moest hale, is toch weer ’n hoop geld voor dat beetje wat je eigenlijk nodig hebt. zal zkr vet komen staan die firfly lak, suc6 ermee

reiniero
                      Bijdrager

nice man:D:D ik kom dat ding eens in het echt bekijken.. en is dat zwarte primer? ik d8 dal wat doet die geak nu XD

good luck fella!!

sjaak trekhaak

netjes man ,de kleurlak wel goed schudde he ,ik had bij mij de eerste keer niet lang genoeg geschud ,was de kleur niet zo goed

Bartjee
                          Topic starter

Oke bedankt voor de tip sjaak:D Verder bedankt voor de reacties. Mijn pakketje is jammer genoeg nog niet binnen:( Had eigenlijk gehoopt op vandaag en misschien dat ie vanavond nog binnen komt. In ieder geval als ik hem binnen heb krijgen jullie de foto’s:D

Nog even een vraag trouwens, als ik die mirage erop spuit he, moet dat dan dus echt in 1 keer? Gewoon zonder tussenpauze’s alles hoppatee erop spuiten? Want dat staat namelijk wel op de bus. Iemand met ervaring?

sjaak trekhaak

je kunt het gewoon in meerdere lage erop spuite

Bartjee
                              Topic starter

oww dus wel gewoon met tussenpauzes? Gewoon zoals ik normaal altijd doe dus:
                                Dunne hechtlaag erop, minuutje wachten, goede laag erop, wachten, nog een laag erop, wachten en dan zo tot het er helemaal goed op zit?

sjaak trekhaak

je hoeft niet een dunne hechtlaag ,je kunt ook gewoon dikke lage spuite ,maar kan met tussepauzes

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,638)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.