- Dit onderwerp bevat 1,637 reacties, 120 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door Bartjee.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 november 2007 om 21:19 #262125
Goed nieuws:D De 2 remsetten zijn omgewisseld tegen de Greepset alu en een decompressiehendel. Echt een top service bij JMPB!:D Ook een email binnen gekregen van jmpb dat ze mijn geld binnen hebben dus ik denk het pakket zo rond dinsdag binnen te hebben.
Hoi Bart,
Prima, deze zal ik omwisselen voor de remgreepset ALU Lang, & de dec.set.
Wat je dan nog overhebt € 8.50 kan je bij een eerstvolgende bestelling er dan vanaf halen.groet, Martijn
JMPB.nl2 november 2007 om 22:37 #262126Ik wist wel dat ze dat zouden doen hoor :D! Maar het is idd top service van JMPB!
2 november 2007 om 22:45 #262127Is dat nu moeilijk te spuiten , die 2 kleuren onder elkaar??
2 november 2007 om 22:50 #2621282 kleuren onder elkaar?
die verkleurende lak is gewoon 1 lak,
je gebruikt een speciale (zwarte) primer, en daar overheen de ‘kleurlak’.
als je deze op bijvoorbeeld een stuk papier spuit, zie je dat het eigenlijk een kleurloze lak is, met… ja, glitters zeg maar, erin.de kleur komt dus pas tot zijn recht op de speciale primer, de kleurlak zelf heeft geen kleur, als je begrijpt wat ik bedoel
2 november 2007 om 23:01 #262129Heb zo’n kleuren al gezien op tuningshows vroeger,maar vroeg me altijd af hoe ze dat deden.
Dus eigenlijk is de werkwijze hetzelfde als gewoon spuiten.
Bedankt voor de professionele verklaring Fons.FonS: ik heb het wel alleen over de lak die Bart gaat gebruiken (Motip spuitbussen dus)
hoe het precies met autolak gedaan wordt, weet ik ook niet, maar dat kan ik wel eens vragen aan mijn oom, die in een autogarage werkt waar ook zulke kleuren gespoten kunnen worden 😉3 november 2007 om 13:52 #262138Die hele lange remsets zou ik niet doen eerder die KORTERE van 14cm
3 november 2007 om 17:20 #262139hansieb :
Die hele lange remsets zou ik niet doen eerder die KORTERE van 14cmDaar was ik dus ook al achter gekome vanmorgen haha:P wist niet dat 17cm zo lang was.. maarja maakt niet uit. Kijk wel hoe het staat en anders bestel ik alsnog die van 14cm:)
6 november 2007 om 18:18 #262185Update,
Heb gister en vandaag mijn frame in de effect primer gezet. Was alleen wel superrr klote want ik had t frame bijna klaar, dus ik helemaal blij, kwam ik net een klein beetje tekort!:o Dus moest ik verdomme een nieuwe set halen voor 35 euro:P Maarja vandaag dus nog ff lekkere dikke laag eroverheen gespoten aangezien ik nou toch genoeg heb dus das dan wel weer mooi:) Morgen komt waarschijnlijk de kleurlak erop en dan komen de nieuwe foto’s!:D
Het frame in de effect primer

Het achterspatbordje in de gewone primer. Vanavond nog even de effect primer erop spuiten.
6 november 2007 om 18:24 #262186
N!CKsziet er goed uit bartjee

jammer dat je nieuwe set moest hale, is toch weer ’n hoop geld voor dat beetje wat je eigenlijk nodig hebt. zal zkr vet komen staan die firfly lak, suc6 ermee6 november 2007 om 18:24 #262187nice man:D:D ik kom dat ding eens in het echt bekijken.. en is dat zwarte primer? ik d8 dal wat doet die geak nu XD
good luck fella!!
6 november 2007 om 18:25 #262188
sjaak trekhaaknetjes man ,de kleurlak wel goed schudde he ,ik had bij mij de eerste keer niet lang genoeg geschud ,was de kleur niet zo goed
6 november 2007 om 18:28 #262189Oke bedankt voor de tip sjaak:D Verder bedankt voor de reacties. Mijn pakketje is jammer genoeg nog niet binnen:( Had eigenlijk gehoopt op vandaag en misschien dat ie vanavond nog binnen komt. In ieder geval als ik hem binnen heb krijgen jullie de foto’s:D
Nog even een vraag trouwens, als ik die mirage erop spuit he, moet dat dan dus echt in 1 keer? Gewoon zonder tussenpauze’s alles hoppatee erop spuiten? Want dat staat namelijk wel op de bus. Iemand met ervaring?
6 november 2007 om 18:29 #262191
sjaak trekhaakje kunt het gewoon in meerdere lage erop spuite
6 november 2007 om 18:35 #262192oww dus wel gewoon met tussenpauzes? Gewoon zoals ik normaal altijd doe dus:
Dunne hechtlaag erop, minuutje wachten, goede laag erop, wachten, nog een laag erop, wachten en dan zo tot het er helemaal goed op zit?6 november 2007 om 18:36 #262193
sjaak trekhaakje hoeft niet een dunne hechtlaag ,je kunt ook gewoon dikke lage spuite ,maar kan met tussepauzes
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.