- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 3 maanden geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2014 om 21:00 #449364
bart#24@hierboven,
beunhaaz je hebt groot gelijk, wat ciaoracing zegt slaat helemaal nergens op.
maar ga er verder geen woorden aan vuil maken..
——————————————————————————————————————-
vandaag heb ik wat kleine dingen verandert, namelijk het volgende:
ik heb een 90’s achterlicht geplaatst in combinatie met een roostertje zodat het gewoon netjes slank uitziet, dat grote lompe achterlicht dat van de nieuwe modellen afkomt vond ik geen gezicht op deze ciao.
ook heb ik het gele bordje bewerkt en geplaatst (voorspatbord).
de kleine dingen zijn altijd de dingen die het geheel mooi en detailvol maakt vind ik!

Morgen ga ik naar de brommerzaak om nieuwe onderdelen te halen om de ciao te laten lopen en de vooropbouw 100% te maken (voorwiel zit niet recht).
keep update
6 januari 2014 om 21:18 #449267Ik vindt het een strak kleurschema lichtblauw met wit.
enige nadeel is dat wit altijd zo snel vies wordt.. tenminste had ik dan.ook gaaf dat gele plaatje! die vindt ik echt vet!
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 januari 2014 om 16:11 #493044Heel mooi eigenwijs Ciaotje geworden, ziet er mooi uit, hoewel ik denk dat een paar zwarte 5 spakers nog mooier is.
Ben benieuwd hoe dat blokje gaat lopen, denk dat een zwarte Top-One mooi staat en goed bij het blokje past qua Set-up.Succes met de vorderingen
TICKLING BARN7 januari 2014 om 23:02 #449681
bart#24bedankt voor de reacties vind het erg mooi dat jullie ‘haar’ waarderen, doe erg mijn best om alles zo netjes mogelijk te maken!
bram0vitz, dankje! wit wordt snel vies, maar ben niet van plan om veel te gaan rijden met deze ciao. en alleen met droog en zonnig weer. Toeren dus!
Crullie,
dankje! 5 spakers lijken me ook erg mooi afsteken bij het licht blauw, alleen in het kader van 90’s ga ik dit niet wijzigen:con (misschien in de toekomst bij een nieuw project)
ben zelf ook erg benieuwd naar de prestaties van dit zeldzame cilindertje, de tijd zal het leren, ik hou jullie op de hoogte!
keep update
13 januari 2014 om 23:01 #493603
bart#24Goedenavond,
Hierbij heb ik veel te melden:
Ben de afgelopen week volop bezig geweest monteren, en het loopt en hoe!
Heb nu nog een city power eronder maar hier komt komende tijd wel verandering in, misschien wil ik iets speciaals, wat nog niemand heeft…
heb wat troubles gehad met het blokje, maar gelukkig was dat snel verholpen.
verslagje ipermatic tot nu toe:
heb de ipermatic afgestelt met citypower.
hierbij viel op dat hij sproeier 67 nodig had om lekker te lopen, terwijl dit normaal 70cc is en dit een 60cc
ook heeft de cilinder erg veel kracht en heb je kwa optrekken zeker geen vario nodig, (maybe komt dit ook door mijn aangepaste koppeling?)
topsnelheid heb ik nog niet gemeten en dat zal ik pas doen met een fatsoenlijke uitlaat..
—————————————————————————————————————–
verder heb ik de ciao afgebouwt,
* polini kapjes gemonteerd (originele stickers van polini)
*kabel hulzen gemonteerd, stickers geplakt (nog niet alles!)

en er zijn nog wat dingen die moeten gebeuren
*uitlaat
*treeplank en balhoofdkapje wit laten spuiten op het werk
*volledig poetsenen dan is de ciao zo goed als af, ik zal hem zo snel mogelijk updaten en dan een onboard-filmpje!
tevens wil ik misschien nog eens vario aanschaffen, zodat ik meer mogelijkheid heb tot afstellen!
maar dat is wat op later termijn!
ik hoop op reacties!
14 januari 2014 om 00:11 #493605Haha wat een heerlijk foute brommer, Geweldig! Die roze accentjes maken het helemaal af.
18 januari 2014 om 16:30 #493631
bart#24hallo,
de afgelopen dagen toch wel veel gedaan,
de ciao rijd kwa afstelling nu redelijk maar ben nog lang niet tevreden.
mijn gevoel zegt dat de citypower flink inhoudt want de vespa wil aardig wat toeren draaien met de ipermatic.hiervoor ben ik dus opzoek naar een speciaal uitlaatje, hier horen jullie nog meer over!
optrekken vind ik dit wel prima,
kwa koppeling zit ik nu met witte malossi veertjes en hier trekt hij netjes mee op!
heb even geprobeerd een net onboard filmpje te maken icm met mijn zelf gefrabriceerde telefoonhouder:
kijk:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=LN0B0o28GOU[/url]
zoals de kenners wel merken zit de ontsteking wat te k*tten, hiervoor komt nu een compleet nieuwe ontsteking, dan is alles nieuw..treeplankje en balhoofdkapje liggen nu bij mijn spuiter, uitlaat en ontsteking komt ook binnekort
dus hij is bijna compleet klaar!!!
24 januari 2014 om 18:40 #431749
bart#24hallo,
vandaag heb ik mijn spullen van de spuiter terug
was weer netjes gedaan zoals ik wel gewend ben van eerder werk via hem.
treeplank en balhoofdkapje zijn wit gespoten, en dat was net wat de ciao eigenlijk nog nodig had.
hieronder de foto’s zoals je ziet naast mijn grote speeltje (250cc tweetakt)

als volgende komt: uitlaat (iets speciaals), een rekje en misschien wit buddyzitje/broodje voor bagagedrager.
hoop op reacties
1 december 2024 om 21:42 #827399Hoi Bart,
jij hebt een lange tijd geleden gedeeld dat je witte wielkappen voor een ciao had gekocht.
weet je nog waar je die kan krijgen? Of hoe ik eraan kan komen?
zou top zijn als ik een setje kon vinden.
alvast bedankt!
groetjes maste2 december 2024 om 10:16 #827401Bart z’n account is al een tijdje verwijderd lijkt.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.