Vespa-Ciao.NL
:: Barst in motorblok,te lassen of niet?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Barst in motorblok,te lassen of niet?

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pielie
    Topic starter

Op school hebben we wel een TIG denk ik,en mijn leraar zou dit wel ff willen doen voor mij.
      Ik weet het hij is beetje roest,maarja

TimoO_
      Donateur

ik zou gewoon een klein lasje met TIG aan de binnenkant doen. zo zie je de lasnaad nauwelijks en heb je geen problemen met de uitlaat 😉

heuvel85
        Bijdrager

frf :
          ja ok dat is wel een risico maar een beetje mooi bijslijpen werkt wel op deze manier kan het verder gaan uitscheuren en ben je verder van huis :p

sorry hoor??bijslijpen??hoe doe je dat?dan mag je van mij beginnen met een klein stukje goud!haha!

ik zou hier nix aan doen!erger kan het niet worden..want hij ligt al los..het is een vervuilt carter dus lassen wordt niet netjes(sowiezo wordt het een erg brede las..dus niet mooi en komt in de weg te zitten..om dit weer weg te slijpen wordt het weer onstabiel van.dus niet stevig)

en je zou hier zeker toevoegings matt bij moeten gebruiken aangezien het matt erg vervuilt is door de olie die door het blok heen gaat!

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.