Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robbert
    Bijdrager

uhm…:! als je ff naar de vorige pagina gaat zegt barry dat die uitlaten er met geen mogelijkheid op gaan als ik het goed begrijp

PoliniCiao
      Bijdrager

Ja door de zijstandaard, ik zou dan die gianelli eens proberen of de GUN die zal hem wel bruut staan en ook heftig lopen!

Zeer mooi dat je hem zo nieuw leven inblaast barry!
        Suc6 ermee!

PS, weet je nog dat we het in sittard over die malossi vertanding hadden, ik ga hem nu toch maar kopen! Ben benieuwd hoeveel verschil het maakt!

barry
        Topic starter

En natuurlijk mag onze dochter mee-sleutelen.Hier is ze aan het aan het afstellen.Maar nu is de stationair schroef+veer verdwenen.Op de foto nog wel te zien.
          Maar ik heb precies iets horen vallen , dus zal het boeltje ergens onder de werkbank liggen.Gelukkig dat ze het niet in haar mondje gestopt heeft.

Morgen wel even kijken achter deze 2 onderdelen.

Mike
          Bijdrager

haha geweldige moie en leuke foto barry! 😀

en tja anders had je over 2 dagen in de poep kunnen zoeken naar je veer:D 😛

maar leuk! ziet er leuk uit dat blokje met die inlaat zo 😀

edit* welke uitlaat heb je dr nou opzitten? ik heb t ff gemist in je topic welke je zou plaatse

Mike

TimoO_
            Donateur

DIE FOTO IS ECHT UBER !:p Cloë begint al op haar vader te lijken. ze mag mijn brommer ook wel afstellen hopelijk bakt zij er wat meer van 😛

maar Barry, ik wens u grote succes met het afstellen enz (aan het lopen krijgen ook natuurlijk), en ik wacht op een filmpje van Barry volle gaas nr …..

Wouz-LwB
              Donateur

Ed , hij heeft de proma replica erop

KennyVespa
                Bijdrager

egt super barry, die klauwt jou nog een keer dat blokje eronderuit en zet ze hem op haar speelgoed

ga zo door en als hij afgestelt en klaar is kom ik nog eens langs 😉

Edjuh
                  Bijdrager

Sry voor offtopic, maar sommige mensen denken dat als ergens *ED*: blablabla* staat, dat er EDIT mee bedoelt wordt. Maar meestal ben ik dat die iemands post ‘edit’.

Nu gaan mensen zelf *Ed* blablabla neerzetten als ze editen, en dan denken anderen weer ik dat ik ‘ge-edit’ heb:? (zoals wouzie hierboven).

Dus zet aub gewoon ‘edit’ oid neer, anders moet ik iets anders bedenken:D(ik gebruik wel kleur meestal, maargoed).

Sorry voor de……….. Barry!

Zij-inlaat ziet er donders goed uit, leuke foto.

Voor de uitlaat stem ik zeker Zirri, die replica staat te tam voor zo’n superbrommer vind ik.

Succes.

J3sp3R
                    Bijdrager

Zie ik daar nou een Proma Replica? 🙂

hansieb
                      Moderator

Wouz is ook een domme banaan :no

@barry je hebt ook nog een 24mm spruitstuk erbij 🙁 vind het wel jammer dat je die 19mm hebt gekocht.

Nu nog mooi filtertje erop en knalle!

Jelle
                        Moderator

ik zou ook voor de zirri uitlaat gaan… ik vind het zo’n heftige pijp, gewoon je zijstandaard een beetje aanpassen.
                          (en als je dat hebt gedaan, dan kan ik dat na-apen, want ik heb ook zo’n zijstandaard probleempje)

barry
                          Topic starter

Heb net de 2 onderdeeltjes zien liggen , gewoon onder de brommer.Eigen schuld,want ik had deze gans los gezet.

.-{2F4OV}-.

barry :
                              Heb net de 2 onderdeeltjes zien liggen , gewoon onder de brommer.Eigen schuld,want ik had deze gans los gezet.

Welke onderdeeltjes dan?

TimoO_
                              Donateur

ik denk de stationair schroef met veertje he (effe scrollen).

ArvidW
                                Donateur

hansieb :
                                  Wouz is ook een domme banaan :no

@barry je hebt ook nog een 24mm spruitstuk erbij 🙁 vind het wel jammer dat je die 19mm hebt gekocht.

Nu nog mooi filtertje erop en knalle!

Hans, 24mm lijkt mij wat overkill op een 70cc hoor, het lijkt mij zelfs overkill op die super70cc van Barry 😛
                                  Is die set uberhaupt wel gemaakt voor 24mm? Ik dacht mij te kunnen herinneren van Iaccaloco’s site dat gat in de krukas 19mm groot is….?

Maar een 24mm is vast en zeker veel moeilijker af te stellen dan een 19mm, dus waarom zou je er dan een 24mm opzetten?

Barry: Ik zou er een mooi filter voor kopen (echt mooi) en dan moet het wel afstelbaar zijn 😀 Met zo’n goed gebalanceerde krukas zal het wel lekker cruisen zijn zonder al dat getril…. 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.