Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

vond u de kersen lekker ?:D

Barry ik wens u succes en vooral niet overhaasten. en als ie af is komen we zeker weten effe langs (wel in ruil voor een testrondje he 😛 hij moet door de keuringsdienst) dan zou mijn ciao onderhand ook al goed lopen gooi ik die ook effe achter op een trailer ofzo :).

bent u al eruit welke uitlaat erop komt? gewoon de Zirri?

G-no
      Donateur

Ja dat zou leuk zijn, als we allebei de brommers daar kunnen hebben:) Big sleuteldag @ barry:D

barry
        Topic starter

Ja,die kersen waren perfect , dus kom me vlug maar eens bezoeken.

TimoO_
          Donateur

jup dat doen we dan gewoon regelen we aanhanger en leggen we die van G-no er ook bij.

maar jongens 😛 effe terug ontopic sorry4the offtopic 😀

Jacky
            Bijdrager

mooie spulle barry! Ja je hebt net weer een vlaai gemist me vader was jarig:P Succes metje bewerk project morge:P(of hoe zal ik het noemen)

ArvidW
              Donateur

Je mag dan je Sprocatti kwijt zijn, maar je hebt er wel iets heeel cools voor in de plaats gekregen:D Vind het een hele mooie ciao, en met jouw aanpassingen gaat hij nog mooier worden. Die zij-inlaat maakt die ciao nog bruuter 😀

Je 43mm cilinder, bedoel je daarmee die Eurocilindro van het parmakit topic? Dat lijkt mij wel een goeie keuze, veel spoelpoorten zodat hij lekker al dat mengsel van die 19mm carb op kan branden =) (of ga je met 43mm Racingkit rijden?)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

barry
                Topic starter

Nene , ik houd het op de Eurocilindro , 8 spoelerkens & een immens groot uitlaatgat.
                  Morgen post ik fotokes van de ongelijkenis van de combinatie Euro… , met het speed-engine carter.

Johnsel
                  Sleutelbeheerder

kersen? we hebben 75 kersenbomen staan dus k neem ook nog wel n emmertje mee als k eens meekom met timo ofzo 😛

iig mooie spulletjes en leuk frampje 🙂 ik ben benieuwd!

hmm timo.. ruimte-cake met verse kersen van de zomer maken voor barry?

hansieb
                    Moderator

Jo neem maar mee naar grunn 😀 altijd al een keer zon spacertcake wille proeve en met kersen erin lijkt me wel helemaal grandioos !

Bakken met johnsel :D!

@barry hoezo heb je die kickstartspeedengine niet gepakt? je hebt nu weer een nieuwe speedengine gekocht 😕

barry
                      Topic starter

Hanske toch , waar zit die kickstartspeedengine onder?????
                        En hoe zou ik het kicksyteem monteren,als die zij-inlaat in de weg zit.

hansieb
                        Moderator

Je hebt toch alleen het grote carterhelft nodig , daarom 🙂

TimoO_
                          Donateur

2 speedengines is altijd beter dan 1 😀

hansieb
                            Moderator

Vind een speedengine beetje minder als je naar de andere producten op de markt kijkt 😀

In barry zijn geval had die voor dat geld ook bijna een simo carter kunnen kopen ( 48mm cilinder past erin )

Spruitstuk enz er ook bij maarja dat gebruitk hij niet omdat hij die eurocilindro kit heeft maarja.

TimoO_
                              Donateur

hansieb :
                                Vind een speedengine beetje minder als je naar de andere producten op de markt kijkt 😀

In barry zijn geval had die voor dat geld ook bijna een simo carter kunnen kopen ( 48mm cilinder past erin )

Spruitstuk enz er ook bij maarja dat gebruitk hij niet omdat hij die eurocilindro kit heeft maarja.

MAAAAR….. ik vind zelf die compressor kit wel veel vetter dan die zij-inlaat van simonini. die krukas gewoon misschien heeft dat wel zin dat die krukas met die gaten en dat de benzine er misschien ook “roterend” er als het waren in worden geslingerd 😛

G-no
                                Donateur

Ik hoop dat het een beetje lopen wil, ik hoor er verschillende meningen over. Maar zouden de sleuven ook een soort compressor effect geven aleen dan in het carter? Dus dat er een vacuum ontstaat zodat hij constant zo aanzuigen? Lijkt me leuk voor het verbruik:D

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.