Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

barry :
      Ik zoek nog een rechter-kap van een ciao , iemand die nog zoiets liggen heeft,laat maar weten.

ik weet niet of jij je vario aan de rechterkant hebt zitten? als je erop zit de rechterkant.

barry
      Topic starter

TimoO_ :

barry :
        Ik zoek nog een rechter-kap van een ciao , iemand die nog zoiets liggen heeft,laat maar weten.

ik weet niet of jij je vario aan de rechterkant hebt zitten? als je erop zit de rechterkant.

Als je eropzit,de rechtse & vario zit altijd links hé Timo

TimoO_
        Donateur

ja daarom zeg ik ook ik weet NIET of jij de vario aan de linkerkant hebt zitten. DUS als je erop zit RECHTS. daar wil ik dus uitmaken dat de vario niet recht zit maar links.

Onkruidzaaier
          Bijdrager

Hij heeft dus die kap nodig, aan de rechterkant zodat hij z’n zijinlaat kwijt kan.
            Niet omdat anders de vario niet past..
            Logisch dat de vario links zit, daar komt je krukas uit je blok ;)….

barry
            Topic starter

De deurbel ging zojuist,ik doe open & rararara……Wie staat daar????
              Jaja,een man van DPD , met een grote doos in zijn handen.
              Tot straks , want nu moet ik uitpakken.

KennyVespa
              Bijdrager

hij barry maak er zoon gat in net zoals die simonini ciao hat op de meeting in sittard vorig jaar zag egt wel mooi uit

barry
                Topic starter

Deze onderdelen zijn uit de doos gekomen:
                  -Polini Speed Engine
                  -19mm carburator
                  -Gele Malossi drukveer
                  -Zij-standaard
                  -Rem & gashandle , met oerlelijke handvaten

Sebiet moet er aan mijne rug gewerkt worden,dus morgen word er rustig gesleuteld.

TimoO_
                  Donateur

zo Barry die onderdeeltjes binnen, nu nog in elkaar zetten 🙂 wanneer bent u dat van plan en wat staat er op het schema? 😀

trouwens waarom geen 21 of 23mm carburateur ofzo! toch veel vetter 😀 die black edition wou ik G-no ook al aansmeren voor zijn zij-inlaat. dat zou gewoon UBER vet staan.

barry
                    Topic starter

Weer even geluk gehad;Ik heb een 19mm & een 21mm inlaat-spruitstuk.De 19mm carburator past dus niet op het 19mm inlaat , maar wel op het 21mm spruitstuk.Wel raar vind ik.Wat zou er dan passen op dat 19mm spruitstuk???16mm carburator?????
                      Ik zal naar JMPB een vraagje sturen.
                      Morgen zal er hopelijk zonder problemen druk gesleuteld worden.

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Dat kleine spruitstuk is dacht ik voor 15-16-17,5mm carburateurs.

Mooi dat die 19mm wel op die andere past, maar omdat hij 21mm is betekend het niet gelijk dat hij voor een 21mm carburateur is. gaat om de buitenmaat van het spruitstuk + de binnenmaat van de carburateur. maar dit snapt u zelf ook wel.

Ik ben benieuwd naar je kleine foto updatetje, en hoop dat je je blok er goed onder krijgt.
                        Als ik er zo bij na denk, denk ik dat t moeilijk gaat worden om het blok eronder te draaien (omdat het bij ciao allemaal net wat krapper is)

Heb je wel gechecked of er een 80cc in het eurocilindro cartertje past ? of ben ik nou even kwijt wat voor cilinderkit erop komt.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

barry
                        Topic starter

Nee flikske,de 80cc gaat er niet in.Maar ik ga met me’n oude trouwe 43mm rondrijden.Maar misschien koop ik me die frees van Malossi & dan kan ik er iets groter gaan van cilinder.

En deze onderdelen zijn toegekomen vandaag:

timschilders
                          Bijdrager

leuk spul barry! word een erg toffe ciao!
                            vind het echt vet zo’n carb buiten de kappen!
                            maby schaf ik in de toekomst ook een keer een zijinlaat aan maar dan met originele carter, zie het nut van een speedengine niet in bij een zijinlaat als je geen polini cilinder bereid.

word erg tof! (is al erg tof)
                            sucses

ciaoracer
                            Bijdrager

Dat is weer een mooie aanwinst van je Barry.:thumb
                              Brommer gaat echt onwijs mooi worden denk ik.

G-no
                              Donateur

Dat gaat zeker wat worden! Mooi blokje vooral:). Als hij het doet kom ik zeker nog ff langs met timo (en natuurlijk een lekkere verse limburgse vlaai;))

barry
                                Topic starter

zonet even de verschillende carterhelften tegen elkaar gehouden.De spoelers komen niet uit , dus morgen zéér véél tijdverlies met het bewerken :boos.
                                  Dus dat word vijlen , frezen & schuren.Maar ik zou niet Barry heten , als dat niet goodde zou komen.
                                  Ik doe het rustig aan , dus verwacht morgen nog geen snelheids-records.Er is namelijk nog zeer veel te doen!!!
                                  De zij-pikkel heeft ook veel speling naar mijn goesting , dus daar moet ik nog 2 bussen voor uitmeten & draaien.
                                  Ik weet niet aan wat eerst beginnen.

Enne , aan iedereen , bedankt voor de toffe reply’s.Is goed voor mijn humeur & motivatie & zeker die laatste van die Limburgse vlaai.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.