- Dit onderwerp bevat 549 reacties, 79 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 augustus 2007 om 18:39 #273282
Dat heb ik al uitgevogeld,maar de carburateur komt nu in het midden van de stepjes,laat ik het zo maar zeggen.
Ik Kan ook niets meer uit het chassis halen,want dan schiet er bijna niets meer van over.Ik heb er al zoveel uitgeslepen.Stevigheid vind ik toch ook belangrijk.
Morgen eens kijken of nog mogelijkheden zijn.15 augustus 2007 om 18:39 #273283Zeg barry, is dat het blokje waar ik die ontsteking nog ingezet heb, onderweg naar groningen???
o nee, hier zit een zij inlaat op:bloos15 augustus 2007 om 18:49 #273284Ach Eddi,daar moet nog steeds dat schroefje in gevezen worden & hij is klaar voor de test.
16 augustus 2007 om 15:49 #273285Ziezo,vandaag de Athena overgezet op het carter met de zij-inlaat van Eurocilindro.Boeltje onder de brommer gemonteerd.
Na even gereden te hebben kan ik enkel positief zijn.
Het blok knalt van de toeren & heeft Beukpower tot en met.Stukken beter dan de Malossi.
Topsnelheid heb ik er nog niet mee gereden,want hij is nieuw.80km/h heb ik al geklokt.Maar hij gaat nog verder hoor.
Gereden heb ik met de Fabrizi uitlaat , maar de Calibrata ga ik zeker ook eens proberen.
Het andere contactpunt motorblok is nu voorzien van een 46mm Polini & ga ik verkopen.16 augustus 2007 om 16:20 #273286Beste Barry wat zit op het cp blok met 80cc polini?
Heb een nieuwe motortje nodig.
En zo dus laat maar wat horen.Mvg.
22 september 2007 om 21:37 #273710Vanmorgen weer druk in de weer geweest.Allereerst alle variospullen gedemonteerd & vervangen door een bromklok & poulieke 70.Daana de zijpoot er van onder gehaald.
Na enige aanpassing de twin Technigas eronder gesleuteld.
Maar dan kreeg ik de brommer niet aangelopen,dus gestart met de boormachine.Waaauuuwwwww,wat een mooi donker geluid komt er uit die carbon dempers.
Even een stukje rijden dan,slipt die koppeling toch niet verschrikkelijk zeker!!!!!
Na demontage & onderzoek van de plaats waar deze gelegen heeft,blijkt dat hij onder een varionaaf lag,waar olie uitgelopen is,dus de schoenen zijn voor de vuilbak.Opschuren & ontvetten heeft geen zin.
Na montage van Lorre’s koppeling loopt deze als een zonnetje.Optrekken & snelheid is perfect,maar enkel iets overtoeren.
Kijk & geniet van de picca’s.

Juist jammer dat de laatste foto wat scheef getrokken is,zodat het lijkt dat de pijpen niet symetrisch lopen,maar ze lopen dus perfect.
één dezer dagen komt het ander race stuur erop & begin ik aan de versteviging van de EBR,zodat het wiel recht blijft lopen bij bochtenwerk & remmen.22 september 2007 om 21:43 #273711
N!CKseen zeer mooi uitlaatje=)
de carbon dempers staan hem goed, ook dat mooie chroom:D
en hij past ook mooi bij je racertje22 september 2007 om 21:46 #273712Ik moet zeggen, het valt me niet tegen! En is het qua prestaties wel de moeite waard?? IVM de fabrizi bv.?
22 september 2007 om 21:52 #273713Hij staat idd erg mooi!:D Zeer zonde dat hij niet past met vario:( Deze is vele malen mooier dan die Faco die je ook hebt!
Is er trouwens al nieuws over de zelfbouw foekema uitlaat bij jou / jullie?:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 september 2007 om 21:52 #273714booh gek serieus, dit is echt de bruutste uitlaat die ik ooit onder een ciao heb gezien! 8)
en die carbon dempers maken het helemaal af!
maak a.u.b een filmpje van het geluid! lijkt me echt zo vet om dat geluid eens te horen
zou je dat willen doen? 😛
het is echt geen grapje.. vind het echt de geilste uitlaat ooit!
zou wel willen zien hoe die onder mijne zit!
mag ik vragen waar je die vandaan hebt? supergeil gewoon!
22 september 2007 om 21:53 #273715Pech Edjuh,de brommer gaat dus niet dubbel zo snel.De top der uitlaten is toch voor deze set-up op 1-de Fabrizi & op 2-de Calibrata.Maar deze uitlaat doet het niet slecht & ik heb hem gekocht voor het uitzicht eigenlijk.Wel jammer dat de vario eraf moest.Anders kon deze onmogelijk gemonteerd worden.
Binnenkort word de brommer trouwen helemaal motorisch veranderd,en een maximum snelheid van 50km/h.
Ik wil er eens mee rijden namelijk.Heb geen zin om nogmaals de carburator eraf te trappen,omdat ik gepakt was een lange tijd terug.
Dan de chromé zijkappen & voetenplankje erop.
Maar eerst wil ik terug de vario erop-om de Foekema uitlaat te testen.
Daarna word het ganse boeltje veranderd.@ Diac ; gewoon bestellen bij cycle-tech.
22 september 2007 om 21:58 #273717Inderdaad DE mooiste uitlaat voor een Ciao ooit=)8)
Ik wil ook wel eens een filmpje zien.
Waar heb je de uitlaat vandaan?:?Edit, zie net het antwoord:lol
22 september 2007 om 22:02 #273718idd, maak eens een filmpje..
als je wat korterbij woonde kwam ik wel eens effe langs!23 september 2007 om 00:40 #273721ik ben eigelijk ook nog wel eens van plan om langs te komen, vorige keer was het namelijk geweldig!
in ieder geval, het ciaotje van u wordt er zeker niet slechter op, echt een sjieke uitlaat (of moet ik uitlaten zeggen)! hoe hij zo omhoog staat maakt het af.
eigelijk ben ik wel benieuwd hoe deze met proma gun zal presteren, zou u deze er een keer onder kunnen leggen?
ik kan maar een ding zeggen, ga zo door. maar doorgaan hoeft eigelijk niet omdat hij al 10x af is, maar hij wordt maar mooier!
23 september 2007 om 05:56 #273723Volgende uitlaat maar eens een ABT op maat gemaakte super gelaste uitlaat!
Dat mist nog een beetje aan je collectie gewoon een hele mooie op maat gemaakt ABT uitlaat daar zou ik voor gaan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.