Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Hahah heuvel toch, heb jij ook nog een leven behalve draaien en fresen=)

Dus je setup wordt:

Simo zijinlaatcarter
      Malossi 46.5mm
      16mm
      KN filter
      Fabrizzi uitlaat
      Malo vario + vertanding

Gaaf:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

LeMoN
      Bijdrager

Jaspur :
        Huh, op Jmpb staat toch dat ze vakantie hebben. 😛
        Maar succes d’r mee.

by barry-maar ik ben dan ook een VIP bij jmpb.(grapje)

Ik heb besteld bij jmpb en alles is gewoon afgehandeld enzo, heb ook al emails uitgewisselt met martijn (JMPB) over bepaalde onderdelen van citta en dat heeft hij ook gewoon beantwoord.

@Heuvel, dat ziet er weer netjes uit!

heuvel85
        Bijdrager

ArvidW :
          Hahah heuvel toch, heb jij ook nog een leven behalve draaien en fresen=)

Dus je setup wordt:

Simo zijinlaatcarter
          Malossi 46.5mm
          16mm
          KN filter
          Fabrizzi uitlaat
          Malo vario + vertanding

Gaaf:D

naja ik heb nog behoorlijk wat hobby’s ernaast..zoals motorcross en supermoto op de weg..
          en ik heb een vriendin..maar door de bezigheden vergeet ik de dingen soms wel om me heen..

ik ga altijd helemaal in het werk op!kan heeeel vervelend zijn..want dan besteed je dus geen tijd meer aan andere dingen:S

Edit ArvidW: Ow, gelukkig, ik was al bang dat je mischien al getrouwd was met je draai en freesbank:P

barry
          Topic starter

@ arwid,Het Malossi,enz..blok gaat in de kast,en de 46mm ALU van Athena komt erop.

kapot
            Bijdrager

Ok klinkt goed 🙂
              Ben zeer benieuwd naar het resultaat.

Op welke brommer rijd je nu het meeste rond?

reiniero
              Bijdrager

ziet er mooi uit hoor heuvel;) en barry je hebt weer een mooi blokje bij elkaar hoor;) zal wel lekker gaan lopen=)

kansloos
                Bijdrager

@ heuvel: een vriendin(vrouw) is toch geen hobby !?. die zorgt ervoor dat er eten is als je terug komt van je gefrees =):pest

@barry: wat is er zo goed aan kn filters,want je zal er neit zomaar 40(?) euro voor hebbben betaald

barry
                  Topic starter

Ik ben 10 jaar getrouwd & wees gerust,een vrouw is echt een hobby,want die moet ook goed onderhouden worden hoor.
                    En een K&N filter is gewoon de beste filter die er bestaat & deze kostte me 50€,wat niet duur is voor een filter die levenslang meegaat.

kansloos
                    Bijdrager

ik dacht dat je filters eens in de tijd hoorde te vervangen ook als je die schoonmaakte. kweni waarom maar dat stond ergens ergens:? en neem dat van wat ik zei over vrouwen niet te serieus.

barry
                      Topic starter

Ziezo,vandaag even me’n nieuwe set-up erondergehangen.Startte direct die motor.
                        Even in de straat een rondje gereden met me’n klein promatje.Veel power in deze motor & dan nog niet eens met één van me’n deftige uitlaten.
                        Jammergenoeg ga ik hier niet mee rondrijden,want ik kan mijne rechtse voet niet plaatsen.
                        Dus waarschijnlijk ga ik dit blok verkopen deze keer.

Dus ga ik me’n oude set-up er terug opzetten,die het ook prima doet.

Rebel

Wat is dit voor setup dan?

iig die athena toch?

FonS
                          Bijdrager

niet zo’n grote luchtfilter erop, en een langere trapas maken, ga ik ook doen bij mijn zij-inlaat 😉

maar, zit er ernstig mooi uit :p dus die 80 athena wil wel ?

edit: is toch speedengine met 80 athena en simo zij-inlaat, 16mm carb he?

barry
                            Topic starter

Die 80 Athena wil zeker,maar aan een langere trapas begin ik niet.En ja Fons,die set-up is het.

Rebel

en een treeplankje dan? kun je daar je voeten opzetten toch

maar waarvoor was die vulblok nu nodig neem aan spruitstuk maar past toch ook zonder?

tvmierlo
                                Donateur

jammer barry, altijd doe je zoveel moeite om een dikke setup aan de praat te krijgen en als die het doet is er toch iets wat niet handig is naar jouw smaak en mening.

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.