Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

ziet er mooi uit barry, dat blokje, ben benieuwd hoe het zal rijden. En tis wel kut dat je last heb van je rug etc, sterkte daarmee ;)!

Bo3T
      Bijdrager

barry jij hebt ook de 80cc athena he,
        ik heb hem zelf ook, en kreeg de onderste zuigerveer er ook niet in. had er al aan geschuurd en gedaan, maar kreeg hem er egt met geen mogelijkheid in. ik had jmpb een mailtje gestuurd, en dit kreeg ik na een tijdje terug:

—————————————-
        Hoi Boet,

de onderste veer die er bij geleverd wordt door athena is niet de juiste, de slotopening is verkeerd.
        Ik heb je een nieuwe set op de post gedaan, de chroom L veer moet boven, de zwarte veer onder.

groet, Martijn
        JMPB.nl
        —————————————

ik zat zelf ook al te denken van ”stel dat ik nu de zuiger erin krijg, dan ken dat toch nooit goed zijn?”

als je hem bij jmpb hebt besteld dan zou ik ook gewoon een mail sturen ernaartoe en dan krijg je ook als het goed is nieuwe veren thuis gestuurd.

ik denk ook niet dat het goed is voor de cilinder als die zuigerveer zo strak staat gespannen..

hoop dat je hier wat aan hebt 😉 haha

LeMoN
        Bijdrager

Vind het wel krom van jmpb dat ze dat dan niet gelijk doen bij de bestelling, dat moet je toch weten na 1x, maar goed barry nog bedankt voor je antwoord in me gastenboek 😛

barry
          Topic starter

Fredzzz,die boutjes,daar moet natuurlijk nog een stukje vanaf.

Boet,dank voor de tip man,ik stuur meteen een mail naar JMPB.

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

ik denk dat als ze het 1x hebben gehad, dat ze nu alle kitjes hebben verandert.

anders is het wel even pech, want jmpb heeft net vakantie (sinds de 26ste)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

barry
              Topic starter

WAAAAAAAAAAAAAAT.Zijn die gasten op vakantie!!!!!Nouja,dan ben ik dus dik verneukt & kan ik niet verder met de motor.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

kijk eerst even of dit wel de goede zuigerveren zijn, zoals in de mail staat :

“de chroom L veer moet boven, de zwarte veer onder.”

Gele Racefrikandel

barry
                  Topic starter

De zwarte veer hebben ze opgestuurd naar Boet.Ik heb 2 zilverkleurige veren.

Fredzzz
                    Moderator

Ik zei al net, je moet anders ff die van een andere 46mm zien te krijgen als die mischien zouden passen… van de eene polini 46mm ofzo???? of zitten die veren weer anders?

trouens, barry, check even je PM berichten.

barry
                      Topic starter

Dat ga ik natuurlijk even proberen.

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

dat zou ik niet proberen, de 80polini is van gietijzer en de 80athena is van aluminium.

deze zuigerveren kun je niet gebruiken, en de slotjes zijn denk ik ook anders

Gele Racefrikandel

erwinko
                          Bijdrager

idd, nooit zuigerveren van een giet in een alu!!
                            tenzij je geld teveel hebt en snel je nicasil naar de maan helpt 🙂

Bo3T
                            Bijdrager

ik had eerst ook 2 zilverkleurige.. alleen de onderste paste er niet in.

nu heb ik een zwarte en een chrome thuisgestuurd gekregen. mischien dat die zwarte van de pinasco cilinder is ofzo.. ik kreeg ze igg er ook niet in.

barry
                              Topic starter

Nouja,dan leg ik de boel opzij & kom met de Malossi naar de meeting.Wat vind ik dat nu weer jammer,maar ik ga er me deze keer toch niet boos om maken.

reiniero
                                Bijdrager

ja ut is idd best kut had je blokje graag willen zien maar ja..:S is ook vet kut dat jmpb nu net op vakantie is:p

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.