Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erwinko
    Bijdrager

dat is inderdaad van een Berini kinetic
      het “immitatie” vespa blok 🙂

AC RACING
      Moderator

mooi om te weten dat dat vliegwiel zo licht is want ik heb ook nog zo’n ontzteking met vliegwiel liggen:)

barry
        Topic starter

Nu sta ik volledig bezweet dat ding te proberen,valt de bougie,die los op me’n blok licht & ik pak hem.
          Nou nou,wat vonkt dat kreng zeg.
          Ik heb 2 rugoperaties gehad & door het gelul is het daar weer ingeschoten.
          Morgen weer verder dan.

speedbuxy
          Bijdrager

Ik vind 890 maar zwaar, ik heb hier een vliegwiel van de oude type ciao blokjes liggen en deze weegt maar 707 gr in totaal.(nog niet eens afgedraait)
            Dat is maar een 60gr meer dan het pinasco vliegwiel, want die weegt bij mij 643gr.

barry
            Topic starter

speedbuxy :
              Ik vind 890 maar zwaar, ik heb hier een vliegwiel van de oude type ciao blokjes liggen en deze weegt maar 707 gr in totaal.(nog niet eens afgedraait)
              Dat is maar een 60gr meer dan het pinasco vliegwiel, want die weegt bij mij 643gr.

Ja,maar de electronische vliegwielen wegen 1300gram.Maar dit vliegwiel draai ik nog af.
              Maar allesins hoop ik toch enige winst te maken met deze set,of zie ik dat verkeerd.

Rebel

Barry wat is nu eigenlijk die uitlaat die je in zwitserland besteld hebt of heb je die nog niet binnen?

en heb je weer een speed enginge besteld ofzo 😛

barry
                Topic starter

De bestelling vanuit zwitserland heb ik nog niet binnen & ja het is terug een speedengine,maar deze keer een contactpuntversie.

markiej
                  Bijdrager

HELLRAISER :
                    Is dat niet zn ontseking van een berini blok?Ik heb bijna psies de zelfde ontsteking nog op me kamer liggen:P.

ja idd zo een heb ik ook!!

hansieb
                    Moderator

barry :
                      De bestelling vanuit zwitserland heb ik nog niet binnen & ja het is terug een speedengine,maar deze keer een contactpuntversie.

Barry vraagje hoeveel van die speedengines heb je al :con:pest

Wat moet je met die dingen ?

pier
                      Bijdrager

wat dacht je ervan dat die dingen al 50mm zijn, en er dus een 80cc in pas zonder aanpas werk.. en had ergens gelezen dat barry nog zown zij-inlaat blokje ging maken denk deze x met simonini zij-inlaat!

dus daar zal hij die wel voor gebruiken, ( en ja hans barry heeft ook een frees om originele carters te vergroten dat er ook een 80cc in pas. maar waarom hij die dan niet gebruikt moet je mij niet vragen, miss dat daar de Originele inlaat moeilijk van af te sluiten is of het hem teveel werk is. )

barry
                        Topic starter

Groot gelijk heb je Pier.
                          Ben gisteren nog eens weggeweest met de Si.Weeral spoot het vulpotje heet water over me heen.Nu ben ik dat ding kotsbeu & heb de polini lc erafgehaald.
                          Al reed dat cilindertje wel perfect.
                          Nu is de 42mm polini alu eropgezet & dit rijdt ook prachtig.Al me’n uitlaten,buiten de cannon-de GUN & de ZIRRI heb ik niet geprobeert.
                          Ook heb ik niet met de gewichtjes van de vario geëxperimenteerd.
                          De uitlaat die het beste presteerde is de Gianelly hyper-racing.
                          Als ik de onderdelen binnen heb ga ik terug verder met de ciao.
                          Geen vragen aub of ik die polini lc verkoop,want die gaat niet weg.
                          Binnenkort krijg ik wel 6 proma uitlaten binnen!!!!!!!!!Ik weet zelf niet welke,maar het zijn geen cc’s.
                          Volgens die man zijn het SUMMIT’S.
                          Hij vroeg 85€ per stuk,dus heb ik ze meteen allemaal genomen.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Dat is niet mooi van het kokend water, ik dacht dat er een (kleine) (soort) druk regelaar op zat zodat als hij begon uit te zetten dat dat weer compenseert (ik begrijp niet eens meer wat ik heb getypt)

bne benieuwd welke proma uitlaten je allemaal krijgt !!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

hansieb
                            Moderator

Als je 6 guns zou krijge zou het wel vet zijn 🙂 die presteerd echt super relax op poelie en 42mm alu.

LeMoN
                              Bijdrager

een summit is toch geen proma uitlaat :P? ik dacht zelf dat een summit gewoon een apart merk was 😛

barry
                                Topic starter

Zo,even de poortjes van de cilinder opengemaakt.Wel jammer dat zo’n cilinder slecht afgewerkt word geleverd.

Het kleine carterhelft van Simonini aangepast voor de cilinder & de speedengine.Dit vind ik dus echt een klotewerkje.En wat je niet graag doet,is ook meestal niet mooi,al valt het best nog wel mee.En het hoekje wat links nog te zien is doet niets aan de prestaties,dus laat ik het mooi zitten.

Mazzudinges voorzien van roulementen & gemonteerd in het groot carterdeel.

Nu is het genoeg geweest voor vandaag.Morgen avond gaan we weer wat doen,zoals pakkingen maken & nog wat monteren.

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.