- Dit onderwerp bevat 549 reacties, 79 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 juni 2007 om 22:36 #272442
hmmm die faco twinner gaat misschien wel leuk staan onder mijn projectje :con
3 juli 2007 om 17:51 #272677Ik ga bij cycle-tech de twinner & de chromé zijkappen+voetenplankje bestellen.De uitlaat is verchroomd & heeft carbon dempers.
Over dat invoeren:
-Het staat niet op hun site-of in hun catalogus.Dus betaal ik gewoon de onderdelen & de verzending.Alles komt gewoon in Hombeek terecht.Dit was de vorige keer ook zo toen ik wat bestelde.Enkel moest ik 2 weken langer wachten.3 juli 2007 om 18:20 #272678Barry, je gaat ook nog wel met de witte kappen rijden? Passen in mijn ogen ook erg mooi he, daarom heb ik ze laten spuiten in hooglans wit, past goed met het middenkapje en achterspatbord.
Maarjah je zit wel met die carburator die eruit steekt, en dan heb je zeker ook geen zin om in die mooie witte kappen te zagen.
3 juli 2007 om 18:32 #272679EUUUUUUUUUHHHH,die witte kap is al mooi verzaagd hoor.
Maar ik zit er aan te denken om de brommer mettertijd matzwart te spuiten.De velgen zouden ook verchroomd moeten worden.Zo kan ik nog steeds met de witte rijden,maar ook met de verchroomde.Ook ga ik nog een andere fender bouwen.3 juli 2007 om 18:36 #272680Jah verchroomde velgen waren destijds ook mijn doel; was mij toen te duur.
Chroom zou zowieso mooi staan; met het frame zwart of met het frame zoals het nu is; mischien zelfs mooier met het frame zoals het nu is in die mooie rooie kleur.
3 juli 2007 om 19:08 #272681
N!CKskomt er zkr vet uit te zien.

matzwart met chrome velgen=) dat chroom knalt er dan zkkr uit.
dan zou ik ook chrome zijkappen kopen
3 juli 2007 om 19:21 #272682Ziezo,zonet de bestelling doorgegeven & er nog een speciaal uitlaatje bijgedaan voor de collectie.Nu maar hopen dat ik snel reactie krijg voor de betaling over te maken.
3 juli 2007 om 19:25 #272683
N!CKswelk speciale uitlaatje, de fabrizi;)
3 juli 2007 om 20:00 #272684N!CKs :
welk speciale uitlaatje, de fabrizi;)Ik heb een bestelling in Zwitserland gedaan & nog niet bij JMPB.
189€+15€ is al wat voor een uitlaatje hé?3 juli 2007 om 20:04 #272685
N!CKsjah, is zkkr een duur uitlaatje. en dan is het maar een uitlaat dan heb je nog geen bromemr en blok;)
3 juli 2007 om 20:25 #272691
RebelUitlaat valt wel mee
vespa is echt super cheap tegenover scooter/schakel/motor
het is zeker zon dubbele citypower look a like of niet barry 😛
Maar je zal wel weer iets moois voor de collectie hebben.
Verder zou ik de kleuren van de brommer zo laten ik vind dit echt een speciaal ding zo.3 juli 2007 om 20:53 #272692nee zo’n techno ding. hoe weet je of deze wel zal passen met vario? want die uitlaat is twee keer zo duur als wat je van mij gekocht had.
3 juli 2007 om 20:54 #272693Dan ben ik het opzich ook weer eens met Rebel eens… Deze kleuren zijn ook speciaal en exclusief.
Als je nou echt dat plaatje van een mat-zwarte Ciao met chrome velgen wil hebben; maak dan simpelweg een project voorjezelf.
Bouw deze Ciao van mij exact na maar dan met de kleuren mat-zwart en chrome velgen etc. Jaja het kost wat maar dan heb je ook wat.
17 juli 2007 om 16:43 #272841Nu ga ik eens stoeien met het ontstekings-setje wat ik overgenomen heb van Eddi.
Nu sla ik 2 vliegen in 1 klap,want deze set vervangt de contactpunten & het vliegwiel weegt maar 890 gram.En heb ik geen pinasco vliegwiel meer nodig.Ook heb ik dan elektronische ontsteking.
Maar daar gaan zeker & vast nog enkele grammen vanaf.Hier een foto van het setje.Ik zou niet weten van welke vespa dit zou kunnen zijn.
En dit is de spiksplinternieuwe voetremset.Daar moet ik ook nog aan beginnen.Maar eerst tijd vinden voor de rest.

Van de week hoop ik nog me’n bestelling binnen te krijgen van JMPB.Maar dat zien & lezen jullie vanzelf , als het zover is.
17 juli 2007 om 16:46 #272842Is dat niet zn ontseking van een berini blok?Ik heb bijna psies de zelfde ontsteking nog op me kamer liggen:P.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.