Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wyber
    Bijdrager

hmmm die faco twinner gaat misschien wel leuk staan onder mijn projectje :con

barry
      Topic starter

Ik ga bij cycle-tech de twinner & de chromé zijkappen+voetenplankje bestellen.De uitlaat is verchroomd & heeft carbon dempers.
        Over dat invoeren:
        -Het staat niet op hun site-of in hun catalogus.Dus betaal ik gewoon de onderdelen & de verzending.Alles komt gewoon in Hombeek terecht.Dit was de vorige keer ook zo toen ik wat bestelde.Enkel moest ik 2 weken langer wachten.

Fredzzz
        Moderator

Barry, je gaat ook nog wel met de witte kappen rijden? Passen in mijn ogen ook erg mooi he, daarom heb ik ze laten spuiten in hooglans wit, past goed met het middenkapje en achterspatbord.

Maarjah je zit wel met die carburator die eruit steekt, en dan heb je zeker ook geen zin om in die mooie witte kappen te zagen.

barry
          Topic starter

EUUUUUUUUUHHHH,die witte kap is al mooi verzaagd hoor.
            Maar ik zit er aan te denken om de brommer mettertijd matzwart te spuiten.De velgen zouden ook verchroomd moeten worden.Zo kan ik nog steeds met de witte rijden,maar ook met de verchroomde.Ook ga ik nog een andere fender bouwen.

Fredzzz
            Moderator

Jah verchroomde velgen waren destijds ook mijn doel; was mij toen te duur.

Chroom zou zowieso mooi staan; met het frame zwart of met het frame zoals het nu is; mischien zelfs mooier met het frame zoals het nu is in die mooie rooie kleur.

N!CKs

komt er zkr vet uit te zien.:thumb
                matzwart met chrome velgen=) dat chroom knalt er dan zkkr uit.
                dan zou ik ook chrome zijkappen kopen:thumb

barry
                Topic starter

Ziezo,zonet de bestelling doorgegeven & er nog een speciaal uitlaatje bijgedaan voor de collectie.Nu maar hopen dat ik snel reactie krijg voor de betaling over te maken.

N!CKs

welk speciale uitlaatje, de fabrizi;)

barry
                    Topic starter

N!CKs :
                      welk speciale uitlaatje, de fabrizi;)

Ik heb een bestelling in Zwitserland gedaan & nog niet bij JMPB.
                      189€+15€ is al wat voor een uitlaatje hé?

N!CKs

jah, is zkkr een duur uitlaatje. en dan is het maar een uitlaat dan heb je nog geen bromemr en blok;)

Rebel

Uitlaat valt wel mee

vespa is echt super cheap tegenover scooter/schakel/motor

het is zeker zon dubbele citypower look a like of niet barry 😛

Maar je zal wel weer iets moois voor de collectie hebben.
                          Verder zou ik de kleuren van de brommer zo laten ik vind dit echt een speciaal ding zo.

TimoO_
                          Donateur

nee zo’n techno ding. hoe weet je of deze wel zal passen met vario? want die uitlaat is twee keer zo duur als wat je van mij gekocht had.

Fredzzz
                            Moderator

Dan ben ik het opzich ook weer eens met Rebel eens… Deze kleuren zijn ook speciaal en exclusief.

Als je nou echt dat plaatje van een mat-zwarte Ciao met chrome velgen wil hebben; maak dan simpelweg een project voorjezelf.

Bouw deze Ciao van mij exact na maar dan met de kleuren mat-zwart en chrome velgen etc. Jaja het kost wat maar dan heb je ook wat.

barry
                              Topic starter

Nu ga ik eens stoeien met het ontstekings-setje wat ik overgenomen heb van Eddi.
                                Nu sla ik 2 vliegen in 1 klap,want deze set vervangt de contactpunten & het vliegwiel weegt maar 890 gram.En heb ik geen pinasco vliegwiel meer nodig.Ook heb ik dan elektronische ontsteking.
                                Maar daar gaan zeker & vast nog enkele grammen vanaf.Hier een foto van het setje.Ik zou niet weten van welke vespa dit zou kunnen zijn.

En dit is de spiksplinternieuwe voetremset.Daar moet ik ook nog aan beginnen.Maar eerst tijd vinden voor de rest.

Van de week hoop ik nog me’n bestelling binnen te krijgen van JMPB.Maar dat zien & lezen jullie vanzelf , als het zover is.

HELLRAISER
                                Bijdrager

Is dat niet zn ontseking van een berini blok?Ik heb bijna psies de zelfde ontsteking nog op me kamer liggen:P.

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.