Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Topic starter

Gewoon een doek zeg…..Zo simpel,ongelooflijk & ik kan zoiets niet bedenken.Jawadde.

Rebel

zo zie je maar weer dat ook oude monteurs nog iets kunnen leren he 😀

en barry krijgen we nog machtige foto’s te zien 😀

barry
        Topic starter

Van wat wou je dan nog foto’s zien???

.-{2F4OV}-.

barry :
            Ziezo,me’n fender is afgelast & in primer gespoten.Ik vind het geslaagd.Wel een dag werk aan gehad.
            Ook heb ik de steun voor de racing ciao knalgeel gespoten.Dit na een gesprek met Eddi op de meeting te Eindhoven.
            Na het spuiten ziet de ganse garage dus knalgeel & is Sandra nu aan het poetsen.

Kweet nog niet precies wat ik van het spatbord vind;) Kmoet hem denk ik gespoten zien…

Maar die steun die je hebt he Barry… voor je racing ciao… Zo’n steun wil ik maken voor mn simo ciao… Waar ondersteunt de steun de ciao ergens? Tog niet alleen onder de wielen ofwel?

Alvast bedankt Barry:thumb

KennyVespa
            Bijdrager

op de steps ;), hij staat gewoon met de steps op die steun, heb hem zelf in het egt gezien 🙂

barry
              Topic starter

Ik ben nu de ganse voormiddag,op zoek geweest hoe ik die faco twinner onder de ciao kan krijgen.
                Dit lukt me dus van geen kanten namelijk.
                1-de scheve zijpoot kan er niet meer onder!!!
                2-de achterkant van de uitlaat zit tegen de vario.

dus zal deze echt jammergenoeg niet onder de racer gemonteerd worden.

toch maar een fototje.

Nu ben ik bezig met de calibrata,welke aangepast was voor de Si terug aan te passen voor hem onder de racer te monteren.

Ook ben ik volgens de how-to begonnen met een digitale teller te plaatsen.Ook geen makkelijke bedoening,maar dit zal me wel lukken,om alles zo mooi mogelijk te verstoppen.

reiniero
                Bijdrager

het is wel een mooi uitlaatje;)

TimoO_
                  Donateur

hm dat vind ik wel heel jammer. ik had het u wel gezegt dat het met de zij-standaart niet lukt, en met middenbok ook niet.

maar wat zit tegen de vario aan? de demper ofwat?

want dat met de zij-standaart valt nog wel te verhelpen. misschien de zij-standaart bij het blok monteren, in de brug dus. en dan aan de standaart een buisje lassen zodat je hem wel nog uit kan klappen en zo blijft ie ook goed staan.

maar met de vario valt jammer genoeg niet te verhelpen als daar echt de demper tegenaan komt, of je moet echt aan de uitlaat gaan lassen :(.

barry
                    Topic starter

Timo,het stuk juist voor de demper komt tegen de vario.Dus zou de ganse uitlaat ongeveer 2cm moeten zakken.Ik ga hem dus niet aanpassen,daar ik het chroom niet wil beschadigen.Op e-bay staat er nog steeds een bod van mij,op een ander merk twinner.misschien dat het met deze dan wel gaat lukken.

Nu ben ik juist klaar met het aanpassen van de calibrata.Ziet er mooi uit,gans de rechterkant met grote onderdelen bestukt.Politie gaat dat ook zeker mooi vinden,maar niet zo leuk vrees ik.

Natuurlijk even getest & direct ondervonden dat de sproeier te klein is met deze pijp.Dus er een sproeiertje nr.76 in gezet & terug proberen.
                      Nu gaat de vario weer niet goed.Zwaardere gewichtjes erin & perfect.Helm op & een stuk rijden.Dat beviel me zo goed,dat ik het gas er vol bleef ophouden,toen ik besefte dat die 46,5mm Malossi amper 2 kilometertjes had gereden.Dus even gestopt & laten afkoelen.Werkelijk,alles stonk dus naar de hitte die overal vandaan kwam.
                      Na een paar minuutjes terug gestart & rustig naar huis.
                      Werkelijk een schitterende combinatie zo.Trekkracht-en snelheid zijn ongelooflijk goed.

Edjuh
                      Bijdrager

Inrijden is niet jouw sterkste kant he barry, haha. Het ziet er wunderschön uit met die calibrata, ik zou die gare twinners lekker links laten liggen!

reiniero
                        Bijdrager

boh jonge die ziet er echt super vet uit man;) dit is nu een echte dikke racer mooi werk barry;)

Bo3T
                          Bijdrager

die brommer is egt gewoon supermooi staat ook mooi op het standaart!

ciaoracer
                            Bijdrager

Nou dat ziet er echt zeer mooi uit.:thumb
                              Heb ik (bijna:)) geen commentaar op. Ik vind alleen dat achterspatbordje nog een beetje raar.

Rebel

Ik vind hem helemaal af barry

Zou er geen andere uitlaat op mieteren en achterspatbord vind ik wel in de stijl van de brommer hoor 😀

Echt een wirwar van onderdelen van verschillende merken en zeker speciaal

barry
                                Topic starter

Misschien iets voor een volgende prijsvraag:
                                  Hoeveel verschillende merken onderdelen zitten er op deze brommer.
                                  Werkelijk teveel & heb de grootste moeite gehad,om alles op elkaar te laten passen.Wees daar maar zeker van.
                                  Nu nog die km teller erop zien te krijgen.Ik moet enkel nog de draadjes verlengen.
                                  Maar ik heb vandaag genoeg gedaan,dus zal voor een andere keer zijn.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.