- Dit onderwerp bevat 549 reacties, 79 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 maart 2007 om 07:21 #271277
Natuurlijk,de zijkappen liggen klaar,maar de brommer is nog niet naar mijn goesting.Elke dag ben ik ermee bezig & als dan elke keer die mooi gespoten kappen eraf moet halen,zijn ze in geen tijd beschadigd.
De “EBR”:
Het is een pracht van een vork.Maar als je hard remt,gaat het voorwiel alle kanten op,en echt,dat zijn gevaarlijke situaties.Het achterfender,ziet er op de foto’s anders uit , dan dat je het in het echt ziet & wees gerust , dit is een proefmodel,ik maak nog iets anders.Ook met volle staven,dikker & meer gebogen.Misschien geef ik dan deze wel weg!
@ Flapke,ik heb heus meer in huis , dan enkel een waterpomptang & daar kunnen meerdere forumleden over getuigen.Waarom kom je zelf niet eens langs???Met een lekkere limburgse vlaai natuurlijk.
17 maart 2007 om 09:33 #271280haha Barry kan maar niet van de limburgse vlaaien afblijven 😛
17 maart 2007 om 11:05 #271282😀 Hoooow gek barry !
Ten 1e je fender zoals iedereen het noemt oftewel een Mud Catcher Is zeer geslaagd
Toppiej.
Je Autootje ziet er ook leuk uit :lol Is dat nog steeds je hobby om ermee rond te scheuren over de straat.
8) Ik heb er zelf namelijk ook 3 hier staan en is super vet in de zomer.1 rally citroen uitvoering 1op10
1 Corvette kyosho 1op10
1 Porsche Protech Max 1op6 :lol=) Veel succes ermee kvindt het echt nice !
17 maart 2007 om 12:09 #271284barry :
@ Flapke,ik heb heus meer in huis , dan enkel een waterpomptang & daar kunnen meerdere forumleden over getuigen.Waarom kom je zelf niet eens langs???Met een lekkere limburgse vlaai natuurlijk.
Dat was ook niet wat ik bedoelde, ik wet dat jij het hebt, maar ik weet ook dat ties (en ik ook overigens) het niet heb;)
ik kom gegarandeerd nog eens langs, maar heb momenteel geen auto, hijs in de garage…:(
Moet sowieso nog wat cartertjes laten uitkotteren:)
17 maart 2007 om 14:35 #271286sx – Jaguar Aerox :
😀 Hoooow gek barry !Ten 1e je fender zoals iedereen het noemt oftewel een Mud Catcher Is zeer geslaagd
Toppiej.
Je Autootje ziet er ook leuk uit :lol Is dat nog steeds je hobby om ermee rond te scheuren over de straat.Ze hebben een hele club/circuit voor die dingen daar(in de buurt), daar kan geen straat tegenop;)
En barry ik wil ook nog steeds graag een carter laten doen!
17 maart 2007 om 15:58 #271287🙁 Hadde we dat maar in limburg ! 😀 wel keertje naar duitsland geweest naar z’n baan.
Das echt ruig !
17 maart 2007 om 18:06 #271288mijn vader doet autorace
in posterholt (limburg)
kom eens een keertje kijken en drink bij ons in de racebus een pilsje :bier
😉
vrienden met vespa’s zijn vrienden van mij:P18 maart 2007 om 07:46 #271293Ja ik weet het van die carters,maar als er eens iemand hier langs komt,kan die ze misschien meenemen.Verzenden naar buitenland is duur namelijk,of je moest er niets mee inzitten.
19 maart 2007 om 20:32 #271322Vanmiddag de 46,5mm Malossi eronder gemonteerd.Vliegt die pistonclips recht me’n motor in.:boos!
Kon ik alsnog de ganse boel er vanonder halen verdomme.En dan scheuren natuurlijk de joints van de zij-inlaat.Wow , prachtig zeg.
Dus maar even alle pakkingen opnieuw gesneden.
Clipgedoe heb ik gelukkig uit het blok kunnen vissen,met een schroevendraaier met wat vet op de punt.
Na montage , de boel even gestart & in de straat gereden.De beukpower van de Polini heeft deze niet,maar is precies wel sneller.
De afstelling is hetzelfde gebleven,maar wel heb ik de stationair schroef 1,5 toer ingedraaid.
Lichtere gewichtjes ga ik zeker proberen , om zo de trekkracht naar boven te halen,want nu schakelt de vario te snel volgens ikke.
Ook het aanzuiggeluid met de nieuwe filter=om kiekenvlees van te krijgen.Werkelijk een soort gebrul.
Nu wachten op beter weer,om eens wat gaan in te rijden.19 maart 2007 om 20:34 #271323Pistonclipjes in het carter vliegen is ehct een ramp idd, omdat je bij ciao heel krap allemaal hebt.
en je hebt natuurlijk niet hele kleine handen he barry 😉Mooi dat je nu met dat cilindertje kan rijden
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel19 maart 2007 om 20:49 #271325ik heb een keer gehad dat het boutje van het koelkapje, door de spoelpoort in mn zuiger, in mn zuiger belande
dat is ook een heel gelul om eruit te krijgen als het onder de brommer zit 😐20 maart 2007 om 14:54 #271328barry :
Vanmiddag de 46,5mm Malossi eronder gemonteerd.Vliegt die pistonclips recht me’n motor in.:boos!
Kon ik alsnog de ganse boel er vanonder halen verdomme.En dan scheuren natuurlijk de joints van de zij-inlaat.Wow , prachtig zeg.
Dus maar even alle pakkingen opnieuw gesneden.
Clipgedoe heb ik gelukkig uit het blok kunnen vissen,met een schroevendraaier met wat vet op de punt.
Na montage , de boel even gestart & in de straat gereden.De beukpower van de Polini heeft deze niet,maar is precies wel sneller.
De afstelling is hetzelfde gebleven,maar wel heb ik de stationair schroef 1,5 toer ingedraaid.
Lichtere gewichtjes ga ik zeker proberen , om zo de trekkracht naar boven te halen,want nu schakelt de vario te snel volgens ikke.
Ook het aanzuiggeluid met de nieuwe filter=om kiekenvlees van te krijgen.Werkelijk een soort gebrul.
Nu wachten op beter weer,om eens wat gaan in te rijden.Aanstaande zaterdag breng ik voor dat probleem een oplossing mee Barry, het voorkomt niet dat die pistonclips je blok in vliegen maar vergemakkelijkt wel ’t er uit halen, dus als ’t dan nog ’s voorkomt denk dan maar aan die ouwe L*L uit eindhoven:lol
20 maart 2007 om 15:26 #271329Doek erin helpt ook een hoop!
20 maart 2007 om 16:12 #271330
Rebeldaarom doen we altijd een doek rond de kruk als we zuigers vervangen
mja hopelijk binnenkort nog wat foto’s van je monsters
20 maart 2007 om 17:43 #271331stom van mij, nog niet aan een doek gedacht:bloos
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.