Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

Zeer leuk bedacht barry

idd een occ look

ik kijk dat programma ook vaak vind het wel vet allemaal
      die harley davidson’s

barry
      Topic starter

Ja,ik heb me’n lieveling weer terug.Stel je eens voor dat dit prachtstuk,die echt niet wil vastslaan bij een beunhaas terechtkomt…………!
        Ik ben aan het uitzoeken hoe ik deze kan begrenzen.Dan pas komt deze op de ciao.Maar daar komt dan weer een gans kostenplaatje bij kijken.Ik ga dan zeker niet met dat slappe dind van EBR rondrijden.
        Schijfrem moet er zeker op.Ook de uitlaat zou iets speciaals moeten worden dan.Dubbele dus.
        Maar vandaag is de luchtfilter van K&N binnengekomen.En echt blij ben ik er eigenlijk niet mee,want het kostte me 48,50€.Maarja,ik heb hem er dan maar even opgeplaatst.
        Staat echt bruut dat ding.Veel ga ik op het ogenblik niet meer doen!!!
        Eerst de versnellingsbak kapot gereden.kostte me op de kop 2500€
        Nu gaan de reparaties van dat ongeval me ook weer +2000€ kosten.De laatste tijd weinig werk gehad…….
        maar voor de nieuwschierigen toch enkele picca’s.

reiniero
        Bijdrager

50 euro voor een filterje ??:S:S das wel erg prijzig en dan bevalt het ook nog niet eens

barry
          Topic starter

Natuurlijk vind ik die filter zéér mooi,maar het is het verkeerde moment om nogmaals zoveel geld uit te geven.K&N is gewoon het beste wat er op de markt is.

KennyVespa
            Bijdrager

Hey barry ik ben allang niet meer op deze special geweest, maar ik zie dus dat je heftige dingen eraan veranderd hebt, very soon kom ik weer langs :D, wil alles egt weer zien, en over die simo he, koop je je nog een 100cc uitlaat erbij en bouw die om naar een dubbele uitlaat samen met die wat bij de kit zit, of wil je egt een speciaal berekende uitlaat hebben?????

Egt vind het zo tof wat je allemaal aan je brom doet, super gewoon

Groetjes Kenny 😉

p.s. als je de ebr wegdoet ben ik de eerste die hem wil hebben :D:D:D

eddi
              Bijdrager

staat goed barry, enne… laat je kop nie ontploffen, hier kom je ook wel uit… check je pm ook ff..

G-no
                Donateur

das een mooi filter:) aleen het is nogal duur, ik wou mijn vader voor zijn verjaardag een k&n sportfilter voor zijn motor geven, maar als ik zie hoe duur dit is ga ik toch maar voor wat gereedschap (wat ik overigens het meeste zelf gebruik, zoals het lasapparaat van vorig jaar). en idd wat eddi zegt, komt wel goed:thumb

Vespaflappie
                  Bijdrager

barry :
                    Natuurlijk vind ik die filter zéér mooi,maar het is het verkeerde moment om nogmaals zoveel geld uit te geven.K&N is gewoon het beste wat er op de markt is.

Zoals ik al eerder zei, Twin air ingeolied en K&N zijn de topfilters…Al het andere komt erniet bij in de buurt…

Ik vind hem echt bruut staan!

Ties
                    Bijdrager

hmm
                      barr,
                      ben niet zo kapot van je spatbordje…
                      vind t niet mooi dat t alleen een geraamte is, of word t tog nog bekleed en meegespoten?

wat me wel vet lijkt is om m zo te bekleden dat je zeg maar allemaal “vinnen” overhoudt..snapje???

barry
                      Topic starter

Wat houd je tegen,om zoiets voor mij te maken???

Fredzzz
                        Moderator

Ga je de EBR weg doen barry? neej toch, kan ik niet geloven, dan valt het hele thema van mijn brommer uit elkaar :pest… wat komt er dan voor inplaats?

Vespaflappie
                          Bijdrager

barry :
                            Wat houd je tegen,om zoiets voor mij te maken???

Waarschijnlijk het ontbreken van een las apparaat en de gereedschappen en andere benodigdheden?
                            Of heb jij het ook met ene waterpomp tang gedaan:P?

TimoO_
                            Donateur

hm anders heb ik nog wel een dubbel uitlaatje over voor een EBR :p.

coda
                              Donateur

Ik vind het spatbord leuk,maar te iel,met dikkere buizen had ik ‘m een stuk mooier gevonden.
                                Zitten er eiegnlijk ooit zijkappen op de brommer? dit staat zo rommelig.

Dit is geen kritiek hoor,iedereen heeft z’n eigen smaak toch;)

Mzzl

hansieb
                                Moderator

Vespaflappie :

barry :

Zoals ik al eerder zei, Twin air ingeolied en K&N zijn de topfilters…Al het andere komt erniet bij in de buurt…

Ik vind hem echt bruut staan!

Helemaal mee eens en ook nog eens de helft van het geld van een K&N filter !!!!

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.