Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

Begrijp me niet verkeerd Bar want ik doe het je zoeizo niet na.. maar ik vind m er een beetje simpel uit zien(omdat er zo weinig op zit) :O en daarom ben ik er (eerlijk gezegd) niet zo heel kapot van… Maargoed tis iig beter als van die std shit 🙂

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

mooi werk barry!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

R.oel !

VET !! ik vind dit spatbord op een of andere manier veel beter bij de brommer passen .. echt mooi gemaakt !! =)

eddi
          Bijdrager

Zeg Barry, geef gewoon mij de schuld van die gele garage, dan kom je er misschien goed vanaf

ook een mooi fenderke trouwens:thumb, ik denk dat een race buddy ook wel zal staan.. al moet je wel het juiste model hebben:relax

Colin
            Bijdrager

Mooi gedaan :thumb, het past perfect bij die brommer 😀

Kelvin
              Bijdrager

ziet er goed uit!:thumb

joey636
                Bijdrager

het is niet helemaal mijn smaak maar tog is het ook weer super vet.
                  ik weet niet echt wat ik er nu precies van vind het heeft zijn vette kant maar ook weer de wat minderre kant.
                  maar zeker goed gedaan barry.

Fredzzz
                  Moderator

En barry, als je nou je achterspatbord achter een beetje omhoog buigt…? Snap je wat ik bedoel… Dat hele achterste punt omhoog…

barry
                    Topic starter

Fredje,ik heb er uren ingestoken , om het spatbord de precieze ronding te laten maken rond de band.Ik ga deze niet meer verbouwen,maar ik kan wel eens een andere maken.

Colin
                      Bijdrager

Fredzzz :
                        En barry, als je nou je achterspatbord achter een beetje omhoog buigt…? Snap je wat ik bedoel… Dat hele achterste punt omhoog…

Dan krijg je meer zo’n recht spatbordje, als het mee is gebogen zoals nu zal het beter staan vind ik. Anders staat het ijzer maar zo lelijk naar achteren, als je het van een zijkant bekijkt.

ThieskeCiao
                        Bijdrager

Mischien is het ook mooi als je die stangetjes door laat lopen tot aan het midde n bij je voette plankje dus die 2 zeikanten van het wiel waar niks zit…

TimoO_
                          Donateur

kan je zeggen wat je wilt, maar volgens mij gaat dat toch niet mooi worden :P. zo als die nu is is hij het mooiste! goed gedaan barry :thumb

Jacky
                            Bijdrager

Heel mooi barry, racegaas in de kleur vnat frame erachter lijkt me ook vet:P Vaag idee srry:D

pier
                              Bijdrager

eej barry.. weet je wat mij nu een vet idee lijkt:D gooi je simonini blok dat je nu weer terug hebt op deze ciao. dan heb je echt de bruutste ciao:D

Kay
                                Bijdrager

Heeft barry de simonini weer terug?:D

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.