Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

ik heb ook nog van dat spul hier thuis staan.
      maar ik heb een veel rijker nitro aandeel.
      ik heb er nog zo’n 5 liter van hier staan.
      maja die ga ik niet meer in mijn vespa gooien.
      ik heb het 1 keer er in gegooid is me na een 6-7km vast gelopen.
      en het spul is tog weer wat te duur om met de vespa de lucht in te blazen.
      dan rij ik liever met mijn auto’tje

barry
      Topic starter

Na lang nadenken over het aanpassen van dat witte spatbordje , heb ik besloten het ding weg te gooien & er zelf ééntje te bouwen.Hier ben ik al begonnen.Best moeilijk,al dat pas,meet,laswerk.
        Maar het is toch een special ???Of niet soms.
        Hier al een voorproefje & zeg wat je er van vind.

ArvidW
        Donateur

American chopper stijl, maar wel mooi 🙂 Hoe ga je het aan het frame bevestigen?

Zie ik daar btw rechts boven een Traxxas T-maxx? 😀 Lijkt er iig veel op. Wat mij ook wel een leuk speeltje voor jouw lijkt is een Marder, 23-26cc motorkes, 2takt waar je euro 95 + olie in kunt gooien, kunt er expansieuitlaatjes voor bouwen (hebben tenminste fatsoenlijke omvang) en leveren tussen 3 en 7pk 😀 Echt iets leuks voor jou denk ik 😉 (wel duur:()

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Colin
          Bijdrager

Heel mooi gedaan barry, dat word echt iets leuks :thumb
            Meer iets weg van Orange Country Choppers, daar kun je veel leuke ideeën van krijgen. Zeker als ik jou vespa zie dan kan je wel wat van die ideetjes toepassen, zeker als ik het laswerk van je zie.

November Rain
            Bijdrager

barry :
              Na lang nadenken over het aanpassen van dat witte spatbordje , heb ik besloten het ding weg te gooien & er zelf ééntje te bouwen.Hier ben ik al begonnen.Best moeilijk,al dat pas,meet,laswerk.
              Maar het is toch een special ???Of niet soms.
              Hier al een voorproefje & zeg wat je er van vind.

woohoo polijsten die shit…

ik vind het “frame” er zo al wel leuk uit zien.. ik den kdat het het mooist is als je met heel veel kleine delen da ding dicht maakt(lekker gedetailleerd).. maar wel een beetje in stijl met die buizen.. dus mss heel veel kleine busjes aan elkaar lassen ofzo iets dergelijks.. heb nog geen ideeen anders had je er mss awt aan 😛

barry
              Topic starter

Tja,morgen de bovenkant afwerken & dan eens kijken hoe ik de zijkanten maak.De bevestiging zal nog een ander paar mouwen zijn.Maar daar zal ik wel uitkomen.
                Beetje OCC style zeg maar.

@Arvid;Ik heb hier namelijk een full competition H.A.R.M. BRX1 staan ten waarde van een 4000€!
                30cc lange slag getunede motor,4 hydraulische schijfremmen,de ganse boel bestaat uit aluminium,titanium & carbon.Zo’n lelijke FG marder is al jaren geen bal meer waard.PLastieken troep is het.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

leuk gedaan 😀 niet geheel mijn style maar past wel leuk bij de ciao.

hij moet wat meer body aan de zijkant van het spatbord hebben

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

November Rain
                  Bijdrager

heey jonge
                    ik heb ze af
                    wel een beetje simpel…

Gaat wel TERINGveel werk in zitten denk ik :P. Je moet mooi dun 1mm rvs platen hebben ofzo en ghoed meten enzo awnt wat je nou hebt gedaan is er nog niks bij denk ik zo..

ik zal ze ff uploade dan is het wad duidelijker denk ik
                    edit
                    tada :P… Je snapt wel hoe meer “hoekig/bogig” ze zijn hoe agressiever t eruit ziet en hoe meer plat je ze maakt hoe saaier/lelijker :P..

Verder zou ik die platen iets te lang maken en OVER je framepje heenlassen zodat je die ronde buizen niet meer ziet.

Ook zou ik het “tipje” eraf zagen.. heb ik aangegeven met 2 rooie lijnen. En je meot met de kleinste (tjah wat zijn het??) boog beginnen. Die las je van vast en pak je de volgende iets groter hogere en die las je eroverheen zo ziet t er zeker het vetste uit :D.

Op het eind alles aan de zijkant netjes afzagen en veilen/schuren en dan kan je die dingen gaan spuiten ofzo of polisjten ofzo wat jij zelf wil 😉

barry
                    Topic starter

EUhhh November,het moet nog doenbaar zijn hé.Zo veel gereedschap om zoiets te maken heb ik ook niet in huis hoor.

hansieb
                      Moderator

Polyesteren en zelfde kleur rood laten spuiten 😉

November Rain
                        Bijdrager

barry :
                          EUhhh November,het moet nog doenbaar zijn hé.Zo veel gereedschap om zoiets te maken heb ik ook niet in huis hoor.

jaah tuurlijk is het te doen.. je moet kunnen lassen en dremelen dan haal je het wel..

het buigen gaat tuurlijk het moeilijkst worre als je er geen apparaat voor hebt.. (tenmsitne om die dingen in een mooie vorm te buigen) maar bijv buig je ze over vershcillende diktjes pvc buis heen ;)..

ook snap je wel hoe meer bogen je maakt.. hoe gedetaileerder en vetter het eruit gaan zien 😀

barry
                          Topic starter

Ziezo,me’n fender is afgelast & in primer gespoten.Ik vind het geslaagd.Wel een dag werk aan gehad.
                            Ook heb ik de steun voor de racing ciao knalgeel gespoten.Dit na een gesprek met Eddi op de meeting te Eindhoven.
                            Na het spuiten ziet de ganse garage dus knalgeel & is Sandra nu aan het poetsen.

PoliniCitta
                            Bijdrager

vint het zo raar he dat die uitlaat aan de ”verkeerde kant” zit haha

maar egt mooi gedaan.. moest gelijk OCC denken haha:)

Netjes gedaan

Fredzzz
                              Moderator

vind het achterspatbord erg mooi gelukt, lijkt idd op een OCC Creation…

barry
                                Topic starter

Foto is zeer slecht.jammer,maar ik heb niets beter dan mijne Minolta.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.