Vespa-Ciao.NL
:: Barry’s racing ciao

Home Forums Perso’s Projecten Barry’s racing ciao

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 550)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erwinko
    Bijdrager

voor al die dragers moet je een trekhaak hebben….

barry
      Topic starter

heb je al eens een rally xsara wrc zien rijden met een trekhaak????

erwinko
        Bijdrager

hahahaha 😛
          ja, das lastig

maar de bumper is in ieder geval al veel te slap voor een brommer te houden 🙁

HELLRAISER
          Bijdrager

barry :
            heb je al eens een rally xsara wrc zien rijden met een trekhaak????

Dat niet maar dan ben je toch wel ffkes de eerste, je kunt toch ook ffkes je de versterker er uit slopen mssh past de Ciao er dan wel in :pest?

sjaak trekhaak

als je de versterker deruit haalt moet et wel passe ,heb mijn ciao achterin een suzuki alto gekrege en die is eve groot als een winkel karretje:o

HELLRAISER
              Bijdrager

G-no
                Donateur

die 2e link is verkeerd, ik neem aan dat je er een malossi inlaatkitje mee bedoelt?

barry
                  Topic starter

Die past niet op de cilinder.Bij JMPB zijn ze aan het kijken voor de juiste onderdelen.
                    Misschien sebiet de ganse motor er van onder halen,om alle pakkingen te checken.

barry
                    Topic starter

Motor is er vanonder geweest & terug helemaal uit elkaar gehaald.De grote lekkage zat vooraan,waar het carter tegen de cilinder aansluit.Er zat een klein verschil tussen de 2 carterhelften.De combinatie speed-engine & het inlaatset van Eurocilindro past niet perfect en het kleine carterdeel was een beetje verdraait.
                      Nu is deze perfect & rijdt met de 16mm carburator met een sproeier 70 & hij rijdt hier keihard mee.
                      Eerst ga ik lichtere gewichtjes in de vario plaatsen,daar deze te vlug schakelt.
                      En dan van de week maar eens met de 19mm carburator stoeien.

Ik ben echt blij,dat het brommerke het super doet.Het is echt frustrerend,dat je na uren sleutelwerk,telkens iets tegenkomt.

G-no
                      Donateur

Aaah dit is goed nieuws om te horen:) was al bang geworden:o maar nu ga ik lekker de stad in, carnaval vieren. tot over 3 dagen!

Edjuh
                        Bijdrager

Ay barry, dat is top!

Die ciao verdient een werkende prachtmotor en die heb je nu.

woe
                          Bijdrager

goed om te horen!!!

maar nu zit je met 3 speedengines?:p

barry
                            Topic starter

Edjuh :
                              Ay barry, dat is top!

Die ciao verdient een werkende prachtmotor en die heb je nu.

Dank edjuh,maar van de week begin ik aan een volledig andere.Berg onderdelen zijn natuurlijk bij JMPB besteld.
                              Effe verklappen:
                              -Combinatie speed-engine/Simonini zij-inlaat
                              -Mazzuchelli volle wangen
                              -46,5mm malossi.
                              -Carburator heb ik naar keuze,dus 16-of 19mm.
                              -aan een uitlaat heb ik ook geen gebrek,maar ik denk dat zo een dubbele van chromé niet zou misstaan op de ciao.
                              Maar waar kan je deze nog vinden????
                              In Zwitserland,maar dan betaal ik weer een hele hoop invoerrechten.Geen zin in.

R.oel !

-aan een uitlaat heb ik ook geen gebrek,maar ik denk dat zo een dubbele van chromé niet zou misstaan op de ciao.
                                Maar waar kan je deze nog vinden????
                                In Zwitserland,maar dan betaal ik weer een hele hoop invoerrechten.Geen zin in.

Volgens mij hebben ze deze nog bij EPC in Sittard, daar hangt er zo eentje op, is voor vespa of puch .. moet je hun anders even bellen

tel: 0031-46-4008919

barry
                                Topic starter

het is er ééntje voor een puch Roel.Daar heb ik achter gevraagt toen met die meeting daar.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 550)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.