- Dit onderwerp bevat 549 reacties, 79 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 februari 2007 om 12:30 #270834
je achterbank naar beneden klappen?
niet alle nederlanders hebben een fietsenrek.
achterbank naar beneden en hele fiets erin proppen. als zoiets met 28inch velgen erin past
moet een brommertje ook lukken;)ik heb t dan over een gemiddelde auto, denk aan een astra, galant, mondeo
17 februari 2007 om 12:36 #270835
michel o/barry :
Als ik naar de meeting kom is het met de mini.De ciao gaat zo niet in de auto & ik heb geen zin om hem te demonteren.
Ik zoek nog steeds een oplossing,om de brommer mee te nemen,zoals bv.die hollanders met hun fietsen achterop de caravan.
Ideeën hierover zijn van hart welkom.Zo kan de race-ciao achterop de race-Xsara.ik heb op vakantie in italie welis een auto gezien met een soort “fietsendrager” achterop de auto speciaal voor een vespa 😛 je ziet ze daar ook gwn met een scooter achterop de camper rondrijden :p dus ik denk dat je die gewoon kan kopen 🙂
17 februari 2007 om 12:57 #270836barry :
Als ik naar de meeting kom is het met de mini.De ciao gaat zo niet in de auto & ik heb geen zin om hem te demonteren.
Ik zoek nog steeds een oplossing,om de brommer mee te nemen,zoals bv.die hollanders met hun fietsen achterop de caravan.
Ideeën hierover zijn van hart welkom.Zo kan de race-ciao achterop de race-Xsara.maak/koop een motor aanhanger ofzo en dan zet je er een smallere goot op of gebruikt een paar blokjes om je wielen goed te klemmen, en dan gewoon met spanbanden vast zetten…
17 februari 2007 om 13:23 #270837Aanhanger is absoluut uitgesloten.Ik wil wel iets aan de bumper bevestigen,om de brommer op te zetten,maar een aanhanger,NO-WAY.
17 februari 2007 om 13:33 #270839supervet
17 februari 2007 om 13:35 #270840je kent die fietsdragers wel voor op je trekhaak, nou; zo’n 20 jaar geleden bestonden die ook al, maar toen steunde je hele wiel op de drager, en niet een klein stukje zoals tegenwoordig, die dingen zullen nog wel tweedehands te koop zijn voor een prikkie. ik ken iemand die zette daar een yamaha dt op, dus een vespa kan makkelijk!! die dingen zijn dus net zo breed als je auto. op martplaats staan er nog genoeg te koop. heb je een trekhaak(achter je auto?).
17 februari 2007 om 15:32 #270845op je carb..zit daar toevalig een k&n filter op???ik heb die ook op mijn simo citta..ik vind het echt kut filters.
ze raaken snel verstopt…..denk dat je beter een kleine schuim filter er op kan zetten.b.v:malossi E13/14??sucsex er mee….
17 februari 2007 om 15:52 #270847Moet je daarvoor een trekhaak hebben?????
17 februari 2007 om 15:58 #270848Heb zonet een rit gereden & er lekt ergens iets,dat het niet mooi meer is.Ik denk dat het de voetpakking is,want daar komen echt druppels brandstof te hangen & als de brommer stationair draait,en ik spuit met powerstart,valt hij direct uit.
Dus dit wil zeggen , dat alles terug uit elkaar moet.Ik ben niet zeker,of het de voetpakking van de cilinder,of de carterpakking is.
Allesinds ga ik er vandaag niets meer aan doen.17 februari 2007 om 16:17 #270849ik las dat de zirri niet goed presteerd… je hebt nu wat eronder liggen? niet mijn blok toch, want die Zirri uitlaat was de beste uitlaat voor mijn setup;
evo blok, 80cc polini of malossi en vario etc.17 februari 2007 om 17:07 #270850Ik snap niet echt wat iedereen zo mooi vind van die zirri, ik vind hem echt te lelijk, lompe buis met expansie….
Naja, mijn mening…
Ben benieuwd naar de prestaties van de 19mm erop:)
Succes ermee!
17 februari 2007 om 17:31 #270851Fredjezz,dat van die ZIRRI ga ik moeten herzien,daar het blok OVERAL lekt als een zeef nu.Ik denk dat de pakkingen eruit worden geblazen door de turbo kruk-as.Ik weet het echt niet meer nu.Heb terug een berg onderdelen besteld bij JMPB.
Ik ga een gans nieuw blok bouwen.En als dat niet lukt,koop ik me terug een Sprocatti.(slechte grap).17 februari 2007 om 19:22 #270852denk niet dat het door de kruk komt, je moet aan een alu voetpakking geraken heb ik erook inzitten en nog nooit last van gehad, heb ze bij cycleshop gehaalt die hebben ze voor de 43mm en 46MM egt wel goeie pakkingen
vind de zirri wel mooi maar hij lijkt me meer voor het 125Cc bok van hen
succes barry
17 februari 2007 om 19:24 #270853gewoon voetpakking zelf kloppen van pakking papier. werkt best!
17 februari 2007 om 19:25 #270854die dragers die ik bedoel, ja daar heb je een trekhaak voor nodig.!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.