- Dit onderwerp bevat 549 reacties, 79 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 februari 2007 om 19:04 #270619
inderdaat mijn evo engine rijdt ook *** en is ram*** af te stellen, en toch is 19mm voor 80cc wel goed hoor. ik weet ook zeker dat die 70er 19mm wel trekt.
3 februari 2007 om 19:06 #270620ik heb maand terug ofzo ook een paar weken met mn 70 athena op malossi blok gereden. ging ook als een tiet
8 februari 2007 om 13:06 #270673Ziezo,na 181 km in de sneeuw te rijden en te werken,ben ik het zat & ben nu thuis.
Ik ga beginnen met een scheve poot te maken voor aan de rechtse kant te plaatsen.Zo kan ik de ZIRRI monteren & toch de brommer op zijn pootje zetten.
Gelukkig dat die griep uit me’n lijf is.Nu kan ik er terug tegenaangaan.8 februari 2007 om 15:24 #270674mooi zo :D:D ik zie het zaterdag allemaal dus 😉
8 februari 2007 om 15:57 #270675
!Japieoh!_!Ciao!barry :
Nee Fred,echt nog niet,deze zou ik willen maken van 10mm diffuus rode LED’S.Geen reflector,maar gewoon een rode plexi ervoor.Remlicht is volledig uitgesloten.Custom-lowriders hebben dit ook niet.Colin :
Barry, ik heb wel een idee
per stuk gelevert en in allerlei kleuren
bijv: carbon, chroom, blauw, zwart, wit etc.zou het niet makkelijker zijn als e hier dan gewoon witte led’s in plaatst?
8 februari 2007 om 17:00 #270676Zo,de scheve poot staat eronder,na veel meet & klooiwerk.Maar het resultaat mag er wezen.

Dan aan de linkerkant de CANNON opgehangen,en al zeg ik het zelf ” hij staat er oerlelijk onder met ze’n dikke buik”.De klank is ongelooflijk mooi.Dat mag ik er wel van zeggen.
.Nu hoop ik dat Kenny me 2 van die achterlichten kan bezorgen,in een chroomkleur & dan kan ik weer verder.
Ook ga ik de ‘ZIRRI’ er na de nodige aanpassingen eronderhangen.Hij is al gemonteerd geweest,maar dan staat er véél spanning op het uitlaatspruitstuk & ik wil deze eurocilindro echt niet kapot hebben.8 februari 2007 om 17:07 #270677Het ziet er natuurlijk gelijk altijd weer heel mooi uit.
8 februari 2007 om 17:45 #270678Ja,Mick dat wel,maar die pijp staat echt niet racy vind ik.
8 februari 2007 om 18:27 #270679Hangt er mooi onder Barry, en die steun lijkt mij erg handig:)
Al met 16mm gereden? of is deze nog niet binnen? Ik neem aan dat daarop het luchtfilter weer niet past en dat je weer opzoek moet gaan naar een ander…… 🙁
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno8 februari 2007 om 18:27 #270680nee staat niet gaaf zirri eronder staat echt beter vind ik zelf maar hoe zit het met je 16mm carb zit ie er al onder en of loopt ie al beter?
ik hoor het gr markEdit ArvidW: AUB in ABN typen;)
Edit Iacca, done;)
8 februari 2007 om 19:05 #270681Verdomme,nog vergeten te vertellen,de 16mm zit eronder & valt ook niet af te stellen.Ik ga proberen een filter te knippen van de spons waarmee ik mijn auto schoonmaak.Ik heb echt geen onderdruk in de carburator,om hem stationair mooi te laten draaien.Ook als ik gas geef is het bwooooaaaap & valt stil.Heb ongeveer 15 sproeiers geprobeerd & steeds hetzelfde.
KOOP NOOIT EEN POWERFILTER.
8 februari 2007 om 19:07 #270682dan klopt er toch echt iets niet..
powerfilter kan makkelijk..
maarja, das jouw mening 😉
8 februari 2007 om 19:16 #270683Idd barry welke sproeiers stop jij erin ? bwoappp = te kleine sproeier.
Aidix van scooter forum had mooi verhaaltje hoe je hem door middel van als de goeie sproeier is gevonden verder af te stellen is.
-zet je scooter/brommer op de standaard. (zodat het wiel LOS van de grond staat) (bij schakel brommers in zijn VRIJ.)
-draai je luchtstelschroef helemaal dicht/in.
-stel je stationairschroef af zodat de scooter/brommer blijft lopen zonder gas te geven. (maakt niet echt uit hoe hard ie stationair loopt , maar niet te overdreven)
– Je scooter/brommer moet nu dus aan staan.
-draai rustig je luchtstelschroef weer open/uit.
-Je brommer/scooter gaat dan ineens veel harder stationair lopen.
-Op het hoogste toerental laat je de luchtstelschroef staan.
-Stel je stationairschroef af zodat de scooter/brommer weer normaal rustig stationair loopt.
-Zo staat je luchtstelschroef goed.
8 februari 2007 om 19:19 #270684ik vind hem egt vet zonder kappen, maar met die witte kappen vind ik het weer tegenvallen..maar dat is mijn mening.
dat ding zal wel vlamme van u. ga zo door 😉
8 februari 2007 om 19:19 #270685ik rij soms met en zonder power filter , maar ik merk niet veel verschil.:?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.