Vespa-Ciao.NL
:: barry’s citta restauratie

Home Forums Perso’s Projecten barry’s citta restauratie

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 154)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

`netjes barry, zal zeker leuk lopen en mooi eruit zien 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

AC RACING
      Moderator

begint er egt nice uit te zien 🙂 alleen jammer van dat stukje ductape op je filter;):P
        keep on going!!!:thumb

hansieb
        Moderator

Barry gooi er gewoon een citypower onder 🙂 dat met poelie 80 en bromnaaf gaat als de malle!

Citypower is de uitlaat voor je 50cc tje en je gaat ook niet te hard.

barry
          Topic starter

Jammer van die ductape????Die is er om er te voor zorgen dat er tijdens de werken geen vreemde zaken in het filter kunnen komen.Bescherm altijd open gaten met zo’n tape namelijk.
            En zo’n citypower heb ik liggen,maar wil er iets speciaals onder,en hoogstwaarschijnlijk zal de citypower beter presteren als dat dubbel geval,maar bij deze brommer gaat het eigenlijk meer om de looks,dan om de prestaties.
            Je weet toch dat deze achterbrug al eens gedient heeft voor de Simo kit,als ik eens ruig wil doen,hangt deze er binnen een uurtje onder hoor.

Frits
            Bijdrager

Ziet er echt goed uit barry

zoals altijd

LeMoN
              Bijdrager

Super barry! Vind zo’n twinner echt vet 😛 en voor AA-T, barry gebruikt altijd std luchtfilters 😛 hij heeft een hekel aan een malossi of polini, en in een std luchtfilter zit bovenop 3 gaatjes 😉

barry
                Topic starter

Er zit een polini filter op hoor Lemon…..

LeMoN
                  Bijdrager

Oh, ik dacht dat je zei dat je std luchtfilter beter vond toen je bij mijn was, omdat je die sponsjes enzo niet goed ind en liever een gaasje had 😛

Vergissing (A)

Kelvin
                    Bijdrager

Die twinner uitlaat ziet echt vet uit!
                      Dat maakt de brommer meteen een stuk breder.

barry
                      Topic starter

Gisteren nog wat gedaan aan de citta,namelijk de montage van de plastic onderdelen.Boem,meteen een probleem.Het spatbord komt niet uit,de ongeluksbrenger was vlug gevonden,namelijk dit plaatje dat te ver omhoog staat:

Maar hoe plooi je dit nu mooi,zonder de lak te kraken????Nouja,de brommer met ze’n gat in de bankvijs met een vod ertussen natuurlijk:

Nadat dit gebeurd was,paste het spatbord prima.Dan even de stang geplaatst om Hansieb blij te maken,was het nog niet van plan,wegens andere werkjes die voorrang moesten hebben.Maar eigenlijk heb ik er goed aangedaan,want nu heb ik een handvat om het frame te dragen:

Vandaag de achterbrug eronder gemonteerd & zelfs ik vind het een zéér geslaagd plaatje.Maar met 1 scheef oog gezien,ben ik precies wat te groot voor dat brommerke.Over het stuur ben ik nog niet uit,want ik heb nog een M-stuur op stock liggen,maar dit is voor later.Nu nog op zoek naar remhandles & een gasgeefdingetje.Gaines moet ik ook nog hebben.Hier een foto van hoe hij er nu bijstaat.

Ook is de laatste bestelling van JMPB onderweg.Maar die lijst zal ik wel plaatsen als het pakket toegekomen is.

FonS
                        Bijdrager

móói… echt waar :thumb

goede verhouding van zwart / oranje

dit stuur is wel wat overdreven hoog, maar een M-stuur zou ik weer te laag vinden.
                          misschien een tussenmaat vinden (of maken) ?

succes verder 😉

barry
                          Topic starter

Thanks Fons,maar dit zou het originele citta stuur moeten zijn.Al stond er op de sticker Honda camino…..Komt zo van jmpb.

AA-T
                            Sleutelbeheerder

prachtig resultaat barry!

je kan der bijna op rijden, alleen nog ff zadel
                              succes met de verdere vorderingen

diac
                              Bijdrager

ziet er prima uit hoor:thumb

lijkt me ook echt handig als je al die kennis en materialen hebt zoals u, kun je bijna alles zelf maken.

veel suc6 verder, en idd dat stuur is een beetje hoog:lol

Green Machine
                                Bijdrager

ziet er echt heel goed uit:thumb
                                  die stang staat hem ook goed.
                                  er komt tog nog wel stuurfoam om?:D
                                  ben zeker benieuwd hoe die er uiteindelijk uit komt te zien

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.