Vespa-Ciao.NL
:: barry’s citta restauratie

Home Forums Perso’s Projecten barry’s citta restauratie

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 154)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Mooi werk barry!

zet je zadel bouten nog niet vast he, daar komt de 24ste de RVS stang tussen!!!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

barry
      Topic starter

Staat nog lang geen zadel op hoor Thomas.

sjaak trekhaak

ziet er allemaal erg keurig uit ,mooi uitlaatje ook;)

LeMoN
          Bijdrager

Hey barry, wat we kunnen doen is dat ik het pedaal aan jou geef, maar dat jij dan terug betaal, ik weet wel een winkel in NL waar ze dit kunnen leveren. maar als jij dat moet gaan regelen dan kost het je veel meer. Ik heb toen 25 euro betaald voor dat pedaaltje inclusief de verzendkosten. Als je dan 20 euro betaald en ik hoef niets te betalen voor de revisie, dan haal ik zelf dus wel een nieuwe 😉

p.s. kun je zaterdag mijn zijstandaard lassen? want mijne is weer doorgezakt 🙁 en ik heb geen zin weer 9,50 uit te geven :s

barry
            Topic starter

Nee joh,straks heb ik misschien al zo’n ding,was maar bedoelt als een grapje.Breng het te lassen werk maar mee.

Tom Z
              Bijdrager

Ziet er strak uit barry!!
                Suc6 nog

AA-T
                Sleutelbeheerder

ziet der mooi uit :thumb

ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet met de velgen en de kappen gemonteerd, maar tot nu toe heb je weer topwerk geleverd!

ook een leuk uitlaatje voor de citta, die twinner

Jelle
                  Moderator

ziet er goed uit, maar heb je nou je balhoofdschalen mee laten coaten?
                    zonde 😉

barry
                    Topic starter

Ja Jelle,die zijn meegecoat,omdat die idioot ze niet afgeplakt heeft,had het wel gevraagd nochtans.
                      Nu heb ik de godganse avond bezig geweest met de montage van het achterwiel.De bouten waar de uitlaat mee vastzit aan beide kanten kwamen tegen de band aan.Na veel gekloot met het monteren & demonteren van het achterwiel & het uitproberen van verschillende bouten kwam alles toch goed.Dan maar de koppeling+poulie monteren.Daar ik geen goede riemen heb gaat dat feest dus ook niet door.
                      Dus terug het achterwiel eruit & een varioklok erin.Na alles gemonteerd te hebben,constateerde ik dat de riem tegen de bout van de uitlaat aankwam.
                      Ik was om te ontploffen op dat moment.Maar na een sigaretje & even rustig kijken,kwam de oplossing in zicht.Die originele ophangpunten van de uitlaat moesten eraf.
                      Weer het achterwiel eruit,om de bouten te kunnen demonteren & terug dat wiel erin.De ophangpunten erafgeslepen,aangepast,de uitlaat met spie’s & klemmen uitgericht & de aangepaste plaatjes aan de uitlaat gelast ter hoogte van de middenbok.Daar gaten geboord & de uitlaat vastgebout.
                      Eindelijk klaar met dat tijdrovende werkje.
                      Bobine ook gemonteerd op Barry’s wijze,zit goed zo,maar moet een massadraad trekken van bobijn naar carter,coating is dikker & sterker dan verf,en heb geen zin om daaraan te schuren voor een massapunt.
                      Morgen weer verder & dan een paar picca’s ook natuurlijk,heb nu echt geen zin meer.

hansieb
                      Moderator

Mooi barry hoe hard wil je dat die straks loopt dan ?

LeMoN
                        Bijdrager

Tof barry, heb erg zin in aankomend zaterdag 🙂

barry
                          Topic starter

Tja Hans,met 1 uitlaat 45km/h & met de twinner 90 hé.hahahahahaha.Ik hoop rond de 50,en wat leuke trekkracht.

TimoO_
                            Donateur

ziet er goed uit Barry, ben benieuwd naar het eindresultaat. Hoe het frame nu aangepast is voor deze twinner, past de faco er dan ook onder? als dat het geval is zeker eens de faco proberen, ik vind hem best goed gaan op standaart setup.

Steffen
                              Bijdrager

Erg mooi barry 🙂
                                ben heel benieuwd op het eindresultaat hoor ..

(btw :p je hebt een mooie viskorf :D)

barry
                                Topic starter

De faco gaat niet ivm.de zijstandaard & de vario.Het is altijd wat met die klote twinners.Op de racing ciao ook niets als problemen met dat ding.
                                  Maargoed,de achterbrug is helemaal klaar nu.Achtereen begin ik met het frame samen te bouwen.
                                  Maar hier de foto’s van de afgewerkte brug.En ik weet het,de uitlaten staan niet perfect,maar als ik begin te buigen,kraakt het chroom,dus blijf ik er mooi vanaf.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.