Vespa-Ciao.NL
:: barry’s citta restauratie

Home Forums Perso’s Projecten barry’s citta restauratie

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 154)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

Tuurlijk is dat te doen. Nou heb je wel dikke autowheelie met een beetje snelle setup maar vario op citta is nogsteeds relax hoor!

LeMoN
      Bijdrager

kan goed hoor barry, ik heb er zelf ook al meer gereden! alleen zou een multivar ofzo wel een aanrader zijn 🙂

barry
        Topic starter

Er komt maar een 50cc Athena op,zonder bewerkt carter.Dus autowheelies zal wel niet,of wel??

KennyVespa
          Bijdrager

jup malossi vertanding is wel eens must anders giert die van de toeren, citadriver hat dat ook

Bartjee
            Donateur

barry :
              Er komt maar een 50cc Athena op,zonder bewerkt carter.Dus autowheelies zal wel niet,of wel??

Nee denk niet dat er dan autowheelies in zitten;) Maar makkelijk omhoog zal die wel gaan:) Zoals Lemon idd al zei, multivar is wel een stuk beter, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al geweten. Malossi vertanding niet echt nodig met zo’n setup.

heuvel85
              Bijdrager

jah die mallo vertanding heb je wel nodig vanwege de kleine wielen..

barry
                Topic starter

Kan binnenkort alles proberen,want heb al deze spullen op stock liggen.Op de racing ciao staat nog steeds de poulie wegens die dubbele pijp,dus heb ik de vario om eens te testen.En anders gewoon de originele.

LeMoN
                  Bijdrager

Ja gewoon is kijken wat het beste gaat hea 🙂

barry
                    Topic starter

Heb de achterbrug ook maar even gestraald.Ga deze uitrusten met de kick componenten,maar voorlopig komt er het gereviseerde contactpuntblokje op.Maar je hebt toch voetrusten nodig,dus mogen deze voor mijn part van een kickstart zijn.Hier op de foto heb ik een stalen as gedraaid & mooi gelast.Iets proffesioneler dan bij Lemon,maar daar kon ik de halfautomaat niet mee naar toe nemen.De as loopt wel door de achterbrug.

N!CKs

achterbrugje ziet er nu goed uit:thumb
                        ook mooi van die blokkeerpen, dan kan je er ook nog eens mooi kickstart opmaken, of idd die voetsteunen ervan.
                        suc6 verder met het restaureren;)

LeMoN
                        Bijdrager

Zo zit mijn blokeerpen idd ook, alleen bij mijn isie maar aan 1 kant gelast 😛 achja maakt niets uit, moest alleen de las nog ff bij slijpen, doeik van het weekend wel

barry
                          Topic starter

Gisterenmiddag heb ik alles naar de coater gebracht.Dus nu wachten tot alles klaar is & dan kan het feest van het monteren beginnen.Kan tot 2 weken duren vooraleer ik alles terug heb.

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

LeMoN
                              Bijdrager

Oeh barry, dat zou inhouden dat het op 24 november binnen zou kunnen zijn :D! Dat is het weekend dat ik misschien langst kom! Dan kan ik het gelijk met mijn eigen ogen aanschouwen!

barry
                                Topic starter

Zo,Daarstraks even alles bij de coater opgehaald.Vind het echt geslaagd namelijk.
                                  Hier enkele foto’s ervan:

Nu word het terug rustig alles samenbouwen,maar wanneer,heb amper tijd voor de huiselijke zaken & ben zowat alle week-ends bezet.
                                  Gewoon tussenin even wat doen,het is toch geen weer om ermee rond te rijden.

Kostprijs van het poederlakken=50€

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.