Vespa-Ciao.NL
:: barry’s citta restauratie

Home Forums Perso’s Projecten barry’s citta restauratie

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 154)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

ziet dr allemaal erg netjes uit barry:thumb die malossi frees doet zn werk wel erg goed zo te zien:) hoeveel cartertjes heb je er al mee gekottert?

enneh, beterschap;)

LeMoN
      Bijdrager

Kwafo :
        OW barry mooi werk weer, btw die zandstraal kast is dat een handig ding? ik kan een tweedehandse aankomen voor 50 euro

Kopen man! Echt is niet duur voor een straalkabine, je moet dan wel nog zandstraal apparatuur hebben, maar nieuw kost zo’n kast 300 ofzo :/

Voor de rest barry ziet er netjes uit hoor! En zo’n zandstraalcabine is ideaal!

barry
        Topic starter

postbode Sandra heeft deze mooie onderdelen meegebracht voor mij:

Wat heb ik toch een lieve vrouw hé :knuffel

Prijskaartje:
          -2 lagers=5,22€
          -1 dichting=0,86€
          De pakkingen snijd ik altijd zelf,dus daar kan ik moeilijk een prijs op plakken.Vanaf nu gaan de rekeningen wel de hoogte in.

LeMoN
          Bijdrager

Mooi zo barry, dan kan je weer vooruit :)!

Crullie
            Donateur

Belooft weer mooi te worden zieke Belg die je er bent, en maar gewoon doorwerken hé eigenwijs belgje.:no

Doe de Groeten aan die geweldige vrouw van je en veel sterkte en gezondheid gewenst.:thumb

TICKLING BARN

heuvel85
              Bijdrager

wordt leuk zo!

N!CKs

spullen zien er weer goed uit, idd zeer handig zon straalcabine:thumb
                  veel suc6 verder met het restaureren.

barry
                  Topic starter

Hier even een link voor straalcabines.Degene die ik heb komt daar ook vandaan.

http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/Cats.aspx?contentid=&catid=14&cat=Straalkabines

barry
                    Topic starter

Zo,het motorblok is gemonteerd.Heb de contactpunten op 0,40 gezet.Ben eens benieuwd,want dit is gans nieuw voor mij.Mijn hele leven heb ik electronische ontstekingen gehad & nu zo iets voorhistorisch.Vonken doet hij toch al,dus zal het starten wel niet zo’n probleem zijn hoop ik.
                      Ook heb ik nu een exclusief-en supersnel vliegwiel.
                      De cilinder is de 50cc van Athena geworden.De originele kop moet ik nog stralen & de decompresseurklep opnieuw inslijpen.Maar dat zal voor vandaag niet meer zijn.Moet wat rusten nu.Maar ik voel me al stukken beter en zeker als ik de werkplaats instap.Hier 2 picca’s van het blokje:

Prijskaartje cilinder:75€ + 15€ verzending(auw)

Edjuh
                      Bijdrager

Exclusief hoor:P

Ziet er wel lekker steriel uit dat gestraald spul.

Jammer dat een 47mm deps niet in zo’n gefreesd blok past, daar moet je echt veel voor bijfrezen:o

Kan je die citta zo verzekeren in Belgie?

LeMoN
                        Bijdrager

Haha kicken, barry dat vliegwiel is ook wel komisch, dan moet je je blok eigenlijk fluorgroen spuiten/coaten dan heb je pas een leuke kleuren :D!

TimoO_
                          Donateur

of gewoon nog de boutjes geel spuiten, lijkt me ook al mooi.

jammer dat je niets van dat exclusief supersnel turbiene vliegwieletje ziet wanneer het blok eronder zit (ofja weinig in ieder geval) want het ziet er best lachen uit.

ook een mooi schoon blok, nog succes verder ;).

Crullie
                            Donateur

Mooi strak blokkie.:thumb

TICKLING BARN

barry
                              Topic starter

Ben begonnen met de velgen te stralen,even snel mee gestopt,daar het niet lukt.Met Timo zijn velgen lukte het ook niet.
                                Dan maar verfafbeit gebruikt.Smerig klote goedje.Spatje in me’n oog gehad,geen uitleg nodig dacht ik.
                                Nu brand zowat alles op handen & armen verdomme.Ik wist echt niet dat het zo agressief was.Met de mini heb ik het ook gebruikt,maar was de uitwerking eigenlijk al vergeten.
                                Nu is het nog een ellende om alles eraf te halen & zeker tussen de spaken-en in de hoekjes.Meer een werkje voor Arvid,die heeft meer geduld dan ik.
                                Bekijk hier de horror beelden:

kapot
                                Bijdrager

jup, die verfafbijt kan ik mij herinneren. Ik had nergens last van trouwens. Smeerde het gewoon uit mijn mijn vingers enzo, misschien omdat hij zo goedkoop was :S . Dat spul is wel erg agressief idd. je ziet de verf opbollen, en dan met een plamuurmes die vlokken eraf, jak… dat spul zit overal.

En ik dacht dat ik het wel een nachtje kon laten zitten zodat het beter in zou trekken enzo, maar de volgende ochtend kon het weer opnieuw en was er roest ontstaan. Gelukkig zijn die wielen niet van staal toch?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.