Vespa-Ciao.NL
:: Barend F’s Racing Ciao+ citta verleden

Home Forums Perso’s Projecten Barend F’s Racing Ciao+ citta verleden

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 143)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barend f
    Topic starter

@ ferdy AkA diac: is gewoon minibike zitje aangepast… haha voor niks gaat de zon op!! ( maar wel bedankt:thumb)

@ reinier: kappen kijk ik nog wel ff, ik heb niewe kappen liggen maar wil ze niet in ori kleur houden..
      komt goed:thumb

sjaak trekhaak

ziet er vet uit ,miss achter nog een ingekort spatbordje onder het zitje,of past dat er niet tusse?

TimoO_
        Donateur

mooi, maar ik had em zelf wat meer naar voren gezet. ik denk dat als hij af is dat et er dan erg mooi uit ziet, dat wel!

dat stuur :lol komt dat van een vliegtuig af ofzo? 😛 hij is namelijk, best, groot..

Bartjee
          Donateur

ziet er echt super uit! Alleen is t stuur idd wat breed:P ik ben meer van de smalle sture:P

J3sp3R
            Bijdrager

net een kinderzitje…

Mike
              Bijdrager

gaaf!!:) helemaal met die kleuren! maar je zit wel verweg! een echte bruik schuiver,:D

ik denk neit dat je hiermeer gaan zuider zee toeren?? ijkt em niet echt comfortabel en pratisch met spulle mee nemen!

Mike

barend f
                Topic starter

Jaspur :
                  net een kinderzitje…

klopt,maar ik wou wel eens wat anders als zoon ori zadel!

@ mike ja zeker wel gaat me zeker wel lukken!! TRUST ME;)

@ algemeen: ja klopt, maar het stuur is al ingekort!!! morgen meer fotos!!:thumb

hansieb
                  Moderator

Wat ik al op msn had gezegt, ik vind het er nu nog niet zo super geslaagd uit zien.

Als je de hele boel polyesterd en en kort achterspatbordje maakt word die echt HEEEEEL veel mooier. Tis nu geen geheel vind ik maarja komt goed barend I HAVE FAITH :lol

diac
                    Bijdrager

wat verder naar voren mag die inderdaad wel.
                      maar dat komt allemaal wel goed, het is tenslotte net gemonteerd, dus er kan nog veel gebeuren..

@ Jaspur, zeikerd.. geef hem dan tips ofzo? daar hebben we ook niet veel aan..:con

ArvidW
                      Donateur

Srry Barend, vind het niet mooi staan:( Het zitje zit veel te ver naar achteren, schuif het eens een stuk naar voren !

En laat dan die lelijke chrome veren weg 😛

Voor de rest super ciaotje hoor 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

barend f
                        Topic starter

ik kijk wel ff

zitje word nog aan gewerkt….

LeMoN
                          Bijdrager

Ziet er vet uit! Maar ik zou hem idd wat verder naar voren doen dat zitje, ook meer een geheel van maken zoals hansieb al zei, dus mooi polyesteren, en dan als het ff kan nog een mooi zitje derop. Ook had ik het zadeltje een andere kleur gegeven, ik vind deze de huidige kleur niet zo mooi erbij, misschien is wit wel mooi icm witte kappen…

Al met al erg origineel natuurlijk :D!

Roger102
                            Bijdrager

Echt vette ciao, alleen waar laat je je voeten als je al zo ver naar achter zit ??
                              Hij is voor de rest echt super mooi, zeer originele kleuren combinatie 😉

ChiCiaoWa
                              Bijdrager

kijk, das het betere nieuws ! back in action.

Maar goed ook.. want die ciao moet snel af 😀 seht gut aus !

EVO.CITTA
                                Bijdrager

Echt een MOOIE citta mooie kleur kombinatie:thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 143)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.