- Dit onderwerp bevat 142 reacties, 27 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 2 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 november 2007 om 17:36 #425837
damn als je dat spontaan kunt krijgen als je lang en dun bent moet timo maar oppassen:pest:P
sterkte barend, viele kut voor je:(30 november 2007 om 18:22 #425841Klaplong:o Lijkt mij echt super eng, dan kun je toch nog maar super weinig lucht in en uitademen?:|
Veel sterkte ermee, zodra long weer goed aan borstkas vast zit mag je toch alwel weer sleutelen hè…. 🙂 (Oooit bio gehad , geloof dat long met soort vacum aan je borstkast zit ofzo:?)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno30 november 2007 om 18:29 #425843woow barend kut man:S dat is best wel ziek.. maar hij voelde zich al niet en was al ziek had die mij verteld.. vette buikpijn volgens mij maar dit.. woow dat had ik niet verwacht nou ja barend veel beterschap.. dan moet mijn blokje en die shit maar effe wachte maar ja heb tijd genoeg:)
30 november 2007 om 19:24 #425848Lijkt erg,maar is het niet.Maar niet leuk om mee te maken.Die pen dient om de lucht uit de borstkas te houden zodat de long de holte terug vult.Klaplong kan je zelfs krijgen door Bass in een auto bijvoorbeeld,Het volume sppelt een rol natuurlijk,maar meer de frequentie,Mijn versterker is afgesteld dat hij niet lager gaat dan 20Hz.
Omdat je lang & dun bent,ben je vatbaarder,maar er is altijd een factor die het veroorzaakt.Bv.een luchtverplaatsing kan genoeg zijn.Maar veel sterkte Barendje vanuit België.
1 december 2007 om 13:27 #425858Dank jullie wel voor jullie lieve medelijden! Ik lig nu op bed in het ziekenhuis! Met me telefoon op de site. Tis hiero saai en heb net slecht bericht gehad! De long komt niet vanzelf goed terug op zn plaats, het zuig systeem was gister uitgeschakeld(zorgde ervoor dat er geen lucht/vocht tussen kon komen) dus moest de pen en mn lichaam de rest doen. Maar na de de foto die er vandaag is gemaakt. Bleek dat het nog niet allemaal super wil hechten.!dus morgen weer op de foto, en als het dan nog niet goed is moete ze me opereren, en daar zit ik al Helemaal NIET op te wachten! En ben eerlijk: ik schijt hem Dood voor operaties!:cry nou ik ga weer! Nogmaals bedankt jongens voor jullie mede leven! En mike bedankt voor je sms gister!
en thomas ook! 1 december 2007 om 13:33 #425859Komt wel goodde.Succes ermee.
Mij hebben ze al veel open gemaakt namelijk.Nu vedoof ik slecht.Spuitje,slapen,open & dicht & wakker worden op de recovery,en dan breek ik daar de boel af,daarna vastgebonden,enz……Vraag het gerust eens aan Sandra.2 december 2007 om 13:51 #425869Oei…
Nou sterkte heh barend… Kut voor je dat zoiets zomaar gebeurd.
2 december 2007 om 13:56 #425870dank u …
ja klopt zit nu op de internet afdeling:D
dus kan ff weer wat rond kijken op de site en op msn enzo!!
eindelijk weer wat te doen!!ikzit met 2 oude knakkers op me kamer( soms wel lol 😉 )
en er zijn bijna geen leuke zusters… jammer:cry
2 december 2007 om 14:13 #425871G-no :
damn als je dat spontaan kunt krijgen als je lang en dun bent moet timo maar oppassen:pest:P
sterkte barend, viele kut voor je:(nu schijt ik hem dus :con speakertjes maar niet te hard zetten dus 😛
maar Barend, veel beterschap! hopelijk geen operatie he!
2 december 2007 om 14:22 #425872haah 😉 haha nee gek je moet hem nie schijte!!!
kan zo maar gebeuren .maar gebeurd jou nie denk ik..
ik was eerst best wel een dikkerd (2 jaar geleden) en toen ben ik meer als 20 kilo kwijt geraakt,,,,
miss dat het ook daar door komt;)Nee operatie woude ze mee bang mee maken zeide ze net) :boos
+ goed bericht: morgen mag de pen (dreen) eruit en de fotos die vandaag waren genomen waren toch positief!
dus ik kan weer diep opgelucht adem halen!
en ben blij!!2 december 2007 om 21:11 #425875gelukkig 😉
veel beterschap hea :bier
2 december 2007 om 21:15 #425876dank u;)
ben trots!en weet zeker dat het goed komt!
als we weer thuis zijn gaat het doek van de ciao af en gaan we weer verder waar we gebleven waren!!!
thums up
2 december 2007 om 21:19 #425877Dat ze niet vergeten het vacuum van je drain te lossen!!!!!
Dat waren ze bij mij vergeten & ik ging bijna tegen het plafond van de pijn.:((2 december 2007 om 21:21 #425878haha nee hij staat nu op waterslot!
en daaro gaat ie morgen vroeg om 6 uur vanaf!
en dan om 10 uur morgenvroeg gaat de dreen eruit
(Dat zei de zaal arts tegen me)en verwijdern doet geen of nauwelijks pijn heb ik gehoord,. ach ik merk het ook wel
4 december 2007 om 14:11 #425906Eindelijk weg van het ziekenhuis
nog ff wat foto’s:
Zo kreeg ik me eten altijd..

En zo zag het eruit mmmm lekker:kots:P
Vriendin kwam ff langs op bezoek uur
1 van de mooiste dagen (mijn uitzicht)

had ff niks te doenDit was het moment dat ik hoorde dat ik naar huis mocht!!

😀
zozo ik ben weer happy.. nog wel beetje sloom maar gaat beter”
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.