Vespa-Ciao.NL
:: banden

Home Forums Techniek Opvoeren banden

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lorre
    Topic starter

G-no
      Donateur

voor je voorband moet je een andere binnenband nemen, de binnenband die je wil bestellen heeft als breedte 2.25tm2.5 en je voorband is 2.0;)

tom
        Bijdrager

Je moet eens kijken welke maat velgen je hebt. Waarschijnlijk 17 inch, maar er bestaan ook 16 inch velgen voor vespa. Daar zullen die banden van MopShop dus zeker niet op passen.

De maat staat meestal in je velg gegraveerd. vb: 2.00 x 17
          Die 2.00 staat dan van de dikte van je band (2 inch) en die 17 dan de maat van je velg (17 inch)

Succes!
          Tom

TimoO_
          Donateur

gewoon je velgrand bekijken (of als je ze nog hebt de vorige banden die erop zaten), en daar staat als het goed is op hoeveel inch het is. ik vermoed 17 inch maar je weet maar nooit ik heb ook 16.

vervolgens gewoon je aan de 17 of 16 inch houden en dan de bandjes die daar bij matchen kopen. ik twijfelde er eerst ook over (Heb dezelfde bandjes toevallig :D) maar ik heb toch het goede gepakt :).

en opletten van wat G-no zei over de binnenband!

G-no
            Donateur

het is 5 spaaks, dus altijd 17 inch;)

Lorre
              Topic starter

uhu van die 17 inch ben ik zeker maar der sta op 17×1.35 dat kan toch niet die 1.35 :s

FonS
                Bijdrager

is 17 inch x 1,35 J (velgbreedte)

bijv. 2,0 of 2,25 is de bandbreedte

Mike
                  Bijdrager

17 / 2,50 is vrij groot hoor.. heb ik ook gehad en t paste NET zo’n dikke band is zeker vet maar als je soms met iemand 8erop rijd moet je uitkijken.. dan zit er een dikke groef in van je spatbord..

ik rij nu ook met een maatje kleiner een 17/2,25.. is wel ff smaller en minder mooi.. maja.. just wanna warn you
                    :thumb

Mike
                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.