Vespa-Ciao.NL
:: Balhoofd kapje

Home Forums Techniek Problemen oplossen Balhoofd kapje

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Asriem

hee jongens ik wil mijn balhoofd kapje eraf halen omdat ik me ciao ga spuiten:) maar hoe haal ik dat ding eraf? ik heb aan alle kanten lopen trekken maar het wil niet egt:boos mischien beetje dom maar ik heb geen idee hoe dat ding vast zit.

bobbie88
      Bijdrager

Hij zit iig niet met boutjes/schroefjes o.i.d. vast dus je zou hem los moeten kunnen klikken hoor!

Asriem

waar moet ik dan precies trekken? want straks breek ik hem.

Jeroen
          Bijdrager

zit er nergens een logotje dat je eruit kunt halen en daar achter de schroef.

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

je moet zorgen dat je het stuurslot plaatje even zo danig positioneerd dat hij eraf wil.

en als je zo’n oude hebt, moet je het onderste kleine kelpje eraf halen en zitten daaronder 2 schroefies..

succes

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

kjeld
              Bijdrager

je hebt 2 versies een oudere (iets vierkanter) die zit vastgeschroefd en de nieuwere (mix en nieuwer) die zit gewoon vast geklikt
                de oude bestaat uit 2 delen dan moet je het onderste deel eraf halen (waar het gat van het stuurslot in zit) dat zit geklikt en daar zitten 2 schroefjes onder.dan kan ie eraf.

Asriem

hee bedankt jongens ik heb nu het onderste kapje met wat geweld eraf getrokken waardoor wel de 2 klemmetjes afbraken, en het bovenste kapje kan ik nu los schroeven. nu weet ik ook weer hoe dat zit8)

Jelle
                  Moderator

kjeld :
                    je hebt 2 versies een oudere (iets vierkanter) die zit vastgeschroefd en de nieuwere (mix en nieuwer) die zit gewoon vast geklikt
                    de oude bestaat uit 2 delen dan moet je het onderste deel eraf halen (waar het gat van het stuurslot in zit) dat zit geklikt en daar zitten 2 schroefjes onder.dan kan ie eraf.

mix kapje zit met 1 schroefje vast :!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.