Hallo, ik ben Arno van de Glind ik ben 16 jaar oud en kom uit terschuur. Ik it 5 dagen in de week op school voor machinebouwer.
ik ben al ongeveer 2,5 jaar actief op dit forum, en ik besluit nu maar eens een perso te starten.
Ik heb al vanaf mijn twaalfe bezig met brommertjes en dergelijken.
toen ik 12 werd kreeg ik mijn eerste minibike, dit was erg leuk maar mocht er niet mee van de dam af 🙁
Toen ik 13 was moest ik een keer een dagje verhuizen met de tractor, hiermee kreeg ik een puch. Ik had de puch helemaal opgeknapt enreed heerlijk.
Maar toen zat ik eens even op internet rond te neuzen en zag ik een hele goedkope ciao deze en ik op wezen halen voor 45 euro. hij was zonder kenteken maarja. Dit was het moment dat het het vespa virus te pakken kreeg.
Puch ging de deur uit en toen stond er alleen nog een vespa in mijn schuurtje 🙂
Ik had nog niks geen verstand van deze brommers maar het forum redde mij de weg hierdoorheen.
Ik heb vanaf die tijd tot nu heel veel vespas gehad. Ik heb er nu nog 2. 1 voor het dagelijks vervoer naar mijn school en de andere voor de hobby erbij.
De setup van mijn school ciao:
– 65cc creco
– 13/13
– citypower
– tuned inlaatje
– poulie 80

loopt erg lekker. blokje pas gekocht van bromfreak666 zo ziet me brommer eruit:
Ik ben nu met een project bezig en dat is mijn andere ciao
aankomende setup:
– eurocilindro LC set
– 46mm polini of dr evo
– speedengine
– vario malossi 100mm 1.10,5
– proma cc ofzo
polini 80 blokje:

zit een mooi afgedraaid vliegwiel op. dit heb ik op school gedaan en is goed gelukt: 
dit is mijn project hoe het er nu bij staat:

mooi in de zwarte lak gezet de lak komt bij de action vandaan. ikwou deze lak gewoon een keertje testen mar is goed gelukt 😉
wat wil ik als uiterlijk op mijn project?
– zwart frame
– A 35 voorvork
– witten of groene 5 spaaks velgen
– race stuur
– chrome rem hevels
– een aantal stikkers
– zadel pen inkorten
hier de 5 spaaks velgen:

gister opgehaald voor 35 euro bij pannenkoek hier van et forum.
goed profiel zit er nog op dus alleen nog in de lak.