Vespa-Ciao.NL
:: Avatar day

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Avatar day

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

zevenenergie
    Topic starter

Zoals jullie weten is het binnenkort weer Avatar Day.

Avatar Day is een evenement dat wordt gevierd in de wereld van de animatieserie “Avatar: The Last Airbender”. In de serie valt Avatar Day op , waarbij de mensen in het Aarderijk de Avatar vereren met ceremonies en feesten.

In de aflevering “Avatar Day” van de serie reizen de hoofdpersonages naar een dorpje dat berucht is om zijn anti-Avatar sentimenten en ontdekken ze dat de oorsprong van de Avatar Day viering eigenlijk niet zo positief is als ze dachten. Het blijkt dat het dorpje ooit werd geterroriseerd door een Avatar die corrupt was, en daarom hebben ze sindsdien een hekel aan alle Avatars.

Maar goed dat is in de avatar wereld in de echte wereld valt de 28ste dag van de Aardse Koning’s regeringsperiode op 28april en dat is al over 10 dagen.

Omdat dit een een internationale gebeurtenis is lijkt het mij fijn als iedereen een avatar heeft en die verklaart in het daarvoor bestemde topic.

Laat het nu niet zo zijn als vorig jaar toen deze oproep massaal genegeerd werd Screenshot 2023-04-18 at 15-13-18 boos - Google Zoeken

Voor mensen die geen avatar kunnen verzinnen, heb ik een aantal avatars gereserveerd, met bij behorende uitleg.
      Echter, de keuze is beperkt.

Mensen die na de 28e nog geen avatar hebben of er geen hebben aangevraagd…. zijn helemaal de klos, want die krijgen een avatar en dito uitleg toegewezen.

Mijzelf kennende is het beter om de keuze voor jouw avatar, niet aan mij, over te laten…
      hier een aantal voorbeelden:

Screenshot 2023-04-18 at 15-43-05 rare plaatjes  Screenshot 2023-04-18 at 15-35-23 rare plaatjes - Google Zoeken  Screenshot 2023-04-18 at 15-50-07 vastloper - Google Zoeken Screenshot 2023-04-18 at 15-54-16 leukste avatars voor op forums - Google Zoeken

Ik snap dat je onderdruk niet zo creatief kan zijn dus ik wil je dit aanreiken:
      https://deepdreamgenerator.com/best/week
      Hier mee kan je met Artificiële intelligentie een avatar maken door text in te voeren.
      Screenshot 2023-04-18 at 16-12-38 Best Dreams Deep Dream Generator
      Screenshot 2023-04-18 at 16-12-27 Best Dreams Deep Dream Generator

Crullie
      Donateur

:thumb
        Nog 7 dagen de tijd voor een afbeelding en uitleg voor Avatar Day.
        Je moet er bij zijn !!!
        😉

TICKLING BARN
      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.