Vespa-Ciao.NL
:: asprientjes perso

Home Forums Perso’s Projecten asprientjes perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

asprientje
    Topic starter

remmen weer geschuurd, dat was wat minder, brommer ligt nu deels uit elkaar. Velgen komen er al onder de rest van de brommer staat op de planning voor midden februari. Dan zal de rest gecoat woden.
      Vandaag een bestelling gedaan voor chrome handvaten met snelgas en een nieuwe achervering. Zodra het erop zit komen de foto’s wel weer.

Steven
      Donateur

he Bart ben je lang bezig geweest die coating te verwijderen van het rem vlak? Waardeloze beun praktijken zijn dat, remvlakken coaten. Worden veel velgen op het forum aangeboden die dat hebben :boos
        Wel relaxed dat je die brommer voor 100,- gekocht hebt, kan je er mooi wat geld tegenaan gooien voor het coaten/ opbouwen.

Zet je de vijl nog in je carters? Dan haal je wel meer uit je DR cilinder.

Zou mooi zijn als je bijvoorbeeld de Friesland tour kan meerijden :thumb

asprientje
        Topic starter

hey,

Het heeft wel even gekost maar grotendeels is dat eruit, de velgen liggen klaar enkel moet er nog even een andere achterklok in die erin zat was gaar. Komende week verwacht ik mijn onderdelen. Daarnaast ook nog plannen om een honda mt5 ernaast te kopen.

asprientje
          Topic starter

update

Frankp
            Donateur

ja daar zit je 600km voor in de auto:D

asprientje
              Topic starter

we zitten niet stil gister het hele brommertje uit elkaar gehaald, vanochtend de resterende kleine dingetjes en vanmiddag gaat hij naar de coater. Over ca. 3 weken is het dan klaar hoop ik.

Frankp
                Donateur

Ben je achterlicht kabel niet vergeten? Want die zat er vanochtend nog in..

Dylan
                  Donateur

Dikke Mt5 met Nsr velgen! 😀

Ben Citta
                    Donateur

leuk hondaatje :D:D

asprientje
                      Topic starter

ik heb het topic opgeschoond, updates zullen in de begin post komen, in chronologische volgorde.;
                        Ik zal deze week foto’s opzoeken van mijn 2 scooters.
                        Verder heb ik het ook het hele topic herlezen en deels aangepast.

k0enn
                        Donateur

Mooie foto van de si, ben ik toch niet de enigste die een vrij nieuwe opbouwt:D

asprientje
                          Topic starter

update

hansieb
                            Moderator

Dit ziet er toch wel heel erg netjes uit voor een SI 😉 !

Martino
                              Moderator

Voor een Si?

Kom op Hans zijn gewoon mooie brommers. :pest
                                Nou heeft asprientje hier wel wat mooiers van gemaakt natuurlijk.

Enige lastige zijn de schokbrekers omgekeert en dat achterspatbord.
                                Deze had ik persoonlijk graag wat anders gezien.

asprientje
                                Topic starter

de schokdempers paste niet anders erop.

@martino verklaar je nader i.v.m. het achterspatbord ik ben benieuwd.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.