- Dit onderwerp bevat 2,720 reacties, 190 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 5 maanden geleden door ArvidW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 september 2007 om 12:53 #450866
nee gewoon dat geel van Herr Flicks ciao met zwart. dat vindt ik nog altijd een van de mooiste combo’s.
23 september 2007 om 13:20 #450868Oranje velgen , zwarte kappen met sommige dingen oranje en stickers erop!
25 september 2007 om 16:41 #450892Arvid heb nog een kleurencombo voor je zoals je weet lust ik wel een :bier
Maak hem in AMSTEL style dus lichtrood met WIT! en dan amstel stickers enzo erop of Groen wit met heineken stickers.Lijkt mij wel gruwelijk een dikke amstel NSR!
25 september 2007 om 17:06 #450893zo!:

25 september 2007 om 17:12 #450894Dat bedoel ik dus.
25 september 2007 om 17:31 #450895Oei, dat is idd wel ERG vèt 😀 En zoals hij hem gespoten heeft is het nog makkenlijker te maken dan een “supersprint”
@Hansie, nee, dan zou het een Bavaria NSR worden, als echt Brabo zuip je alleen maar echt bier !:P
Zwart met licht groen vind ik ook totaal geen slecht idee van Collin, doet me beetje denken aan mijn Ciao:)
Maar waar past op mijn NSR het woord “repsol” nou echt goed? Alleen op achterkappen 😕
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 september 2007 om 17:33 #450896Bavaria , oftewel wat alrik zou zeggen KUTSTUDENT :lol dat valt nie te zuipe ja.
Ik zou iets met oranje doen , oranje velgen en voor de rest zwart dat staat ganz geil!
25 september 2007 om 17:46 #450897hansieb :
Bavaria , oftewel wat alrik zou zeggen KUTSTUDENT :lol dat valt nie te zuipe ja.Ik zou iets met oranje doen , oranje velgen en voor de rest zwart dat staat ganz geil!
daarom heeft men Jupiler uitgevonden!
misschien:
geel met rood
donkerblauw met bordaux rood
blauw met zwart25 september 2007 om 18:01 #450898ArvidW :
Oei, dat is idd wel ERG vèt 😀 En zoals hij hem gespoten heeft is het nog makkenlijker te maken dan een “supersprint”@Hansie, nee, dan zou het een Bavaria NSR worden, als echt Brabo zuip je alleen maar echt bier !:P
Zwart met licht groen vind ik ook totaal geen slecht idee van Collin, doet me beetje denken aan mijn Ciao:)
Maar waar past op mijn NSR het woord “repsol” nou echt goed? Alleen op achterkappen 😕
Ja past wel, bij mijn op school heeft er paar jaar terug een gestaan die over 2 kappen had verdeeld zegmaar! maar dat zat wel beetje hoog 😛
Maar ik zou dan voor de zwarte repsol combi gaan zegmaar
25 september 2007 om 20:50 #450904Dat Repsol is echt wel tè vet, eens leren hoe ik moet photoshoppen en dan eens wat proberen 🙂
Net eventjes (zegmaar 1.5uur) uitlaat afgelast, 10 cones zijn er best veel:P
Het zijn niet de ATB lassen, het zijn niet hele nette Mig-Mag lassen maar dit was voor mij weer sinds lang dat ik met Mig laste… Ik heb dus ook maar 1/2 van de pijp gelast en vriend van mij de andere helft.
Het lasapperaat is eigenlijk bedoelt voor wat zwaarder staal dus het afstellen van het hele geval was weer lastig. (apperaat kun je tot 600A mee lassen, geloof dat er “vroegah” platen van 3cm dik mee gelast werden:P)
Volgende week stinger, flens, en uitlaatbevestiging eraanvast zetten, en dan gassen 😀
Owja, Big-end moet vervangen worden:con
Home made engine dyno25 september 2007 om 20:54 #450905Lasnaden kan je toch afvlakschijf overheen halen ? dan worde ze wel nice dun.
25 september 2007 om 21:01 #450906Mooi zo.Nog wel even vlakschuren hé.Half uurtje werk met zo een blauwe schuurschijf.
Als je goed gelast hebt,is de las binnenin even dik als die aan de buitenkant,dus te hopen dat dat de prestaties niet zal beïnvloeden.28 september 2007 om 11:37 #450970whoaa…. die ciao mix van je is echt gruuw yooo :worshippy … was dat trouwens met snorklok of bromklok?
btw, succes met die NSR, ziet r echt cool uit
28 september 2007 om 13:41 #450973Mijn Ciaotje had een bromklok, of hij dat nu nog steeds heeft weet ik niet aangezien de vorige eigenaar plannen had voor een vario….:)
Ik heb nu een stukje van de uitlaat vlakgeschuurt maar ik vind het helemaal niets:( De uitlaat verliest imo geheel zijn robuuste uitstraling. Omdat het lassen niet echt dat je zegt egaal is gegaan ziet de vlakgeslepen las er ook niet netjes uit, op de ene plek is hij breed, de andere plek is hij weer smal:o
Ik ga dus over de vlakgeslepen stukken gewoon weer een lekker dikke las heenleggen en dan schuren, ontvetten, spuiten, laten uitharden en insmeren met olie (die ik ook inbrand op de lasnaden)
Dan moet het er ook mooi uitzien, ook al zijn de lasnaden nog zichtbaar:)
Home made engine dyno28 september 2007 om 14:22 #450974ArvidW :
Mijn Ciaotje had een bromklok, of hij dat nu nog steeds heeft weet ik niet aangezien de vorige eigenaar plannen had voor een vario….:)Ik heb nu een stukje van de uitlaat vlakgeschuurt maar ik vind het helemaal niets:( De uitlaat verliest imo geheel zijn robuuste uitstraling. Omdat het lassen niet echt dat je zegt egaal is gegaan ziet de vlakgeslepen las er ook niet netjes uit, op de ene plek is hij breed, de andere plek is hij weer smal:o
Ik ga dus over de vlakgeslepen stukken gewoon weer een lekker dikke las heenleggen en dan schuren, ontvetten, spuiten, laten uitharden en insmeren met olie (die ik ook inbrand op de lasnaden)
Dan moet het er ook mooi uitzien, ook al zijn de lasnaden nog zichtbaar:)
jazekers, misschien niet alle lasnaden terugbrengen, want anders zijn r teveel… maar ja, ligt aan jouw eigen smaak 😉 k vind zelf +/- 7 mooi verdeelde lasnaden mooier
trouwens, had k jou vandaag gezien op t station een bus instappen?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.