Vespa-Ciao.NL
:: ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

!Japieoh!_!Ciao!

Waarom rijd je nu niet meer op die mt dan ?
      en waarom vind je die 80 niet leuk ? gaat dat te hard ? :pest

joey636
      Bijdrager

de mt is niet geschouwd en niet echt in een goede staat voor op de weg.
        dus ik hou hem als speeltje.
        en de 80 is opzich niet slecht het valt eigenlijk wel te vergelijken.
        maar de 70 klinkt mooier en kan weer net wat meer toeren aan.
        maar genoeg offtopic voor vandaag

ArvidW
        Topic starter

Net lol gehad met Ivar, we zijn in ons tussenuur gaan crossen met mijn ciao en Thijs zijn Citta 😀

Echt super leuk, ik had al eerder die weg gereden met een 120 kg zware nieuwe Jetforce scooter maar toen was het perongelijk :lol Ik dacht een ventweg langs de snelweg in te rijden maar de weg werdt steeds slechter 😐 “noujah, boeiend, kom ik wel doorheen” dus die scooter helemaal onder de modder, en op een gegeven moment zat ik echt vast in een slootje. En dan is zo’n scooter ZWAAR 😀

Gelukkig er toen wel uitgekomen, want het was niet eens mijn scooter 😛

Ivar wilde weten waar ik toen was geweest dus wij weer terug, en dit was het resultaat:P

ALs je goed naar mijn achterband kijkt zie je dat alleen aan de zeikant 0.5mm diep profiel zit en dat voor de rest de band versleten was. Dit was niet zo geweldig om mee te crossen 😛

(okey, op foto lijkt ravage mee te vallen, maar je had Ivar’s broek en schoenen eens moeten zien=))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

hahahaha geweldig, niet iets voor mij overigens

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

hansieb
            Moderator

Die jongen ontspoort helemaal….. nu die zijn vespa gaat verkopen gaat die em maar afraggen :no

ArvidW
              Topic starter

Pakketje van Thomas en Hans is binnen 🙂

Met mixcartertjes, HD kop, segmentplaat, 25km/uur uitlaat (check die dunne bocht 😮 19mm buitendiameter) , vliegwiel, segmentplaat en een super snelle, zeldzame cilinder met een super dure “roestwand” :thumb

Maar volgens mij moet deze cilinder NOG verder getuned worden :con (is dat mogenlijk dan? Jaa natuurlijk :D) En er wordt verwacht dat er een vlinderpoort in komt. Maar vlinderpoorten zijn zooo achterhaald dat ik toch maar ga voor uitlaatpoort met fluitpoorten ernaast =) (ja hans, ik ga er nog wel wat mee doen)

Nu weer proberen een DR70revo blok te maken die lekker snel is, maar tevens rustig kan rijden (trillingsarm dus) 🙂 (wat hij dus nu niet echt is)

Home made engine dyno

Rebel

Haha geweldig

ook dat how to poortmap blaadje 😛

hansieb
                  Moderator

Tja zat bij thomas eens ff in de vitrine te kijke en daar lag die HOPEND door arvidw getuned te worden.

ARVID ik verwacht een HUGEEEEEEEEEEEEEEEE uitlaatpoort! heheh

Btw die citypower gaat een stuk trager dan de ECHTE citypower ken je dat ding mooi 45 mee late lope.

ArvidW
                    Topic starter

Ja, hij zal zeker wat trager zijn :P, ik heb zelf altijd met Brom uitlaat rondgereden, dit is duidenlijk een Snor uitlaat. Cittypower is btw ook sneller dan Brom uitlaat.

Ik test gewoon hoe hij ermee loopt, maby las ik er een andere bocht aan, ik heb toch nog wat staal liggen wat precies dezelfde dikte heeft als een Cittypowerbocht 🙂 (maby verbouw ik de Brom uitlaat, is nog niet zeker)

Iig Thomas en Hans bedankt :thumb

Of, ik maak een Cittypowertwinner :con:D Elke kant 1 cittypower, daar moet je denk ik wel hard mee kunnen rijden 🙂 (of je er hard mee optrekt blijft de vraag….. Maak ik gewoon eens stop die ik in het uitlaatpijpje kan stoppen. Keuze tussen optrekken en topspeed 🙂 (kan je onderweg er zelfs nog uittrekken)

Home made engine dyno

Bo3T
                      Bijdrager

dat zou er chill uit zien haha 2 cittypower aan ieder kant een. moet je doen :p haha

TimoO_
                        Donateur

prachtig die poortmap how to van hans 😛

ArvidW
                          Topic starter

hansieb :
                            Btw die citypower gaat een stuk trager dan de ECHTE citypower ken je dat ding mooi 45 mee late lope.

Haha, grapjas. Net getest hoe hard hij loopt met een 95 pully op mijn DR70revo blok…..

Met een standaard snor uitlaat haal ik 56 km uur =) (ja, echt serieus met dat dat uitlaatje met 16mm binnendiameter:P)

Vandaag ook inlaatje getuned van het blokje wat ik van HansieB heb gekregen, weer een “gewoon” mooi inlaatje geworden. (jullie weten vast wel hoe hij eruit ziet:P)

Deze foto vond ik nog wel leuk om eventjes te posten, links mijn overleden DR70revo blok en links mijn toekomstige DR70revo blok. Allebei met 14.5mm inlaat (de linkse zit idd een deukje in, daar heb ik met opzet van halve meter hoog een hamer op laten vallen)

En vandaag ook mijn nieuwe borenset binnen gekregen via de post 🙂 (170 delig)

Ik moet er wel 20 boortjes afstaan aan mijn vader aangezien zijne geheel bot zijn nadat ik ze gebruikt had 😛

Home made engine dyno

!Japieoh!_!Ciao!

Zozo arvid, dat zijn veel boortjes :p en het inaatje is natuurlijk ook weer mooi geworden 😉

ArvidW
                              Topic starter

Hé Arvid, wat doe je nou 😕 beetje gaten lopen boren in je krukas 😛

Dit heb ik niet gedaan omdat ik mijn nieuwe boortjes wilde testen, maar dit heb ik gedaan om de onbalans die in de krukas is gekomen tijdens het tunen een beetje te compenseren, nu nog hopen dat het echt werkt:)

Home made engine dyno

Kay
                                Bijdrager

Wat was nu weer je bedoeling?Weer zo hard mogelijk laten lopen met de 70dr evo?
                                  BTw,inlaatje ziet er echt weer super uit.

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.