- Dit onderwerp bevat 2,720 reacties, 190 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 5 maanden geleden door ArvidW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 februari 2007 om 17:58 #445657
Helaas wel, gelukkig staat er een bomenrij tussen weg en fietspad dus met een beetje mazzel hebben ze het niet kunnen lezen:)
En anders roepen ze me maar op, std filter erop, std uilaat erop en begrenzer erbij, en dan weet ik zeker dat hij max 30 rijdt 😛 (al vertoon ik mijn ciao liever niet op het politiebureau)
Maar duimen dat ze het niet hebben kunnen lezen 😉
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno20 februari 2007 om 18:18 #445661
!Japieoh!_!Ciao!Ja ik hoop het ook voor je. maar zoals je zegt: je zet er een paar andere spullen op en klaar is kees 😛
20 februari 2007 om 18:24 #445662Blablabla;ik zie elke dag +100 brommers rijden.Elke 10 sec.hoofdje naar links,van komt er geen politie????
Dit valt op natuurlijk.
Ik rijdt,als ik kan,met de racing ciao.Politie zie ik,& rijdt gewoon door.Dan komen ze naast me & doen zelf teken,van mooi verbouwd.
Ik blijf gewoon rustig,geen verzekering , geen achterlicht , 90km/h ,……….Gewoon rustig blijven rijden & als de flikken je passeren,NOOIT ACHTEROM KIJKEN.20 februari 2007 om 18:28 #445663idd.. maar die flikken zijnvaak wel slim hoor.. ik had het ook een keer.. zag ik ze ook omdraaie.. ik had me helm niet op en hij zag in ze spiegel me gele uithangbord achterop hange natuurlijk:boos
maar ik dus dik gasse.. ik had denk 500m voorsprong.. was ook op een langere weg vlak voor een dorp.. ik gas meteen allerlei straatjes in.. stond ik op een pleintje te wachten maar tog kwam ie zo naast me rijde..
egt belachelijk maar ze weten wel een beetje hoe ze zoiets aan moeten pakken.. je moet er geluk mee hebbe!:o
* reslutaat.. prent voor geen helm en een waarschuwing voor me belachelijke snelheid ( aldus hem )
maar dus niet eens voor het weg boekeMike20 februari 2007 om 18:46 #445664Ik weet dat omkijken “argwaan” opwekt.Dus rustig doorrijden & als ze naast je rijden,gewoon vriendelijk goeiedag knikken.Als ze je aanhouden,vriendelijk zijn & meewerken.Vertel een verhaaltje,over je brommer.
Ik rijdt al Ongeveer 18 jaar met de brommer,dus heb hiermee ervaring genoeg , maar sommigen hier vinden mij een oude knorrige vent,dus doe wat je zelf denkt & ga op de loop.20 februari 2007 om 18:52 #445665ik zag ze laatst in roermond recht voor mijn neus stoppen.
ik had geen licht geen kenteken erop.
en geen helm op.
maar ik deed gewoon alsof ik ze niet zag.
en ben ik dus gewoon rustig op mijn gemakje weg gereden.
en zodra ik uit het zicht was ben ik een zij straatje ingereden voor de zekerheid.
want mijn EVO krijgen ze niet:P.
maar je hebt er wel gelijk in barry.
als ze je aanhouden.
gewoon vriendelijk mee werken.
dan belaten ze het eerder bij een waarschuwing dan een prent.20 februari 2007 om 18:52 #445666Ja je bent een oudje 😀 barry
Ik zelf heb niet zulke hele goeie ervaringen met SCOOTER / BROMMER en police…. ik reed op mijn scooter met yasuni R draaide de weg op en motorJ**D hield me aan.
HIj zo mag ik je verzekering / certi zien ik zo ja hoor , kijk naar de uitlaat HE jongeman die is niet legaal. Kom maar mee… ( onder begeleiding van 2 motorapen werd ik naar het bureau gebracht ) wel dom je hoorde 0 toeren van dat ding af komen als die 45 reed 😀
HIj zo nou dan gaat die op de rollerbank RAPPA optrekken 2kw gelukkig naar beneden zakte door naar 1.7kw , JONGEMAN hij gaat veel te hard ik zo nee hoor hij gaat 45km/h heb je nog een verklaring af te leggen NEEN !
95 euro. boete .. :no
Ook nog 1 keer met stfu en zijn proma knalpijp door de stad. Rijden straat in zien al motorJ**D een scooter aanhouden ik zo RAPPA omkere wegwezen. Toen die straat uit politiebus OVERAL politie we wisten niet hoe snel we door de hoerenstraat en al die kleine kut straten moest komen 😀 volle gas dat was echt super humor!
20 februari 2007 om 19:08 #445667barry :
Blablabla;ik zie elke dag +100 brommers rijden.Elke 10 sec.hoofdje naar links,van komt er geen politie????
Dit valt op natuurlijk.
Ik rijdt,als ik kan,met de racing ciao.Politie zie ik,& rijdt gewoon door.Dan komen ze naast me & doen zelf teken,van mooi verbouwd.
Ik blijf gewoon rustig,geen verzekering , geen achterlicht , 90km/h ,……….Gewoon rustig blijven rijden & als de flikken je passeren,NOOIT ACHTEROM KIJKEN.Toen ik achterom keek was de politieauto al aan het keren dus mijn omkijken deed er dus al niet meer toe. Waarschijnlijk was mijn brommer overduidenlijk te horen, en viel mijn snelheid zonder hem ook nog op.
Noujah, niet aangehouden dus ik ben er wel tevreden mee 🙂 (pap en mam vonden het wel grappig)
Home made engine dyno20 februari 2007 om 19:15 #445668ArvidW :
Noujah, niet aangehouden dus ik ben er wel tevreden mee 🙂 (pap en mam vonden het wel grappig)maar denk niet als je vol op je bek naait op je snor ciaotje , ik vind het egt onverantwoord om op een snorbrommer met zoon snelheid te rijden, sry arvid maar als je op je bek gaat of je word aangereden met 80km per uur dan ben je ram dood!!!, maar dan ook egt dood!!! (en kom neit met die onzin van als je 30 rijd met helm kan je ook dood blijven, dat weet ik ook wel, maar zo vraag je er egt om)
maarjah ieder zijn eigen, ik ben blij dat ik een helm draag, liever iets meer moeite doen om een helm op te zetten dan dood blijven, moet ik eigenlijk ook zeggen met mijn set-up 😛
20 februari 2007 om 19:40 #445669Daar heb je helemaal gelijk in, daarom heb ik ook een gematigde setup normaal gesproken: Dicht luchtfilter, std uitlaat, 95 pully. (kan hij niet eens harder dan 45)
Helaas zijn 2 van die 3 dingen op dit moment kapot dus heb ik 80 pully en Calibrata en daar rijdt ik idd wat hard mee. Maar 80 haal ik niet hoor 😛
Als ik echt hard ga rijden doe ik dat altijd met 2 vrienden en een helm en dikke jas aan, natuurlijk nogsteeds gevaarlijk maar toch iets veiliger dan zonder helm.
Dus heel leip rijdt ik normaal gesproken niet, natuurlijk blijft het wel gevaarlijk….. Harder dan 50 rijdt ik normaalgesproken niet zonder helm (50 is idd nogsteeds lijp)
Home made engine dyno21 februari 2007 om 12:59 #445676Een Filmpje van mijn “stationair”. Ik weet het, het is echt VRESENLIJK 😮 (op het filmpje lijkt het nog net iets erger dan het in werkenlijkheid is, maar het blijft erg)
Opgeboorde 13mm carburateur tot 14.5mm carburateur valt stationair gewoon niet af te stellen, ook als je gas geeft zakt eerst toerental iets in, en dan pas is er vermogen (dus van stationair tot wegrijden) Of ik er iets aan ga doen weet ik niet, ik kan er eigenlijk wel mee leven 🙂
Met een normale 13.13 is het blok prima stationair af te stellen, maar dan mis je toch wat vermogen als je gas geeft… En vermogen gaat bij mij nu eventjes voor confort:P
Home made engine dyno21 februari 2007 om 13:03 #445677=)wow man die draait echt wel heel hard stationair.:D
Dat het achterwiel met deze toeren nog niet begint te draaien.
Maarja het is echt wel heel hard. Als je aan het stoplicht staat met een andere brom zal die wel denken er is echt iets mis met jou brom21 februari 2007 om 13:03 #445678omg bekijk mijn filmpje eens dat is pas mooi stationair 😛
21 februari 2007 om 13:10 #445679Die loopt idd erg mooi stationair zeg Kenny 🙂 Mijne kon ook iets in die richting draaien toen er nog een standaard 13.13 op zat.
Brommer loopt net niet weg, maar dat komt door de blauwe trekveertjes. Ik koop denk ik binnenkort eens polini metaal, dan weer eens echt met flink toerental wegrijden (blauwe beginnne beetje uit te rekken)
Home made engine dyno21 februari 2007 om 13:20 #445680haha dat is idd wel vet om met een behoorlijk toerental weg te rijden maar niet zo goed voor je cilinder als die nog koud is maarjah als je goed smeert maakt dat niet zo heel veel uit :P,
maar die van jou loopt ook egt uber hoog stationair 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.