Vespa-Ciao.NL
:: ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

SUPER ! 😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

G-no
      Donateur

Ziet er allemaal weer zeer schoon uit! Licht het nu aan mij of is dat spruitstuk helemaal niet zo dun?want ik had er een naar 13.5 geboort en die was een stuk dunner als deze. Het kan ook aan de foto liggen of ik ben gewoon scheel:lol. Mooi werk:thumb

edit: of zit de carb pakking er nou omheen? Begin echt scheel te worden:nerd

ArvidW
        Topic starter

Heel erg scheel…. nee niet echt 😛 en Ja het plastic busje zit om de inlaat heen 😉 Vandaar dat hij zo dik lijkt

joey636 :
          echt netjes arvid.
          had het eigenlijk ook niet anders verwacht;).
          ben eens benieud hoe dat gaat rijden.

Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat rijden, ik verwacht dat het toch wel iets harder moet gaan dan de DR70revo, hoeveel harder ben ik echt benieuwd naar 😀

Ik las dat jij een BIG DEPS hebt geregeld? Mooie aanwinst :Thumb (de DEPS’tjes overspoelen het forum=))

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of de 47mm nou sneller is dan de 43mm:? En er is maar één iemand de ze beide heeft…….. Thomas, er is werk aan de winkel;):P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

hansieb
          Moderator

Depsjes zijn gewoon de snelste cilinders die er zijn zo ongeveer… cept voor simo na dan.

Kerel op cittaforum had met 47 deps setup 9.5 pk gehaald op de bank bij lutjesjager n ging 107 op autoteller 😀 gaat mijn streefdoel toch nog goedkomen!

ArvidW
            Topic starter

Wat is je streefdoel? 100km uur? 😕

Ik hoop op 90+, maar ik vind mijn brommer nu toch wel wat zwak worden voor die snelheden. Mijn DR70revo blok heeft mijn frame al 1x gemolt ….. :con

Home made engine dyno

Edjuh
              Bijdrager

hansieb :
                Depsjes zijn gewoon de snelste cilinders die er zijn zo ongeveer… cept voor simo na dan.

Kerel op cittaforum had met 47 deps setup 9.5 pk gehaald op de bank bij lutjesjager n ging 107 op autoteller 😀 gaat mijn streefdoel toch nog goedkomen!

De eurocilindro 46mm alu schijnt sneller te zijn, maar die heb ik hier in NL nooit gezien.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

idd heb ik ook vaak gehoord (spreek nog wel es met wat kerels van ciaocrossclub) maar deps is zeker niet verkeerd hoor 🙂

maar hans hou nu es een keer op met je streefdoel 100 en 9.5 pk etc 😛 ga jij eerst ff je ciaotje in elkaar fixen!

Gele Racefrikandel

Jelle1989
                  Bijdrager

boh gek, arvid is weer bezig:p supermooi, echt waar..suc6 met je blok, misschien een idee om de ciao nog stuk beter te verstevigen, of ging je dat nog doen?

hansieb
                    Moderator

7-8 pk en 95km/h met vario ongeveer 🙂

Maarja arvid vant zomer ff laspunten op je frame fixen en weer ander kleurtje en hij kan der weer ff tegenaan!

PoliniCiao
                      Bijdrager

Echt zeer netjes gefixt! :thumb
                        Wanneer denk je hem helemaal in elkaar te hebben?
                        Ben echt benieuwd zoals iedereen al zegt :), je lijkt bijna profesionele tuner (a)

ArvidW
                        Topic starter

Mijn krukasje ging weg als 10 pen en nu is hij weer terug als 12pen 🙂

Er zit een Messing (in de legering zit ook nog veel brons) glijbusje in, past precies een 12 pen in, minder speling dan met een naaldlager 🙂

En de krukas en DEPS43mm united, ze zullen zo nog vele km’s samen zijn:P

Dus nu alleen nog ff smeringsleuf erin vijlen, krukas fresen, vlak afschuinen, “balanceren”, in carter monteren, cilinder monteren zodat goeie squish heb, zooi onder frame gooien en EINDELIJK na 2 weken weer rondrijden:D (morgenmiddag dus:P)

Home made engine dyno

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

MOOI MAN 😀

Gele Racefrikandel

PoliniCiao
                            Bijdrager

Ziet er goed uit!
                              Net met joey636 en Rico een blokje helemaal opgebouwd van nando met een athena. Starte direkt en had echt veel compressie en al voelbare power!
                              Hoop dat het jou morgen ook zo goed gaat
                              Succes ermee maar dat komt altijd wel geod bij jou he :thumb

pier
                              Bijdrager

Ziet er goed uit!!:D alsk vragen mag wat heeft dit grapje je gekost?:p
                                en met : Dus nu alleen nog ff smeringsleuf erin vijlen bedoel je 2 of 3 gaatjes erin maken wat bij een normaale pen 12 ook zit?

ArvidW
                                Topic starter

PoliniCiao :
                                  Ziet er goed uit!
                                  Net met joey636 en Rico een blokje helemaal opgebouwd van nando met een athena. Starte direkt en had echt veel compressie en al voelbare power!
                                  Hoop dat het jou morgen ook zo goed gaat
                                  Succes ermee maar dat komt altijd wel geod bij jou he :thumb

Ik ga nu aan de slag dus ik ben zeer benieuwd of ik in de middag al rond kan rijden:) Blokje opbouwen is altijd leuk hè 😀

pier :
                                  Ziet er goed uit!!:D alsk vragen mag wat heeft dit grapje je gekost?:p
                                  en met : Dus nu alleen nog ff smeringsleuf erin vijlen bedoel je 2 of 3 gaatjes erin maken wat bij een normaale pen 12 ook zit?

Dit grapje was gratis, ik denk dat als je ervoor moet betalen dat je eurotje of 20 kwijt bent:? (zit toch denk ik meer dan 30min werk in)

Gaatjes ga ik er niet inboren, dat konden de bij een 12pen wel doen omdat daar die drijfstang veel dikker is uitgevoerd rondom het small end. Ik vijl er dus van links en rechts tot halverwege een smeringsgleuf in zodat d’r olie tussen kan komen;)

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.