Vespa-Ciao.NL
:: ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ja , echt goed , maar hij zit volgens mij te ver naar achteren.Ik zou hem meer naar voor plaatsen , dan zit je demper niet zo achter je spatbord.
      Zo heb je een idee van hoe hij origineel zit.

Mike
      Bijdrager

omg.. die pijp is egt mooi geworden zeg!!

egt repect zeg..maar kan je op deze manier egt elke uitlaat maken dan?? hebben sommige uitlaten niet schotten bijvoorbeeld? of allemaal niet?

maar egt mooi… en arvid je hebt tog gelijkw at demper betreft.. dit is natuurlijk eerst een poging om te zien wat het doet.. als je egt tervree ben dan miss geld proppen in ene mooie demper..

ga zo door!!! :thumb

gr mike

Mike

Jeroen
        Bijdrager

zeker mooi geworden, net echt!8):thumb
          m’n handen beginnen al te reuken om ook een keer wat te gaan proberen.

ga je de lassen nog plat maken of laat je het zo?

Edjuh
          Bijdrager

Ah prachtig! Hij is net wat te lang idd, maar dat komt denk ik ook omdat hij niet zo omhoog loopt.

Maar echt super, dit zal zeker stimulerend werken voor doe het zelvers van uitlaten.

HELLRAISER
            Bijdrager

Wel wat lang ma vind deze demper wel beter hangen dan de orgineel.

ArvidW
              Topic starter

ciaoracer :
                =) =)wow dat ding ziet er heftig uit. Met welke cilinder reed je trouwens 58.5 zittend? Dit zal toch niet met de dr evo geweest zijn he.

Dank je:) 58.5 was wel met de EVO maar dat is met de frisbee pully (95dus) dus vandaar dat hij niet zo heel erg hard rijdt;) Met 80 en 65 moet er heel wat meer mee te halen zijn.

barry :
                Ja , echt goed , maar hij zit volgens mij te ver naar achteren.Ik zou hem meer naar voor plaatsen , dan zit je demper niet zo achter je spatbord.
                Zo heb je een idee van hoe hij origineel zit.

Op jou tekening was de eerste cone 36mm doorsnede, dit moetst bij mij nog 25 worden ivm cittypowerbocht. Maar ik mocht de hoek van de cones niet wijzigen omdat je dan eigenschappen wijzigt die je niet wilt wijzigen;) Dus was er maar een optie, de eerste cone moest langer. Deze is dus ook 8cm langer geworden, en vandaar dat hij zo ver naar achter zit.

Wat er ook nog bijkomt is dat de cittypowerbocht langer is dan de originele, dus nog meer lengte. En een ciao is wat korter dan een SI, dus de uitlaat steekt wat gemakkenlijker uit 😉

Een andere demper komt er waarschijnlijk niet op, die zijn alleen maar langer, en dan heb ik helemaal een aanhanger nodig om uitlaat in mee te nemen=)

De lassen blijven zoals ze zijn, het zijn niet de allermooiste lassen, maar ik vind het wel wat hebben. Nu kun je tenminste zien dat het een home-made uitlaat is, en dat is iets waar ik wel trots op ben:)

De uitlaat hangt idd anders onder de brommer, ik heb het expansie gedeelte gewoon recht gehangen met de achterbrug, hierdoor hangt hij horizontaler dan de originele, en steekt daardoor meer uit.

Maarjah BOEIE=) Ik ben echt SUPER blij met het resultaat, zo mooi had ik het echt nooit verwacht 😀 Ookal is hij te lang is geworden ben ik er echt super trots op:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

ben benieuwd naar de resultaten met poelie 65 en goeie filter (waar je de 85 mee had gehaald met tecno)!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

ciaoracer
                  Bijdrager

Ah ok jah dat is waar jah dat komt door die grote poulie. Sorry dan voor de domme opmerking.:con
                    Ik vind de uitlaat dus echt wel zo vet he.:thumb

ArvidW
                    Topic starter

Uiteraard (was ik helaas vergeten) 🙁

Barry BEDANKT ! :thumb (voor de maten, het voorgaan in het bouwen van uitlaat, tips over het bouwen enz enz)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

pier
                      Bijdrager

Echt goed arvid :thumb
                        ga zo door, weet cker dat we nog veel van jouw gaan leren 😛

Rebel

Arvid your my hero

echt super mooi geworden gek
                          als ik je ooit us in stratum zie krijg je pilsje van me 😉

timschilders
                          Bijdrager

erg mooi geworden! knap gedaan kerel!

maar ik vind de demper niet echt mooi:P je moet eens proberen een 3 punts bevezstiging op de uitlaat te maken.dus dat je datn dat dunne pijpje tussen de demper en expansie gedeelte weg is en meteen de demper vast zit aan het dikke gedeelte. net als de originele van barry. en als je een 3 punts bevestiging hebt kun je er erg mooie dempers voor kopen.

sucses :thumb

.-{2F4OV}-.

Ey arvid:D

Superdikke pijp man! ksnap werkelijk niet dat jullie die zo kunne bouwen man!:o

Prachtig! Kun je egt niet een keer langskomen in eh? Of ik bij jou?

Volgende week heb ik geen tijd, maar de week erna miss wel… savonds ff ofsow:D

Kvind de uitlaat egt te bruut!:thumb

erwinko
                              Bijdrager

ArvidW :
                                En een ciao is wat korter dan een SI, dus de uitlaat steekt wat gemakkenlijker uit 😉

wat?, si brug is 20!! cm langer :O als ciao brug

PoliniCiao
                                Bijdrager

Hij is echt heftig geworden =)

Nou hem goed insmeren/spuiten dat hij netjes blijft he 🙂

Ik ben zeer benieuwd naar resultaten/filmpjes!

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.