- Dit onderwerp bevat 2,720 reacties, 190 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 5 maanden geleden door ArvidW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 december 2006 om 23:10 #444483
Die proma demper is echt lelijk !!!
Btw mo1uh had toch zon NRX uitlaat maybe heeft die em nog daar zat carbon dempertje op!
31 december 2006 om 00:39 #444484Ik vind die demper wel goed hoor! ok het is niet het mooiste maar om eerst eens te kijken wat hij doet vind ik dit prima zo!
om gelijk meer geld in een demper te steken dan heel die uitlaat lijkt het mij zo prima arvid!
mijn complimenten 😉46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel31 december 2006 om 03:33 #444485Arvid mijn uiterste respect hij ziet er echt super uit.
ik vind de demper we leuk staan.31 december 2006 om 08:00 #444486Nouja , ik zal nog eens moeite doen & deze eens opmeten.
31 december 2006 om 10:13 #444487hansieb :
Die proma demper is echt lelijk !!!Btw mo1uh had toch zon NRX uitlaat maybe heeft die em nog daar zat carbon dempertje op!
Mischien later als ik groot ben :lol
Herr FlicK :
Ik vind die demper wel goed hoor! ok het is niet het mooiste maar om eerst eens te kijken wat hij doet vind ik dit prima zo!om gelijk meer geld in een demper te steken dan heel die uitlaat lijkt het mij zo prima arvid!
mijn complimenten 😉Dat dacht ik ook al, maar hoe vind jij demper het mooist op uitlaat? en Hoe vind jij dempertuut het mooist?
Joey zou ik ook graag zijn mening erover horen:) Ik ben namenlijk bang dat zonder dempertuut het er erg afgezaagd uit gaat zien 😉 🙁
Barry, als je voor mij een 100cc cilinder kunt regelen die op standaard carter past zou ik hem wel namaken, maar ik ben bang dat die pijp te “uber” extreem is voor mijn DR70revo’tje. Het blijven namenlijk maar 62.4cc die mischien 5pk opwekken terwijl die sprocatti 25pk moet ophoesten =)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno31 december 2006 om 10:21 #444488haha daar heb je gelijk in maar arvid ik zou te tuut wel inkorten.
maar niet helemaal.
gewoon zover dat je bijn een rechte tuut hebt.
zoals een polini demper eigenlijk is zech maar maar dan iets langer.31 december 2006 om 11:18 #444489barry :
Nouja , ik zal nog eens moeite doen & deze eens opmeten.
Barry als je dat doet ben je mijn held (ben je nu ook al maar dan nog) die ga ik dan namaken want vind die egt bruut
ook als iemand de maten weet van die dike fabrizi pijp dan ben je ook mijn held want die vind ik egt uber vet 🙂
@ arvid: jij verdient egt een lintje wat je allemaal doet in de vespa racerij 😛 dat is gewoon te lijp, egt respect voor jou, en zeker complimenten, ik vind met de demper omhoog egt mooi staan loopt hij in 1 flow door en net zoals joey zei je moet je demper afzagen op het polini efect is egt mooi
top ga zo door
2 januari 2007 om 19:27 #444510Vanaaf uitlaat lassen, en daarna…..
Hoe moet ik uitlaat beschermen tegen roest? (zitten zelfs nu al vingerafdruk roestplekjes op)Blanke lak meerdere lagen (eerst ontvetten en opschuren om roest weg te halen) en dan met 2t olie insmeren? En dan flink lang rijden zodat pijp warm wordt?
Of
Zwarte hitte bestendige lak erovereen;) (ja zonde:P)
Home made engine dyno2 januari 2007 om 19:31 #444511
michel o/gewoon goed met hitte bestendige blanke lak doen… ik heb mijn SP een half jaar geleden gespoten en hij is nog steeds niet verroest 🙂
2 januari 2007 om 19:34 #444512Ik heb vandaag een uitlaat gedaan.Daar de Uwe blank is hoef je hem niet te zandstralen,wat wel beter zou zijn , maar dat kan je niet , dus het metaal schuren zodat hij niet meer blinkt.
Spuiten met hittebestendige verf,vele dunne lagen.1h00″ laten drogen & in de oven voor een uur op 160 graden.
Laten afkoelen & spuiten met hittebestendige blanke lak & het vorige herhalen.
Zo mooi kan je ze nooit kopen,geloof me maar.2 januari 2007 om 21:44 #444513ArvidW :
Vanaaf uitlaat lassen, en daarna…..
Hoe moet ik uitlaat beschermen tegen roest? (zitten zelfs nu al vingerafdruk roestplekjes op)Blanke lak meerdere lagen (eerst ontvetten en opschuren om roest weg te halen) en dan met 2t olie insmeren? En dan flink lang rijden zodat pijp warm wordt?
Of
Zwarte hitte bestendige lak erovereen;) (ja zonde:P)
Ik zou het tuutje beetje afhalen maar niet helemaal! De alu demper staat zo slecht nog niet hoor!
Als hij nog warm is van het lassen meerdere lagen blanke lak dat die er lekker in trekt en dan daarna insmeren met echte motorolie, voor een auto ofzo. Is beter dan tweetakt olie 😉
Voor de rest zeer zeer vette uitlaat!! Zou mij echt nooit lukken..
2 januari 2007 om 23:31 #444514Yooo :rules
Ik ben er net mee naar huis gereden, en het rijdt GOED, helaas zat mijn super dichte filter erop, maar zelfs met dit filter trok hij als een gek en rijdt tering hard=)
Trekt vanaf 25-30 echt HARD, boven 40 is het echt ongelofenlijk:| Rijdt echt stukke beter dan proma circuit, en die vond ik al goed rijden:D
Topspeed nu met 95 pully en dicht filter was 58.5 zittend, dit lijkt niet veel maar proma circuit haalt met dicht filter maar 54 zittend;)
Rijdt echt super, morgen eens proberen met 95 pully en open filter, en ik denk dat hij de 63 van de circuit wel gaat verbeteren (niet veel hoor)
Geluid….. hard, schel….. wel leuk:) Maakt vele malen meer herrie dan Circuit, ook al zit er dezelfde demper op.
Echt super blij mee :D:):D
Home made engine dyno2 januari 2007 om 23:37 #444515jesus kerel hoe vet!!
(hij is wel ietssssssje te lang in mijn ogen)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 januari 2007 om 23:39 #444516=) =)wow dat ding ziet er heftig uit. Met welke cilinder reed je trouwens 58.5 zittend? Dit zal toch niet met de dr evo geweest zijn he.
2 januari 2007 om 23:39 #444517heeeeelllll mooi dingetje geworden….

wel errug lang, maarja als ie goed presteerd… daar gaat het tenslotte om
zullen de juten ook leuk vinden, haha :p
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.