Vespa-Ciao.NL
:: ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 2,536 tot 2,550 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#NAAM?

Succes met je brommer, ben benieuwd wat je voor wat moois van het frame weet te maken.
      Hou hem in de gaten 😉

VespaAvanti
      Donateur

ArvidW :
        Het plan is om er een midi-ciao mee te bouwen. Stephan (VespaAvanti) is zover ik weet de eerste en enige die er eentje heeft gebouwd en ik vind het zo’n brilliant ding en idee dat ik er ook eentje moet hebben.:thumb

Heb ff terug gebladerd in het oud archief;)
        Dit was op de GroningenMeeting van 2009.
        Jordy heeft me dus ook al eens ”nageaapt”:P
        Was ook een leuk ding:thumb
        Is naar een ander forumlid gegaan destijds, geen idee waar hij nu rond zwerft, niks meer van gezien.

Javad
        Donateur

Leuk dat je weer aan de Vespa gaat Arvid, ik ben benieuwd.
          Nu moet je je handtekening ook even veranderen he,..:thumb

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Frank80cc
          Donateur

Ja vespa ziekte kan je helaas niet zomaar van af komen… ps verander even evo blok tekst van mij.. want het is zeker niet slecht gelukt… Vraag maar eens rond.. hij loopt dan wel geen 100 km.. maar verhouding trekvermoven en 85 km per uur blijft goeie prestatie!! heb nog niemand op de tourtjes gehad die mij van stilstand eruit trekt 😀

Mike
            Bijdrager

Ik heb je verhaal natuurlijk al helemaal aangehoord, maar echt top dat je weer terug bent:thumb
              Je hebt ook een leuke setup in gedachte zie ik! Is zo’n 50cc std. tunen niet veel leuker voor jou om weer te doen? Dat boekte ook altijd leuke resultaten!:)

Leo krulletje erop en gaan!

Succes met je midi Arvid

Mike

Javad
              Donateur

Ja, waarom de Creco vraag ik mij dan ook af?
                Hij is goedkoop, oke maar er zit vast meer achter,..of niet?
                Of vind je die cil gewoon ‘goed genoeg’?

<3 Thunderstone
                Check mijn perso!

dieseltank
                Bijdrager

whoww!:O

zown midi ciao is wel masterlijk grappig! haha.

let wel op met die tank lassen en slijpen… afgelopen week zelf nog geprobeerd vol gedaan ( wou het frame extra bij lassen zodat het sterk werd) met water en whoooeewffff de dop lag in een keeer 30 meter verder op en mn heeeele schuur onder het water xD meteen mee gekapt.

deze ga ik zeker volgen!, word hij ook mooi gespoten etc…?

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Welcome back 8)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Sebastard
                    Bijdrager

jij hebt echt te veel tijd…

Mike
                      Bijdrager

Denk dat dat wel meevalt Bastard. Deze perso heeft denk wel een tijdsverloop van dik 3 a 4 jaar hoor:P
                        Meneer ArvidW is gewoon student dus zal ook vaak in de boeken zitten denk ik zo!

Mike

Anoniem

vet dat je het toch weer voelt kriebelen:thumb
                          Arvid kennende gaat die creco niet gelijk uit de doos erop:P

denk dat je de creco best aardig kunt bewerken, opzich wel leuke cilinder voor dat geld (rijd er al een lange tijd mee nu);)

die 50cc tuned ziet er trouwens echt super mooi afgewerkt uit, zal zeker erg hard hebben gelopen?
                          ik hou het in de gaten, alvast veel (dremel)succes:D

ArvidW
                          Topic starter

@Javad, die Creco lijkt mij een zeer geschikte cilinder om een vlot optrekkend, zuinig en stil blokje mee te bouwen. En ik vind die 3hoekige spoel kanalen erg mooi aangezien die op een origineel carter heel eenvoudig mooi flowen

@Dieseltank, ik zal kijken of ik jouw record in meters kan evenaren:lol

@Mike, mijn AW50-4t (das diegene die ooit met vario 81km/uur liep) heb ik nog liggen. Het probleem van dat blok is dat hij gewoon veel herrie maakt en ik op zo’n midi-ciao waarschijnlijk al genoeg opval..

@Sebastard, en dit is alleen nog maar mijn vespa hobby, ik heb er ook nog een oldtimer porsche 924 waaraan gewerkt wordt;)

@Joris, die 50cc was met vario & fox koppeling goed voor iets meer dan 80km/uur (vlakke weg, windstil, beide richtingen op gemeten) Met pully hield het bij 75km/uur helaas al op:( Alsnog niet slecht maar hij moet harder kunnen in mijn ogen, misschien binnenkort nog even het blok goed bekijken aangezien er nog wel wat geoptimaliseerd kan worden(a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Edjuh
                            Bijdrager

Leuk, nog een midi ciao.

Ik overwoog om mijne ook midi te maken omdat een mini echt voor geen meter rijdt, en hij moet toch opnieuw ‘gemaakt’ worden.

Maar jij gaat hem dus op kenteken zetten 😀 Ik neem aan VOOR de halvering : -P

Ik ben zeer benieuwd hoe het wordt.

ArvidW
                              Topic starter

Het frame heeft al brom kenteken dus dat is al geregeld:)

Lekt die tank bij jou dan nogsteeds?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Edjuh
                                Bijdrager

De metaallijm is nu gaan reageren met de benzine en de mini heeft nu jeugdpuistjes : -) Het heeft het toch best lang uitgehouden vind ik.

Hij moet nu dus goed gedicht worden(hardsolderen is de manier geloof ik). Er komt ook een gewoon zadel op, en ik wil nog wat dingen verbeteren.

Ik zou zoals gezegd ook grotere wielen willen, de 8 inchers zijn niet in verhouding en rijden te nerveus, maar het is toch zonde van die mooie wielen en de mijne gaat geen toertjes rijden 😛

15 berichten aan het bekijken - 2,536 tot 2,550 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.