Vespa-Ciao.NL
:: ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 2,266 tot 2,280 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mefke84
    Bijdrager

Rebel :

mefke84 :

ArvidW :

Mefke, bij Twins staat er een leuke porsche voor de deur. Ik heb eerst een tijd met hem staan praten en ik geloof dat hij toch vrij hard moet werken voor zijn geld 😉

ja als je een porsche wilt rijden dan moet je ook idd hard werken, maar je hebt de potentie om groot te worden, teminste als je dat dan ook wilt, want wat ik tot nu toe van jou heb gezien, heb ik elke x met me bek open gestaan, van Boh,:D

Hij heeft al een porsche 😛

Of leeft hij niet meer arvid.

Mooi blokje wel zeg 😀

zeker een porsche onder de vespa’s:P

ArvidW
      Topic starter

Neehoor, deze 924 is van mij:) (en hij werkt nu weer prima)

Misschien bouw ik hier deze zomer een volledig programmeerbare “wasted spark” ontsteking in, kan het ontstekingsmoment wat scherper en nauwkeuriger gesteld worden 🙂

Maar de hobby vespa tunen blijft een hobby;), hopelijk kan ik van mijn hobby “auto’s” wel mijn werk maken 🙂

@TVmierlo, ja dat heb je goed gezien.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

mefke84
        Bijdrager

ArvidW :
          Neehoor, deze 924 is van mij:) (en hij werkt nu weer prima)

Misschien bouw ik hier deze zomer een volledig programmeerbare “wasted spark” ontsteking in, kan het ontstekingsmoment wat scherper en nauwkeuriger gesteld worden 🙂

Maar de hobby vespa tunen blijft een hobby;), hopelijk kan ik van mijn hobby “auto’s” wel mijn werk maken 🙂

@TVmierlo, ja dat heb je goed gezien.

oke dus je hebt echt een porsche, oke wist ik niet, miss komt ooit die dag dat je van je hobby je werk kan maken, life you dreams, the sky is the limit, chears;)

TimoO_
          Donateur

Ik geloof niet echt dat je met tunen rijk kan worden. Misschien nu met al die scooter gastjes wel, omdat je die gemakkelijk af kan zetten.

mefke84
            Bijdrager

TimoO_ :
              Ik geloof niet echt dat je met tunen rijk kan worden. Misschien nu met al die scooter gastjes wel, omdat je die gemakkelijk af kan zetten.

nou rijk miss niet maar ik denk wel dat je je brood ermee kan verdienen, of het nou brom scoot of auto is,

TimoO_
              Donateur

Ja maar je brood ermee verdienen is een heel klein beetje anders dan rijk ermee worden 😛

goedguus
                Bijdrager

ja lekker boeiend hoeveel je ermee kan verdienen ik wil meer tune werk van arvid zien 😛

ArvidW
                  Topic starter

Zal ik eerst maar eens met het nieuwe blokje gaan rijden voordat ik aan een nieuwe begin ?;)

Mocht dit blok echt heel erg goed lopen (80++km/uur) dan ga ik er waarschijnlijk een Foekema Opmaatpijp voor bouwen met een losse voorbocht zodat ik nog kan spelen met de uitlaatlengte. 🙂

Home made engine dyno

Docs
                    Donateur

ik ben zeer benieuwd8)

Martijnvanheerde
                      Donateur

Leuk een foekema! Maak dan ook gelijk een verschuifbaar middenstuk;)

RiPe
                        Bijdrager

vet een foekema, dat zal ook nog wel vermogenswinst leveren. Ik wilde dat ook gaan doen voor het zijinlaat blokje van mij als die af is 🙂

Martijnvanheerde
                          Donateur

Was hetzelfde van plan:lol Kijken of hij echt zo goed is:D

ArvidW
                            Topic starter

Zou ik zeker doen, volgens mij is er nog wel wat winst te behalen met een goeie uitlaat.

Mijn blok heeft gelopen! Helaas loopt de krukas aan op de inlaat dus ligt heel de boel weer uit elkaar.

Vrijdag de krukas die er origineel in zat tunen en monteren, die moet wel vrijlopen.

Home made engine dyno

Svennoow
                              Bijdrager

Gewoon een houten hamer pakken en recht slaan die handel(wel met beleid natuurlijk) :thumb Werkte bij mijn blokje ook prima

ArvidW
                                Topic starter

Ik heb geen materieel om uit te klokken in huis dus ga niet zomaar op mijn krukas staan meppen, de aanlopende kruk breng ik wel een keer weg naar een professional bij mij in de buurt die hem wel fatsoenlijk kan uitklokken 🙂

Het vreemde is dat deze krukas uit mijn AW50-2t blokje is gekomen waar hij heerlijk soepel en bijna trillingsvrij liep:?

Achja, shit happens en vrijdag komt er mooi de bij de carters horende krukas in 🙂

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 2,266 tot 2,280 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.