Vespa-Ciao.NL
:: ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Onkruidzaaier :
      Maarja, Hoe “feit” is jouw scooterteller.
      ArvidW en ik hebben het er wel eens over gehad, een camera op de teller te richten, maar dit hebben we nog nooit uitgewerkt.
      Leek mij ook wel leuk.

@ 5 autotellers ging de scoobie max 85km/h

*Honda del sol
      *Vw caddy
      *Renault megane
      *Nog 2 bakken..

PoliniCiao
      Bijdrager

hansieb :

Je hebt toch wel vrienden genoeg..?

Ik filmde maatje van mij die reed op de citta ik op de scoot… wil wel eens een citta zien die echt 75 – 80 haalt zonder al dat geblaat dat die hard gaat maar zonder feiten.

Citta 75- 80 : http://members.home.nl/gbos/VIDEO_033.mp4

Niks tegen jou of je filmpje hans, maar ik heb ook een aerox gehad en die teller week zo veel af he..
        60 op de teller was zoiets 50 echte
        80 op teller iets van net geen 70
        Ik reed em altijd ver de teller uit 😀

Maar daar moet je dus echt niet vanuit gaan..
        die dingen wijken af als een gek.

hansieb
        Moderator

Daarom zet ik erbij dat ik dat ding op 5 autotellers heb getest! Weet best dat je kromme tellers had, maar mijn teller was prima inorde.

PoliniCiao
          Bijdrager

jaja op autotellers geloof ik zeker, heb ik zelf toen ook gedaan die reed ook tegen de 85 met 17,5 carb, malossi vario en koppeling en Yasuni R. Maar de teller zelf kan je niet vanuit gaan..

hansieb
            Moderator

85 maar met 17.5 carb :con, ik had de mijne alleen ontgrensd en een Yasuni R onder geknalt….

Maarja mijn Aerox was 300km oud en toen Yasuni eronder kwam was die 1500km oud.

PoliniCiao
              Bijdrager

hansieb :
                85 maar met 17.5 carb :con, ik had de mijne alleen ontgrensd en een Yasuni R onder geknalt….

ja dat reed ie echt. Je haalt niet veel meer uit std cilinder. Ik had nog meer willen doen alleen heb toen duchtige aanrijding gehad en alles vergoed gekregen. Heb alles nog op de bank staan voor mn rijbewijs enzo. Ciao’tjes zijn lekker goedkoop 😀

hansieb
                Moderator

PoliniCiao :

hansieb :

ja dat reed ie echt. Je haalt niet veel meer uit std cilinder. Ik had nog meer willen doen alleen heb toen duchtige aanrijding gehad en alles vergoed gekregen. Heb alles nog op de bank staan voor mn rijbewijs enzo. Ciao’tjes zijn lekker goedkoop 😀

Jup daarom is de mijne ook verkocht en zit ik nu elke week 2 x lekker warm in de auto 😀

Maarja mijne ging 85 km op autoteller leuk dingetje was et.

murkus
                  Bijdrager

uuh vriend zn scoot gaat nu al 85 km alleen ontgrenst en standaard uitlaat maar dat komt omdat ie een dna heeft die heeft 1 inch grotere wielen d8 ik:P

KennyVespa
                    Bijdrager

heeft er niks mee te maken dat het een dna was, mijn scoot nrg mc2 ging 90/95 aleen ontgrenst verder niks, en na het opvoeren door zoon 3000 euro ging hij tegen de 165

hansieb
                      Moderator

KennyVespa :
                        heeft er niks mee te maken dat het een dna was, mijn scoot nrg mc2 ging 90/95 aleen ontgrenst verder niks, en na het opvoeren door zoon 3000 euro ging hij tegen de 165

165 heb ik nog nooit een scootie zien gaan, maximale dat ik een scootie ( in filmpie ) heb zien gaan was 140 @ autobahn.

Maarja laten we deze conversatie maar door gaan in HET GROTE CHAT TOPIC 🙂

KennyVespa
                        Bijdrager

nog effe oftopic dan :P, er zat een jstuning blok onder met js getunde hebo manston 2 cilinder, 28mm mikuni vlakschuif, en de rest allen malossi en ze zijden dat hij bij epc 165 ging op de testbank toen ik daar was met de scoot, dus zal wel zo zijn, en toen is hij inbeslag genomen in valkenburg hat iets van 3,8 op motorroller 😛 plus 800 boete en inbeslagname

maarjah einde discussi

Onkruidzaaier
                          Bijdrager

http://www.scooter-freaks.nl !!!
                            Het gaat hier over vespa’s niet over rijdende WC-potten 😉

ArvidW
                            Topic starter

Vandaag wel mijn v-snaar meegenomen naar Thijs dus konden we mooi met 65 pully testen hoe hard mijn ciao nu loopt:

Dus:
                              – DR70revo (75 sproeier)
                              – Ciao-mix 45km uur uitlaat (22mm bocht)
                              – 65 pully
                              64km uur zittend, 72km uur liggend

– DR70revo (72 sproeier)
                              – Techno Circuit
                              – 95 pully
                              73km uur zittend, 80km uur liggend

– DR70revo (75 sproeier)
                              – Techno Circuit
                              – 65 pully
                              76km uur zittend, 85km uur liggend =)

Dus met 75 sproeier reed hij 5km uur harder dan met 72 sproeier, nu weet ik tenminste welke het beste van de 2 is. Super blij met die 85 km uur, mishcien maar 10km uur harder dan vorige keer, maar ik gok dat hij met Ivar erop en wat betere afstelling de 90 net moet kunnen aantikken:)

Brommer was eigenlijk heel rustig op top, was echt lekker cruisen (met de standaard pijp dan hè) Optrekken gaat van geen meter, daarom weer de 95 pully eronder.

Bougiekleur met 75 sproeier vond ik wat donker, 72 zag er beter uit, maar als hij met 75 harder rijdt, dan zal hij ook wel beter afgesteld zijn..

Me happy=)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

hansieb
                              Moderator

Je mot gewoon ff een paar poelies nog scoren .

80 en 70 🙂 denk dat je met 80 wel redelijk netjes zit met optrekken /top.

Kay
                                Bijdrager

Met proma cc ga je die 90 zeerzeker halen…

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.